Jsme #teamlidl
Jsme #teamlidl
Najdete nás na více než 300 místech po celé České republice
Najdete nás na více než 300 místech po celé České republice
Společně běháme, sázíme Lidl Les a s vámi také pomáháme dětem
Společně běháme, sázíme Lidl Les a s vámi také pomáháme dětem
Netradiční benefity+3
logo

Lidl Česká republika s.r.o.

Přibližně 12 000 zaměstnanců
Maloobchod s převahou potravin

Představení

Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a díky důvěře českých spotřebitelů v naše výrobky a služby jsme se stali jedním z hlavních obchodních řetězců v zemi. V České republice dnes provozujeme více než 300 prodejen a 5 logistických center. Zaměstnáváme více než 12 000 zaměstnanců a patříme tak k významným a stabilním zaměstnavatelům v oblasti provozu a administrativy. Našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (520)
Všech oddělení/oborů (520)
Komentáře zaměstnanců

Na zaměstnavateli jsem si nejvíce cenila stability zaměstnání, dodržování zákoníku práce ale také chytré nápady a rozličnost práce na prodejně. Mohu jen doporučit 😀
Doporučuji zlepšit pohodu zaměstnanců, méně stresu a tlaku na rychlost. Na to navazuje více času na rodinu..často se přesahují psané hodiny 😞
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:listopad 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Tím, že mi vychází vstříct, vždy je to o lidech
upravit pracovní dobu, zejm. ranní směny
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Dobře finančně ohodnoceno, jasné zadání a pokyny. Perfektně vedená docházka, zaplacena každá minuta v prac. procesu....
Trošku lepší a citlivější přístup nadřízených tkzv. empatie. Ne všichni jsme roboti a máme neomezenou výdrž....
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Dobré? Pouze přehled o akcích.
Zakázala bych vytváření drbárenských spolků.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:červen 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Lidl Česká republika s.r.o.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
výše platu
lepším výběrem zaměstnanců
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:březen 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Fajn kolektiv
Jedna kolegyně
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:srpen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Celkem slušná a předem jasně stanovená mzda vždy včas na účtu. Máte zaplacenou každou odpracovanou minutu. Víte přesně měsíc dopředu, jak půjdete do práce.
Hodně práce a celkem omezený počet lidí na směně. Žádná pozitivní zpětná vazba od vedení z centrály. Zavádění neustále nových a nesmyslných procesů. Vstávání v brzkých ranních hodinách a práce o víkendu.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:srpen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Možnost kariérního růstu Dobře zaplacená práce Placené přesčasy Různorodá práce
Vysoký tlak na výkon zaměstnanců Práce za ostaní kolegy co moc nedelali
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:květen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Smlouva na dobu neurčitou, nadstandartní délka dovolené, různé benefity, výplata včas, dodržování délky směny podle plánu.
Neustálé zvedání výkonu. Dříve byl Lidl známý tím, že byla práce různorodá, jednou byl člověk na kase, jednou byl na zelenině, jednou na pekárně, jednou vybaloval, jednou dělal nonfood. Teď kvůli šílenému výkonu práce vůbec různorodá není. Pokud se chce člověk dostat na prodejnu, musí do vedení. Ale do vedení se dostávají hlavně analalpinisti a falešní lidi. Přetvářka a pomluvy vedou. Vedení se za své zaměstnance nepostaví. Mikromanagement na denním pořádku. Vedení si svou frustraci vybíjí na zaměstnancích.

Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Lidl si rád zaučuje lidi podle svých pravidel, a práce na prodejně nebo ve skladu se dá v pohodě naučit. Do vyšších pozic už je potřeba nějakých zkušeností, ale ty se dají nabrat během interního kariérního postupu - plno manažerů začínalo jako brigádníci, a na své pozice se vypracovali.

Jistotu a stabilitu
Lidl nabízí jistotu a stabilitu hlavně díky smlouvě na dobu neurčitou, a i v době covidu měl člověk jistou práci. Obrat má stále stabilní, takže nehrozí nenadálý krach. Nevím, jak je to v těch hodně vysokých pozicích, ale na prodejnách nedochází k restrukturalizacím, člověk se tedy nemusí bát jako v jiných firmách, že z měsíce na měsíc dostane výpověď.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:březen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Různorodá práce,pořád v pohybu.Slušné peníze i odměny.
Peníze za hodně dřiny a málo volného času pro rodinu.Neustálý tlak na výkon a často měnící se směny. Špatné předávání informací od vedení.Šetření na množství lidech na směnu i na zabezpečení, co se týká security a svádění těchto chyb na zaměstnance.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:březen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Lidl Česká republika s.r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.