Porady na centrále v Praze
Porady na centrále v Praze
Školení na prodejnách!
Školení na prodejnách!
Týmová spolupráce. Každý je vítán :)
Týmová spolupráce. Každý je vítán :)
Soutěže pro prodejny a skvělé výhry!+2
logo

Modivo Czech, s.r.o.

Přibližně 750 zaměstnanců
Maloobchod s obuví

Představení

CCC Group je jednou z největších evropských společností v obuvnickém průmyslu. Skupina má přibližně 90 platforem elektronického obchodu a 980 prodejen ve 23 zemích pod značkami CCC, eobuwie.pl, Modivo a DeeZee. Od května 2021 společnost rozšiřuje prodej také v segmentu off-price prostřednictvím sítě prodejen HalfPrice. Skupina CCC je od roku 2004 kótována na polské burze cenných papírů.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všechny značky (112)
Všech zaměstnanců (112)
Všech oddělení/oborů (112)
Komentáře zaměstnanců

CCC si neváží svých zaměstnanců, především těch, kteří u firmy pracují delší dobu. Vedení tyto prodavače/ky bere jako roboty, kteří se dají lehce nahradit. Neustále se střídá personál a doplácí na to lidé, kteří tam jsou několik let. Nekonečné zaučování někoho nového a dělání práce za nováčky, je opravdu vyčerpávající. Navíc to nikdo neocení a je to bráno jako samozřejmost. A kdo bere prémie za zaučení? Samozřejmě vedení, prodavačka která to odedře nevidí ani korunu. Ve zkratce...v této firmě se mají dobře pouze lidi na vyšších pozicích, prodavači/ky opravdu ne! Nedoporučuji!
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Značka:Neurčeno
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:květen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Stálé a naprosto zbytečné přeskládávání krabic, stěhování prodejny 4x ročně, instrukce v takovém množství, že je není možné plnit a malina jsou svozy. Znám lidi co si to tam užívají znám lidi co odešli a odchází, názor si každý musí udělat sám osobní zkušeností. I v tak těžkých podmínkách se dá pracovat, při kolegialitě na prodejně a dobré organizaci a plánování práce.

Náročné úkoly
Jeden člověk musí zvládat dělat vše, náročné uzávěrky na pokladnách, skládat krabice bot podle speciálního systému do kterého nemůžete proniknout nebot ho stále mění, jistá kapitola jsou svozy, máte nabalit při obsluhování zákazníků a skládání prodejny ještě třeba 100 párů bot a stihnout je odeslat v termínu do Polska, pravidla skládání a vystavování na prodejně se řídí pokyny, jež se jmenují VM instrukce, bežně jich přijde 20 do měsíce na všechno máte termíny a musí to být hotové, u toho musíte být vstřícný k zákazníkům a nesmí klesat efektivita prodeje. Nezřídka se stává, že musíte vyskládat všechny krabice, které jste včera naskládal, protože přišlo nové VM a má to být jinak. Jak říkám, jsem velice pracovitý člověk, ze začátku jsem byla ráda, že tam nestojím a nečekám na zákazníky, ale zvrhlo se to v to, že se pomalu nemáte ani čas jít vyčůrat. Je to ale o organizaci práce na prodejně a systému práce, které některé vedoucí nastolit umí, jiné ne. Nic proti nikomu. Znám lidi co ten adrenalin baví a pracují v Ccc už léta.

Rozmanitou práci
vše jsem již popsala v odstavci výše.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Značka:Neurčeno
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:květen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Soutěže pro prodejny a skvělé výhry!

Soutěže pro prodejny a skvělé výhry!

Pracovní výročí :)

Pracovní výročí :)

Porady na centrále v Praze+3

Benefity pouze stravenky jinak nic.
Paní vedoucí si myslí,že řídí celý svět a my jsme pouze slušky,které dělají uplně vše za minimální mzdu.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Značka:Neurčeno
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

S kolektivem a různorodou prací.
S nejasnými pokyny od vedení společnosti, chaotickým řízením a zavíráním očí před některými problémy.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Značka:Neurčeno
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:květen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Modivo Czech, s.r.o.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Mohu říct, že jen kolektiv.
Za 3 roky ve firmě neustále vymýšleli samé nesmyslné změny. 1.Nejdříve to začalo změnou docházky- dříve jsme měli krátký/dlouhý týden, ale poté vymysleli 6 nebo 8 hodinový docházkový systém, takže v práci jste byli pořad. Po tomto kroku odcházeli dlouholetí zaměstnanci a nový se střídali po měsíci. Naštěstí po půl roce docházku změnili na zpět. Ale dlouho jim trvalo, co bylo příčinou odchodu zaměstnanců. 2. Další změna byla prémiový systém - dosáhnout na prémiové finanční ohodnocení bylo téměř nemožné, takže jsme byli i rok bez prémií. Zaměstnanci měli i prémii za odpracovaná léta, každý rok vám přidali 500 Kč. Ale po dvou letech, už se vám tato částka nenavýšila a když jste měli dovolenou, tak se vám prémie došla jen pár set korun. 3. Logistika této firmy je velmi nešťastná. Chodily nepravidelně zásoby zboží. Někdy vám nedošel ani jeden balík a z toho byl den kdy vám došlo třeba 100 -200 balíku (podotýkám, že v jednom balíku bylo například 6-18 krabiček s boty) a většinou jste ani neobdržel žádný mail z centrály, že tato velká dodávka přijde. Následně se tak neustále musela přeskladávat prodejna, tak aby se zboží vůbec dokázalo umístit. 4. Místo toho aby vedení apelovala na obsluhu zákazníka, neustále na prvním místě byla nesmyslná efektivita! Hodnotil se i mysteri shoping, ale byl podle mě úplně neefektivní. Když byl tajný zákazník obsloužený na poměry firmy špatně, byli zaměstnanci ztrženy bonusy. Naopak když dopadlo dobře, tak zaměstnanec neviděl žádnou odměnu. 5. Neustálý nedostatek zaměstnanců způsoboval i velké problémy s plánováním docházky a kolikrát se stalo, že na velké prodejně byl tak tak zvládán bezproblémový chod. Zákazníky tak neměl kdo obsloužit a zaměstnanci byli rádi, že šli na pauzu nebo si mohli jen odskočit. Kolikrát přišl e-mail se stížnosti od zákazníka, který byl přeposlán z centráli na danou prodejnu s touto situací a zaměstnanci za to byli napomenutí. Přitom byla chyba v plánování docházky. Místo toho , aby vedoucí na víkendy nebo věší akce plánovala více lidí na směnu aby se této situaci vyhla, udělala udělala opak. 6. Na to jak velkou odpovědnost nese vedoucí směny a jakou práci vykonává oproti zástupu a kolikrát i vedoucí, je tato pozice velmi špatně finančně hodnocená!
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Značka:Neurčeno
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:únor 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Nic nového jsem se ne naučila. Velký + pro zaměstnavatele že si můžete volit směny.
Za dva roky práce v CCC Czech s.r.o samé trápení. Firma šetří úplně na všem, a proto děláte prodavačku zároveň hlídače. Ze strany vedení sama buzerace. Tahání balíku plných bot taki dává zabrat. Pokud se nesplní měsíční cíl tak žádné prémie.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Značka:Neurčeno
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:říjen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Vzdělávání, školení, podpora
Časté a zbytečné předělávání prodejny. Špatná zásobenost prodejen. Velké změny, které platí jen pár dní jsou zbytečné.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Značka:Neurčeno
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:leden 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

S kolektivem-spolupracovníky.
Ke konci zejména s vedením, vedoucí prodejny a její nadhodnocené nastavení cílů, které neodpovídalo očekávanému nárůstu zisku firmy. Systém byl nastaven tak, že vedoucí prodejny při hodnocení prémie získala, pracovníci na prodejně směšnou či žádnou částku. Také zhoršení podmínek pro práci na prodejně a nulový zájem ze strany vedení o jejich zlepšení.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Značka:Neurčeno
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:září 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Ocenila jsem vztupní školení a školení na produkty po nástupu do zaměstnání. Sice Vás to nepřipraví na všechny situace a dotazy co na prodejně přijdou ale získáte drobny přehled který se hodí i v soukromém životě.
Nebyla jsem spokojena s celkovým přístupem mé nadřízené. A přístupem k personálu - se zaměstnanci se nakladalo jako s roboty.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Značka:Neurčeno
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:říjen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Stravenky, zaměstnanecké slevy
Důležitější je pro zaměstnavatele efektivita a kolik se vydělá než jeho zaměstnanci.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Značka:Neurčeno
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Modivo Czech, s.r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.