Další bonusy mimo základní plat jako příspěvky na obědy, unišeky a podobně.
Nevím kde začít. Vyrábíme více autobusů než je kapacita závodů a tim je řečeno vše. Nedostatek materiálu versus nulové skladové zásoby, nevhodní lidé na vedoucích pozicích a s tím spojená nesmyslná rozhodnutí. Což je do nebe volající je nevážení si zkušených dlouhodobých pracovníků. Mafiánské praktiky a opakované tolerování porušování pracovního řádu na některých úsecích závodu. Také ovsem musím zmínit nechuť mnohých pracovníků odvést za svůj plat odpovídající výkon či vůbec nějaký výkon.
Výplata je včas na účtě,příspěvek na důchodové připojištění,unišeky
Žádná komunikace s vedením,špatné finanční ohodnocení,v létě na pracovišti velké teplo(klimatizaci vedení neschválilo),špatná dikumentace k vozům a nulová komunikace s technology, špatná logistika.Zaměstnavatel místo,aby přidal peníte zkušeným kmenovým zaměstnancům nabírá nekvalifikované zahraniční síly z agentur,kterým platí mnohem více než zaučeným pracovníkům.S tím také souvisí tlak na kmenové zaměstnance,aby kontrolovali při své práci ještě tyto brigádníky a je trestaný za chyby,které oni vyrobí.Taktéž je nucen o přesčasech tyto chyby opravovat.
Příspěvek na penzijní pojištění
Mzda chodí vždy v termínů
S vedením firmy neni žádná komunikace, myslí jen na své odměny a zvýšení výroby ale pro zaměstnance nic neudělá.
Logistiku nemá cenu ani hodnotit, to je tragédie, nikdy neni všechen materiál včas připraven na vůz.
To je subjektivní. Já jsem liberál a neuznávám spousta omezení praktikovaná zaměstnavateli. Ať už se schovávají za BOZP, nebo za snahu zvyšovat výkony zaměstnanců.
Toho, že výplata chodí opravdu vždy včas a ve stanoveném termínu.
V první řadě logistiku. Tu tahle firma naprosto neumí. Jistě, je to dáno tím, že každý autobus je podle přání zákazníka zcela jiný, nicméně polovina operátorů neustále čeká na materiál a nebo si ho sama shání. Dále povýšený přístup zaměstnavatele k zaměstnancům. Ten začal v období krize (po roce 2008), kdy vedení jednalo s lidmi stylem : "na vrátnici čeká na vaše místo dalších 50 lidí". Jaksi firma ustrnula v tehdejší době a stále se chová stejně.
Firma si neváží kvalitních a dlouhodobých zaměstnanců. Nepochopila, že její výsledky jsou právě takové díky těmto lidem. Bez mrknutí oka nechala většinu těchto lidí odejít a nahradila je lidmi, kteří nemají zkušenosti, kvalifikaci a často ani chuť pracovat. Kvalita jde do háje na úkor kvantity. Zaměstnavatel degraduje zkušené a schopné dělníky na úroveň pouhých montážníků, kteří jednoduše daný díl namontují. Z Iveca se stává montážní závod a zcela se vytrácí návaznost na hrdého výrobce autobusů Karosu.
Firma, aby splnila plán, nemá problém přivézt zahraniční dělníky na výpomoc.
V letošním roce opět nárůst výroby. Když si to člověk převede na procenta a porovná nárůst mezd v procentech, tak zjistíte, že vlastně budete pracovat za menší peníze. Všude se mluví o zvyšování platu. V Ivecu jsou ale tak mizerné odbory, že se nezmohou ani na stávku.
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se