Na našem oddělení byli fajn kolegové, rozumněji jsme si. Měli jsme možnost cestovat do zahraničí. Zázemí velké firmy je super, když se dostanete do obtíží - vždycky se najde někdo, na koho se můžete obrátit o pomoc/radu. A mívali jsme dobrou kávu:o)
Na mé pozici opravdu velká časová náročnost, v sezóně často dlouhé přesčasy smutná práce o víkendech.
Náročné úkoly
Protože je třeba řešit náročné úkoly - jednání s lidmi na všech frontách (klienti, partneři, kolegové), často v časové tísni; zodpovědnost za mnoho různorodých věcí (příprava produktu, jeho prodej, případné stížnosti, faktury, smlouvy atd.). Na druhou stranu - práce není stereotypní a nudná.
Příležitost využít cizí jazyky
Firma má mnoho zahraničních partnerů, se kterými je třeba často komunikovat, většinou emailem, ale občas i telefonicky. Také nabízí možnost pracovně do zahraničí vycestovat.
Benefity - 200 bodu za měsíc, které šly převést jako peníze na cestování.... 200 bodů = 200 KČ = cesta z Prahy do Plzně....
Strhavani OH za nesmyslné stížnosti od cestujících, aniž by chtěl vedoucí znát názor zaměstnance...
Nekonečno přesčasů, nedodržení přestávky mezi spoji...
Placení jen spojů, které odejdete, jinam zbylé hodiny zadarmo...
Minimum příspěvku na jídlo....
Žádné osobní volno.... jakmile odejdete ze směny a myslíte si, ze budete mít nějaké osobní volno.... dispečink vám neustále volá a žene vás do práce, kvůli tomu ze jim někdo odpadl... pokud kyvnete, ze do práce půjdete, ještě na vás pošlou kontrolu ve formě Mystery cestujících, místo toho aby byli vděčný, ze ste jim dobrali směnu.... v druhem případě pokud jim řeknete, ze nic nedoberete.... automaticky si stezujou vedoucímu, který si vás za to vezme na kobereček....
Neustále Mystery kontroly, kteří na vás nakydaji tu největší špínu (jak mate zašlou kosili, přesně časy co za cestu děláte) většinou mystery po ceste spí a pak vyplní jak má zrovna náladu... samozřejmě to vedoucího nezajima.... peníze vám i tam sebere...
Neskutečné parametry, co a jak mít v práci na sobě... nafasujete jen hnusne neprodysne kosile, kalhoty a svetr.... boty si musíte obstarat ze svých peněz... to samé bundu... samozřejmě obě věci musí opět odpovídat kritériím, které určí firmy.. a ptáte se jestli dostanete nějaký příspěvek, když si koupíte boty aby vám trochu vydržely, taktéž bunda??? Samozřejmě, ze ne a pokud nesplňuje požadavky firmy, tak vám za oblečení ještě strhnou prachy 👍 a co ještě k tomu všemu? Vypatlani cestující, kteří vam jen umí znepříjemnit den sekýrováním a stížnostmi.... Jak bych to celkove ohodnotil?? Opravdu firma ve které si přejete dělat 👍😁
Nejvíce jsem spokojena s kolektivem. Povětšinou se jedná o mladé absolventy či stále studující.
Platově ohodnocení = naprostý podprůměr; špatná organizační struktura; obrovská fluktulace zaměstnanců; na PC se pracuje pouze s freeware programy (krásná ukázka jak se firmě nechce investovat ani do základních pracovních systému; hlavně že pro klienty by se rozkrájeli) :-))
Atmosféra ve firmě strašná. Jako letenkář/ka se musíte upsat na rok, jinak musíte zaplatit nemalé penále. Peníze zaměstnavatel strhávat i za neopodstatněnou stížnost. Jakákoliv chyba na vystavené letence nebo špatně spočítané změně či stornu, znamenalo další stržení peněz z platu. Neúměrné nároky a neustálý stres.... Už jste někdy zkoušeli zvednout 3 zvonící telefony najednou, odpovídat na stovky emailů, obsluhovat zároveň zákazníky fyzicky přítomné na pobočce a k tomu stihnout vystavit všechny letenky, které čekají na vyřízení? Trochu moc na jednoho člověka!
Celá firma je nastavena špatně. Vydělává hlavně na zaměstnancích. Klade nepřiměřené nároky.
Náročné úkoly
Náplní práce je zvedání telefonů a odpovídání na dotazy, vypracování kalkulací, obsluhování zákazníků osobně na pobočce. A to vše najednou. Domů nepůjdete, dokud si vše nedoděláte.
Jak by mi to sedlo ve společnosti STUDENT AGENCY k.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Měla jsem dost velkou smůlu na šéfa (který už tam teď nepracuje), ale i jinak, celková atmosféra nebyla moc příjemná. Ani samotná práce - spousta provozních věcí moc dobře nefungovala a vědělo se to, ale nikdo s tím nic nedělal a dělat neplánoval. Už tehdy tam bylo vzhledem k objemu práce dost málo lidí.
Byrokracie největšího kalibru, jenž má neuspokojivé výsledky.
Vztah zaměstnance k vedení by se dal přirovnat k "za dobrotu na žebrotu."
Nové ambiciózní vedení, které obětuje kvalitu pro kvantitu a snaží se nahnat dobrá čísla na úkor zaměstnanců.
Otřesný systém bonusů zavádí formát "více práce za méně peněz."
Vstřícnost přímého nadřízeného.
Především v oblasti žádání dovolené, mimořádností, když jsem potřebovala nečekaně volno. Stál za mnou, když jsem potřebovala podržet a pomoci řešit hloupou stížnost na mou osobu.
Nestabilní termín výplat.
Neustále se o něco upomínat, na co máte nárok.
Dlouhá pracovní doba.
Nevážení si dlouhodobých a spolehlivých zaměstnanců.
Dlouhodobé plánování směn, mohl jsem přizpůsobit směny vůči svým požadavkům.
Relativně hodně volna.
Práce v převážně mladém kolektivu, dobré vztahy, legrace a akce pořádané kolektivem.
Pravidelná výplata bez zpoždění.
Platební základ po celou dobu nezměněn.
Mzda za práci rok od roku neustále klesala.
Rozšiřování služeb a pracovního výkonu bez návaznosti na ohodnocení.
Komunikace s vedením na úrovni nadřízený - poddaný
Práce ideální zejména pro absolventy - mohou si získat praxi.
Zlepšení vztahu k zaměstnancům - ti jsou bráni jako snadno nahraditelní, firma na tomto z personálního hlediska dle mého názoru hodně ztrácí - dochází k velké fluktuaci a konkrétně na mé pozici tím dochází ke zbytečné ztrátě některých zákazníků - firmě je však toto celkem jedno.
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se