Jsme #teamlidl
Jsme #teamlidl
Najdete nás na více než 300 místech po celé České republice
Najdete nás na více než 300 místech po celé České republice
Společně běháme, sázíme Lidl Les a s vámi také pomáháme dětem
Společně běháme, sázíme Lidl Les a s vámi také pomáháme dětem
Netradiční benefity+3
logo

Lidl Česká republika s.r.o.

Přibližně 12 000 zaměstnanců
Maloobchod s převahou potravin

Představení

Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a díky důvěře českých spotřebitelů v naše výrobky a služby jsme se stali jedním z hlavních obchodních řetězců v zemi. V České republice dnes provozujeme více než 300 prodejen a 5 logistických center. Zaměstnáváme více než 12 000 zaměstnanců a patříme tak k významným a stabilním zaměstnavatelům v oblasti provozu a administrativy. Našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (520)
Všech oddělení/oborů (520)
Komentáře zaměstnanců

První rok super, pak se vyměnilo vedení a šlo to do kopru a já radši na mateřskou...
Vztahy na pracovišti a chování k zaměstnancům. Odchody domů po směně.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:červen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Na tu dobu tam byl dobrý plat. Uměl dobře namazat med kolem pusy.
Více hledět na potřeby zaměstnanců než na osobní sympatie k nadřízeným. Nezvyšovat zisky na úkor zachování lidskosti zaměstnanců.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Niceho
Více personálu na směně, na těžké práce zaměstnávat pouze muže, spravedlivě střídat zaměstnance během směny na prováděnou práci, benefity pro zaměstnance ve formě masáží
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:březen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Tato společnost dodržuje bezpodmínečně zákoník práce i BOZP.
Společnost by měla dovolit zaměstnancům trochu přirozenosti, aby si nepřipadali jako roboti.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Lidl Česká republika s.r.o.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Automatické přidání peněz po zkušební lhůtě. Ocenění nadřízeného. Možnost domluvy na směnách. Co bylo řečeno, to platilo.
Více hlídat, aby byl dostatek lidí na prodejně především v době čerpání přestávek (např. výpomoc v kritické časy brigádníky).
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

začali naslouchat názorům zaměstnanců a jejich nápady převádět do praxe. Tím se velmi kvalitně zlepšil přístup obou stran a byly vyslyšeny i benefity. Mohu posoudit kvalitu práce před 10ti lety a nyní a je zde obrovský skok k lepšímu. Nyní bych již nechtěla změnit zaměstnavatele. Lidl má budoucnost..
zbytečně se plýtvá s pečivem. Proč by mělo být pět minut před zavíračkou dostupné všechno pečivo?, když se to pak vše vyhodí?? Vyřadit nebo omezit mystery, je to zbytečná buzerace zaměstnanců. A proč lézt zákazníkům do zadku? Proč otevírat o pět minut dříve a zavírat o pět minut později????
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

komunikace mezi zamestnanci a vedením lidlu
pracovní doba
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Stabilní zaměstnání,se slušným příjmem.Hodne práce,málo času na rodinu.
Moc toho není,jen dodržovat úvazky,psát změny ve směnách.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Prespektivy do budoucna jako stabilního zaměstnavatele.
V době kdy jsem tam pracoval nedosahoval hrubý měsíční příjem ani 50 procent průměrné měsíční mzdy v ČR. Dnes už je to prý lepší. Také bývalo velmi mnoho přesčasů. To beru jako dvě hlavní věci které bych tehdy jako zaměstnanec chtěl změnit. Aktualní situaci neznám.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pracovní úvazek na 35 hodin je fajn. Chodíme do práce víc odpočinutí.
Více pracovních pomůcek.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Lidl Česká republika s.r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.