PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.

25 hodnocení
Přibližně 750 zaměstnanců
Účetnické a auditorské činnosti
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Možnost učit se novým věcem
  • Náročné úkoly
  • Práce v mezinárodním prostředí

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Možnosti kariérního růstu a získání profesní kvalifikace a zkušeností v oboru

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

69 %
+

Kolegové

83 %
+

Nadřízení

75 %
+

Kompletní přehled


Máte to jinak ve vaší firmě?

Řekněte ostatním, jak to u vás chodí.
V bezpečí komunity 100 142 zaměstnanců.
Až to budete potřebovat vy, ostatní vám pomůžou.

Pomůžu ohodnocením své firmy


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Možnosti kariérního růstu a získání profesní kvalifikace a zkušeností v oboru
  • Eliminovat prostředí vzájemných pomluv, extrémní důraz na "utilizaci" lidí bez respektu k jejich osobním potřebám, postoj vůči zaměstnancům jako vůči věcem, ze kterých je potřeba vytěžit maximum nehledě na jejich zdraví, osobní život atd. Mottem firmy není nadarmo "Our people are our assets", což je bohužel chápáno z té nejhorší perspektivy.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Snaha ziskat kvalitni a teamove lidi.
  • Firma, ktera chce byt jednickou na trhu nabizi odvetvove podprumerne platy, v ramci nakladove optimalizace nevyplaci bonusy v dobe ekonomickeho rustu, benefitovy program formou cafeterie nepokryje ani rocni stravenky, a za body si zamestnanec kupuje prispevek od firmy, a tedy procentualni cast hodnoty stravenky je stejne strzena ze mzdy. Nelze mit vice benefitu, jelikoz prideleny rozpocet na ne nestaci.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Pracovní příležititost, možnosti a zkušenosti, velmi dobrá struktura společnosti, princip hodnocení zaměstnanců a také kultura společnosti.
  • Výše přesčasových hodin, administrativa.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Firma se o své zaměstnance velmi hezky stará.
  • Nároky na pracovní vytížení jsou velké. Nezbývá příliš času pro soukromí.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Velmi rozmanitá práce, což ovšem spíše patří k hodnocení mé pozice samotné. Děkuji tedy PwC že mi tuto pozici umožnila vykonávat. Mé oddělení bylo velmi specifické. PwC hodnotím kladně pro možnosti různých školení a nabídku benefitů.
  • Jako u všech korporátních firem vykonává člověk v rámci své práce relativně zbytečné korporátní úkony, které ho od práce v jeho oddělení zdržují. Naprosto zbytečný je systém koučů a různých hromadných sezení, kde partneři žvatlají o ničem, a ani tomu nerozumí. Připadal jsem si na nich vždy jak na zasedání ÚV KSČ. To ale ke korporátu patří.
  • Příležitost využít cizí jazyky

    Komunikace se zahraničními klienty.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Možnost učit se od nejlepších, nejednotvarná práce, každý projekt je výzva.
  • Prodloužení dovolené z 4 týdnů na 5. Vlastní jídelna a prostory ke stravování.
  • Práci v týmu mladých lidí

    Vetsine pracujicich lidi v auditu/advisory je do 30 let.

  • Práci v mezinárodním prostředí

    PwC nabizi spoustu prillezitosti pracovnich stazi jiz behem skoly, pripadne absolventi bez zkusenosti se mohou uplatnit take. V PwC velmi casto funguje pravidlo learning by doing.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Velká firma, velké možnosti ve smyslu kariérního rozvoje, cestování, přesunu v rámci pozic, oddělení, měst a zemí. Za dobu co tam pracuji se vždycky dalo všechno řešit např. i práce na částečný úvazek při rodičovské dovolené, nastavení flexibilních podmínek, home office apod. Nadto jsem měla vždy štěstí na super šéfy i kolegy.
  • Větší pružnost. Velká firma, zdlouhavé procesy - oproti menším firmám, které mi připadají v rozhodování, změnách apod. rychlejší a pružnější, je každá velká korporace těžkopádnější, pomalejší a všechna rozhodnutí a procesy tam trvají déle. Také díky některým politikám, které se řeší na globální úrovni. Efekt je pak znát také třeba až s odstupem let. Je tu určitá omezenost v pracomocích a stále čekáte na schválení nebo zamítnutí od někoho.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Je to korektní prostředí plné chytrých lidi, práce ke náročná a uspokojujici, líbí se mi lokace na Pankraci a mám skvěle lidi kolem sebe.
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Personalistika, HR

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Je tu pár lidí, kteří jsou opravdoví odborníci, od kterých je, co se učit.
  • Vedení firmy na lokální a regionální úrovni. Absence vize a strategi (nebo přinejmenším neschopnost zkomunikovat ji, pokud nějaká existuje)

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Bavi me ze se mam sanci naucit spoustu veci od mych zkusenejsich kolegu a ze se prace meni takze clovek nema sanci zakrnet. Navic tym v technology consultingu je plny skvelych mladych lidi se kterymi je radost nejen pracovat ale i travit cas mimo praci.
  • Rozsirill bych nabidku a moznosti skoleni o delsi a intenzivnejsi skoleni za hranicemi aby bylo mozne se vice poznat i s lidmi mimo Ceskou republiku.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 6 měsíci


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
61 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
74 %
+
Slušné a férové jednání
69 %
+

Kolegové

Spolehlivost
80 %
+
Vzájemné porozumění
85 %
+
Celková spolupráce
84 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
75 %
+
Férovost
75 %
+
Důvěra
75 %
+
Celková spolupráce
76 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

64 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 4

Za moji práci mě platí slušně říká 6

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 9

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 3

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 3


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 19

Náročné úkoly

doporučuje 17

Práci v mezinárodním prostředí

doporučuje 15

PwC nabizi spoustu prillezitosti pracovnich stazi jiz behem skoly, pripadne absolventi bez zkusenosti se mohou uplatnit take. V PwC velmi casto funguje pravidlo learning by doing.

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 13

Možnost kariérního postupu

doporučuje 12


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?