BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

110 hodnocení
Přibližně 500 zaměstnanců
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Práce v týmu mladých lidí
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Příjemné pracovní prostředí

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Přátelský kolektiv, pružná pracovní doba, dobré umístění v centru

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

74 %
+

Kolegové

78 %
+

Nadřízení

71 %
+

Kompletní přehled



Jste firma? Chcete být vidět pro porovnání jako tyto tři společnosti?

Zjistit více

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Přátelský kolektiv, pružná pracovní doba, dobré umístění v centru
  • Chybí sick days, velmi malé platové ohodnocení s minimální možností navýšení, komunikace napříč firmou absolutně nefunguje, nadřízený neumí jednat s podřízenými, šetří se na špatných místech, žádná možnost kariérního růstu

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Bohemka je stabilní a prosperující česká firma, kde si člověk najde svoje místo a nemusí se bát, že by o něj přišel. Pracuji zde už skoro jedenáct let a jsem spokojený. Skvělý kolektiv, skvelé firemní akce, benefity ,pracovní prostředí. Sdílíme v centru a proto je skvělá dostupnost z každé strany Prahy.
  • Nic

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Vzdy vcas vyplacena vyplata, snaha vymyslet nove akce pro zamestnance (teambuliding).
  • Komunikace napric oddelenimi (vsemi smery).

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Co se týče papírování, tak jsou poctivý a dodají vše potřebné. To samé při podepisování smlouvy jsme dostali vše do desek. Lokalita Z benefitů jsem nejvíce byla spokojená se stravenkovou kartou Sodexo.
  • Přístup a chování školitelů na školeních, nejvíce na těch doplňkových, které byly po hlavním třítýdenním školením, které bylo zakončeno testem. Celkově chování těch více nadřízených, které Vás berou spíše jako stroj než člověka. Zákaznická linka je těžká, je potřeba toho hodně vědět o energetice a díky školení se toho dozvíte úplné minimum. Zaučujete se ještě během práce, kde je potřeba podpora kolegů a to není v každém týmu. Navíc do toho po Vás chtějí, abyste byly samostatní a vše věděli pomalu hned po školení.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Zajímavý byl pouze vánoční večírek
  • Vše, přístup k zaměstnanci

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Stabilní společnost, kde jsem se nemusela bát o svůj příjem. Pro absolventy dobrá zkušenost.
  • Vyměnit manažery oddělení, nepřijímat na tyto pozice známé a příbuzné. Před inovacemi vždy vše dořešit se všemi kolegy.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Pracovní doba, kolegové.
  • Vedení společnosti, nefér jednání vůči klientům, to byl hlavní důvodu odchodu.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Těžko se zodpovída v BEE jsem vystřídala dvě oddělení na prvním peče o ZK byl dobrý kolektiv vedení atd.. Na druhém - Admintrativa naprostá hrůza koliktiv a všechno. Mzda v obou případech na tu práci mala
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Mladého a skvěle fungujícího kolektivu.
  • Více benefitů, větší platové ohodnocení.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Slusnost, vstricnost, pracovni doba, kolektiv
  • Formu kontroly kvality a odmenovani

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
73 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
74 %
+
Slušné a férové jednání
74 %
+

Kolegové

Spolehlivost
75 %
+
Vzájemné porozumění
79 %
+
Celková spolupráce
78 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
67 %
+
Férovost
73 %
+
Důvěra
71 %
+
Celková spolupráce
70 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

64 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 18

Za moji práci mě platí slušně říká 30

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 31

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 17

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 14


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 63

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 63

- je snadné se naučit základy a pracovat pro tuto společnost ať na Back Office, Pohledavkach či Call Centru - lidé jsou ochotni pomoci zaucovat - berou vše co má ruce a nohy a umí do re komunikovat s lidmi

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 41

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 41

Neformální pracovní atmosféru

doporučuje 41


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?