BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

75 hodnocení
Přibližně 750 zaměstnanců

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Práce v týmu mladých lidí
  • Neformální pracovní atmosféra

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

- je snadné se naučit základy a pracovat pro tuto společnost ať na Back Office, Pohledavkach či Call Centru - lidé jsou…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

72 %
+

Kolegové

79 %
+

Nadřízení

68 %
+

Kompletní přehled


Máte to jinak ve vaší firmě?

Řekněte ostatním, jak to u vás chodí.
V bezpečí komunity 91 345 zaměstnanců.
Až to budete potřebovat vy, ostatní vám pomůžou.

Pomůžu ohodnocením své firmy


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Přátelský kolektiv, pružná pracovní doba, dobré umístění v centru
  • Chybí sick days, velmi malé platové ohodnocení s minimální možností navýšení, komunikace napříč firmou absolutně nefunguje, nadřízený neumí jednat s podřízenými, šetří se na špatných místech, žádná možnost kariérního růstu

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Bohemka je stabilní a prosperující česká firma, kde si člověk najde svoje místo a nemusí se bát, že by o něj přišel. Pracuji zde už skoro jedenáct let a jsem spokojený. Skvělý kolektiv, skvelé firemní akce, benefity ,pracovní prostředí. Sdílíme v centru a proto je skvělá dostupnost z každé strany Prahy.
  • Nic

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Vzdy vcas vyplacena vyplata, snaha vymyslet nove akce pro zamestnance (teambuliding).
  • Komunikace napric oddelenimi (vsemi smery).

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Co se týče papírování, tak jsou poctivý a dodají vše potřebné. To samé při podepisování smlouvy jsme dostali vše do desek. Lokalita Z benefitů jsem nejvíce byla spokojená se stravenkovou kartou Sodexo.
  • Přístup a chování školitelů na školeních, nejvíce na těch doplňkových, které byly po hlavním třítýdenním školením, které bylo zakončeno testem. Celkově chování těch více nadřízených, které Vás berou spíše jako stroj než člověka. Zákaznická linka je těžká, je potřeba toho hodně vědět o energetice a díky školení se toho dozvíte úplné minimum. Zaučujete se ještě během práce, kde je potřeba podpora kolegů a to není v každém týmu. Navíc do toho po Vás chtějí, abyste byly samostatní a vše věděli pomalu hned po školení.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Těžko se zodpovída v BEE jsem vystřídala dvě oddělení na prvním peče o ZK byl dobrý kolektiv vedení atd.. Na druhém - Admintrativa naprostá hrůza koliktiv a všechno. Mzda v obou případech na tu práci mala
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Zajímavý byl pouze vánoční večírek
  • Vše, přístup k zaměstnanci

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Stabilní společnost, kde jsem se nemusela bát o svůj příjem. Pro absolventy dobrá zkušenost.
  • Vyměnit manažery oddělení, nepřijímat na tyto pozice známé a příbuzné. Před inovacemi vždy vše dořešit se všemi kolegy.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Pomoc neziskovým organizacím, velké firemní benefity, firemní akce.
  • Lépe platově ohodnotit zaměstnance, zlepšit komunikaci mezi odděleními.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Mladého a skvěle fungujícího kolektivu.
  • Více benefitů, větší platové ohodnocení.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Slusnost, vstricnost, pracovni doba, kolektiv
  • Formu kontroly kvality a odmenovani

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
70 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
73 %
+
Slušné a férové jednání
73 %
+

Kolegové

Spolehlivost
75 %
+
Vzájemné porozumění
81 %
+
Celková spolupráce
79 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
62 %
+
Férovost
71 %
+
Důvěra
69 %
+
Celková spolupráce
67 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

63 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 10

Za moji práci mě platí slušně říká 22

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 23

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 11

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 9


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 45

- je snadné se naučit základy a pracovat pro tuto společnost ať na Back Office, Pohledavkach či Call Centru - lidé jsou ochotni pomoci zaucovat - berou vše co má ruce a nohy a umí do re komunikovat s lidmi

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 44

Neformální pracovní atmosféru

doporučuje 30

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 28

Možnost kariérního postupu

doporučuje 26


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?