PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.

Přibližně 1 300 zaměstnanců
Poradenství v oblasti podnikání a řízení
Kariérní růst Přátelská atmosféra Flexibilní podmínky a home office
Kariérní růst Přátelská atmosféra Flexibilní podmínky a home office


Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Možnost učit se novým věcem
  • Náročné úkoly
  • Práce v mezinárodním prostředí

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Možnosti kariérního růstu a získání profesní kvalifikace a zkušeností v oboru

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

67 %
+

Kolegové

83 %
+

Nadřízení

73 %
+

Kompletní přehled


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Možnosti kariérního růstu a získání profesní kvalifikace a zkušeností v oboru
  • Eliminovat prostředí vzájemných pomluv, extrémní důraz na "utilizaci" lidí bez respektu k jejich osobním potřebám, postoj vůči zaměstnancům jako vůči věcem, ze kterých je potřeba vytěžit maximum nehledě na jejich zdraví, osobní život atd. Mottem firmy není nadarmo "Our people are our assets", což je bohužel chápáno z té nejhorší perspektivy.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Snaha ziskat kvalitni a teamove lidi.
  • Firma, ktera chce byt jednickou na trhu nabizi odvetvove podprumerne platy, v ramci nakladove optimalizace nevyplaci bonusy v dobe ekonomickeho rustu, benefitovy program formou cafeterie nepokryje ani rocni stravenky, a za body si zamestnanec kupuje prispevek od firmy, a tedy procentualni cast hodnoty stravenky je stejne strzena ze mzdy. Nelze mit vice benefitu, jelikoz prideleny rozpocet na ne nestaci.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Super kolegové a manažeři jsou opravdoví odborníci ve svém oboru.
  • Na zaměstnance je z velké míry nahlíženo jako na číslo a podle toho se s ním následovně jedná. Benefit program na juniorních pozicích pokryje sotva stravenky. Zdlouhavé a nesmyslné procesy typické pro korporát + častá hromadná sezení, kde vedení zdůvodňuje neustále dokola proč je daná věc tak a onak, místo toho, aby se něco změnilo.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • Firma se o své zaměstnance velmi hezky stará.
  • Nároky na pracovní vytížení jsou velké. Nezbývá příliš času pro soukromí.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Velmi rozmanitá práce, což ovšem spíše patří k hodnocení mé pozice samotné. Děkuji tedy PwC že mi tuto pozici umožnila vykonávat. Mé oddělení bylo velmi specifické. PwC hodnotím kladně pro možnosti různých školení a nabídku benefitů.
  • Jako u všech korporátních firem vykonává člověk v rámci své práce relativně zbytečné korporátní úkony, které ho od práce v jeho oddělení zdržují. Naprosto zbytečný je systém koučů a různých hromadných sezení, kde partneři žvatlají o ničem, a ani tomu nerozumí. Připadal jsem si na nich vždy jak na zasedání ÚV KSČ. To ale ke korporátu patří.
  • Příležitost využít cizí jazyky

    Komunikace se zahraničními klienty.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Pracovní příležititost, možnosti a zkušenosti, velmi dobrá struktura společnosti, princip hodnocení zaměstnanců a také kultura společnosti.
  • Výše přesčasových hodin, administrativa.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Velká firma, velké možnosti ve smyslu kariérního rozvoje, cestování, přesunu v rámci pozic, oddělení, měst a zemí. Za dobu co tam pracuji se vždycky dalo všechno řešit např. i práce na částečný úvazek při rodičovské dovolené, nastavení flexibilních podmínek, home office apod. Nadto jsem měla vždy štěstí na super šéfy i kolegy.
  • Větší pružnost. Velká firma, zdlouhavé procesy - oproti menším firmám, které mi připadají v rozhodování, změnách apod. rychlejší a pružnější, je každá velká korporace těžkopádnější, pomalejší a všechna rozhodnutí a procesy tam trvají déle. Také díky některým politikám, které se řeší na globální úrovni. Efekt je pak znát také třeba až s odstupem let. Je tu určitá omezenost v pracomocích a stále čekáte na schválení nebo zamítnutí od někoho.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Možnost učit se od nejlepších, nejednotvarná práce, každý projekt je výzva.
  • Prodloužení dovolené z 4 týdnů na 5. Vlastní jídelna a prostory ke stravování.
  • Práci v týmu mladých lidí

    Vetsine pracujicich lidi v auditu/advisory je do 30 let.

  • Práci v mezinárodním prostředí

    PwC nabizi spoustu prillezitosti pracovnich stazi jiz behem skoly, pripadne absolventi bez zkusenosti se mohou uplatnit take. V PwC velmi casto funguje pravidlo learning by doing.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Lidé si v práci týkají a vjětšina je přátelská.
  • Firma je sice samostatná entita, ale pořád se musí podřizovat rozhodnutím z regionu (Evropa) nebo světa.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Je tu pár lidí, kteří jsou opravdoví odborníci, od kterých je, co se učit.
  • Vedení firmy na lokální a regionální úrovni. Absence vize a strategi (nebo přinejmenším neschopnost zkomunikovat ji, pokud nějaká existuje)

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
58 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
74 %
+
Slušné a férové jednání
68 %
+

Kolegové

Spolehlivost
81 %
+
Vzájemné porozumění
84 %
+
Celková spolupráce
83 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
71 %
+
Férovost
72 %
+
Důvěra
73 %
+
Celková spolupráce
73 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

63 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 4

Za moji práci mě platí slušně říká 8

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 11

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 4

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 4


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 24

Náročné úkoly

doporučuje 20

Práci v mezinárodním prostředí

doporučuje 20

PwC nabizi spoustu prillezitosti pracovnich stazi jiz behem skoly, pripadne absolventi bez zkusenosti se mohou uplatnit take. V PwC velmi casto funguje pravidlo learning by doing.

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 18

Vetsine pracujicich lidi v auditu/advisory je do 30 let.

Možnost kariérního postupu

doporučuje 16


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit


Na čem mi v práci nejvíce záleží?