-stabilní business z pohledu úspěšnosti na trhu
-zajímavé projekty ve financích, digitalizace a automatizace procesů nebyla jen fráze, ale realita
-skvělý leadership team ve financích na úrovni regionu, možnost učit se novým věcem a řídit projekty od A až do Z
-v případě splnění cílů je roční bonus velmi zajímavým benefitem, stějně tak 4 dny sick days za rok
-KONE je v oblastí výtahů absolutní špička na trhu
-některé benefity zaostávající hluboko za trhem - jen 4 týdny dovolené, stravenky 80kč, nemožnost čerpat delší dovolenou v kuse
-home office spíš sprosté slovo než firemní standard
-horší dopravní dostupnost
-firemní kůltura odpovídá době před 20ti lety, firma si velmi zakládá na vykání, nadřízenosti a podřízenosti, aplikují se direktivními příkazy
-frustrace některých déle pracujících kolegů vytváří toxické prostředí a dosti ovlivňuje celkové vnímání firemní kůltury
-občas příliš složité a byrokratické procesy, některé věci lze dělat jednodušeji a efektivněji
Náročné úkoly
Ve financích a businessu probíhá dosti projektů na automatizaci, digitalizaci a zvýšení efektivnosti. Vést projekt od začátku do konce a být u jeho uvedení v život není na denním pořádku v každé firmě...
-naučíte se spoléhat sami na sebe, protože jako technik jste skoro na vše sami.
-naučíte se jednat se zákazníky
-naučíte se dělat spousty věcí a někdy i najednou. Servisní technik je totiž zároveň obchodník, call centrum, účetní, uklízeč, diagnostik, elektrikář, strojař
-no a taky se něco naučíte o výtazích , pokud jste přišli z jiného oboru
-pozitivně hodnotím také kolektiv servisních techniků , kde jde vidět snaha vzájemně si pomáhat
-Platové podmínky jsou přinejmenším diskutabilní vzhledem k míře zodpovědnosti a množství činností, které technik provádí. Rozhodně se dají dělat méně náročné práce za lepší peníze. Kone je veliká korporace a je jasné, že značná část peněz, které jí vyděláte jde na její chod, administrativu, platy vedení (zde i v zahraničí?), vývoj...
-Zvláštně zpracované odměňování za dodatečnou práci na zakázkách.
-To je zapříčiněno zřejmě podezíravou firemní kulturou, ve které se vedení (tzv. kravaťáci) snaží co nejvíc sledovat, normovat, kvantifikovat práci servisních techniků, vše nastrkat do tabulek, kolonek. Zároveň vedení sedí v kanceláři a vidí jen čísla z aplikace a údaje z GPS a to jsou hlavní kritéria pro rozhodování. Nikdo z těch kravaťáků, kteří si neprošli pozicí servisního technika nemůže plně chápat s čím vším se potýkáte.
Vychýlenost systému pro sledování a reportování vede k začarovanému kruhu - čím víc vedení sleduje, tím víc se technici snaží systém nějak obejít.
Uvítal bych více důvěry a větší volnost techniků a jinak postavený systém odměňování.
Naštěstí můj přímý nadřízený - mistr byl v pohodě a chápal mé rozčarování nad některými nespravedlnostmi.
Kolektivu, podpory a kariérních možností - na vedoucích pozicích jsou lidé, kteří kteři dostali šanci se vypracovat v rámci společnosti.
Ohodnocení dlouholetých a klíčových zaměstnanců by mohlo být lepší. Rovněž benefity a počet dnů dovolené již neodpovídají postavení společnosti na trhu.
Přístup k zaměstnancům je skvělý. Ve 2018 se 2x zvednul všem zaměstnancům plat.
Jistotu a stabilitu
Nadnárodní společnost se silným finančním zázemím. Společnost byla založena v roce 1910 jako rodinná společnost. Systém a procesy jsou jasně definované.
Ve společnosti jsou pracovití a odborní lidé. Je na koho se obrátit a pomohou Vám. Firma má skvělé produkty. Firma si prošla různou strukturou a obdobím. Je to trochu houpačka (jednou skvělý GM a někdy špatný GM), ale na konci je to jen o lidech a jak jsou schopni společně fungovat.
S přístupem a neupřímností představenstva
Práci, co dává hlubší smysl
Považuji výtahářský obor za top v podnikání. Je to služba, kterou lidé potřebují. Vztahový obchod je základem úspěchu.
Náročné úkoly
Protože tam náročné úkoly jsou. Společnost implementuje mnoho nového, společnost se rozvíjí. Jde dopředu, a to přináší právě náročné úkoly. Obor sám o sobě je složitý a vyžaduje znalosti, které ve společnosti dostanete.
-Školení na profesionální úrovni
-Ochotní kolegové
-Auto k soukromým účelům
-KONE podporuje zaměstnance v kreativních způsobech řešení problémů
-Jedny z nejlepších technologií na trhu
-Jedna z mála firem která se snaží udávat směr, než aby doháněla konkurenci
- Některé procesy z nadnárodní korporace prostě nejsou dobře aplikovatelné na relativně malé (ve světovém měřítku) české zastoupení - z toho někdy vznikají procesní komplikace.
Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se
U této firmy máme ještě 13 komentářů, ale nejsme si zatím na 100 % jistí, že je opravdu psali zaměstnanci. Jaký je rozdíl mezi potvrzeným a nepotvrzeným hodnocením?