STUDENT AGENCY k.s.

88 hodnocení
Přibližně 1 250 zaměstnanců
Činnosti cestovních kanceláří
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Práce v týmu mladých lidí
  • Možnost práce při studiu

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Skvělý kolektiv

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

51 %
+

Kolegové

76 %
+

Nadřízení

56 %
+

Kompletní přehled



Jste firma? Chcete být vidět pro porovnání jako tyto tři společnosti?

Zjistit více

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Skvělý kolektiv
  • Benefity - 200 bodu za měsíc, které šly převést jako peníze na cestování.... 200 bodů = 200 KČ = cesta z Prahy do Plzně.... Strhavani OH za nesmyslné stížnosti od cestujících, aniž by chtěl vedoucí znát názor zaměstnance... Nekonečno přesčasů, nedodržení přestávky mezi spoji... Placení jen spojů, které odejdete, jinam zbylé hodiny zadarmo... Minimum příspěvku na jídlo.... Žádné osobní volno.... jakmile odejdete ze směny a myslíte si, ze budete mít nějaké osobní volno.... dispečink vám neustále volá a žene vás do práce, kvůli tomu ze jim někdo odpadl... pokud kyvnete, ze do práce půjdete, ještě na vás pošlou kontrolu ve formě Mystery cestujících, místo toho aby byli vděčný, ze ste jim dobrali směnu.... v druhem případě pokud jim řeknete, ze nic nedoberete.... automaticky si stezujou vedoucímu, který si vás za to vezme na kobereček.... Neustále Mystery kontroly, kteří na vás nakydaji tu největší špínu (jak mate zašlou kosili, přesně časy co za cestu děláte) většinou mystery po ceste spí a pak vyplní jak má zrovna náladu... samozřejmě to vedoucího nezajima.... peníze vám i tam sebere... Neskutečné parametry, co a jak mít v práci na sobě... nafasujete jen hnusne neprodysne kosile, kalhoty a svetr.... boty si musíte obstarat ze svých peněz... to samé bundu... samozřejmě obě věci musí opět odpovídat kritériím, které určí firmy.. a ptáte se jestli dostanete nějaký příspěvek, když si koupíte boty aby vám trochu vydržely, taktéž bunda??? Samozřejmě, ze ne a pokud nesplňuje požadavky firmy, tak vám za oblečení ještě strhnou prachy 👍 a co ještě k tomu všemu? Vypatlani cestující, kteří vam jen umí znepříjemnit den sekýrováním a stížnostmi.... Jak bych to celkove ohodnotil?? Opravdu firma ve které si přejete dělat 👍😁

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • zkušenosti k nezplacení, člověk se naučí makat za málo peněz
  • chování k zaměstnancům, platové podmínky

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Nejvíce jsem spokojena s kolektivem. Povětšinou se jedná o mladé absolventy či stále studující.
  • Platově ohodnocení = naprostý podprůměr; špatná organizační struktura; obrovská fluktulace zaměstnanců; na PC se pracuje pouze s freeware programy (krásná ukázka jak se firmě nechce investovat ani do základních pracovních systému; hlavně že pro klienty by se rozkrájeli) :-))

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Atmosféra ve firmě strašná. Jako letenkář/ka se musíte upsat na rok, jinak musíte zaplatit nemalé penále. Peníze zaměstnavatel strhávat i za neopodstatněnou stížnost. Jakákoliv chyba na vystavené letence nebo špatně spočítané změně či stornu, znamenalo další stržení peněz z platu. Neúměrné nároky a neustálý stres.... Už jste někdy zkoušeli zvednout 3 zvonící telefony najednou, odpovídat na stovky emailů, obsluhovat zároveň zákazníky fyzicky přítomné na pobočce a k tomu stihnout vystavit všechny letenky, které čekají na vyřízení? Trochu moc na jednoho člověka!
  • Celá firma je nastavena špatně. Vydělává hlavně na zaměstnancích. Klade nepřiměřené nároky.
  • Náročné úkoly

    Náplní práce je zvedání telefonů a odpovídání na dotazy, vypracování kalkulací, obsluhování zákazníků osobně na pobočce. A to vše najednou. Domů nepůjdete, dokud si vše nedoděláte.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Flexibilní směny
  • Byrokracie největšího kalibru, jenž má neuspokojivé výsledky. Vztah zaměstnance k vedení by se dal přirovnat k "za dobrotu na žebrotu." Nové ambiciózní vedení, které obětuje kvalitu pro kvantitu a snaží se nahnat dobrá čísla na úkor zaměstnanců. Otřesný systém bonusů zavádí formát "více práce za méně peněz."

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Práce ideální zejména pro absolventy - mohou si získat praxi.
  • Zlepšení vztahu k zaměstnancům - ti jsou bráni jako snadno nahraditelní, firma na tomto z personálního hlediska dle mého názoru hodně ztrácí - dochází k velké fluktuaci a konkrétně na mé pozici tím dochází ke zbytečné ztrátě některých zákazníků - firmě je však toto celkem jedno.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Snad jen benefitů ve formě nápojů
  • Byrokracie, administrativa, dřívější výplaty, vyšší výplaty, vyšší prostupnost informací

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • šance pro absolventy
  • Aby si vážil zaměstnanců stejně jako zákazníků

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Dobrý plat, pracovní dobu, spolupráce s kolegy na place a cestujících
  • Určitě bych se podíval na mzdy zaměstnanců, některé linky byli placené slabě. Více pauzy mezi spoji, jelikož bylo o pouze pořád něco dělat aby autobus byl připraven k jízdě. Co se týče managementu firmy, na některých pozicích byli osoby, kteří tam něměli co dělat. A určitě by se našlo toho více, ale času je málo.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • V poslední době nemohu říci nic co by bylo kladné
  • Především mzdy a vážila bych si zaměstnanců, kteří jsou pro firmu důležití - řidiči

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
51 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
50 %
+
Slušné a férové jednání
51 %
+

Kolegové

Spolehlivost
72 %
+
Vzájemné porozumění
78 %
+
Celková spolupráce
77 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
53 %
+
Férovost
60 %
+
Důvěra
54 %
+
Celková spolupráce
56 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

45 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 3

Za moji práci mě platí slušně říká 9

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 23

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 25

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 28


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 57

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 42

Možnost práce při studiu

doporučuje 36

Příležitost využít cizí jazyky

doporučuje 30

Firma má mnoho zahraničních partnerů, se kterými je třeba často komunikovat, většinou emailem, ale občas i telefonicky. Také nabízí možnost pracovně do zahraničí vycestovat.

Náročné úkoly

doporučuje 22

Protože je třeba řešit náročné úkoly - jednání s lidmi na všech frontách (klienti, partneři, kolegové), často v časové tísni; zodpovědnost za mnoho různorodých věcí (příprava produktu, jeho prodej, případné stížnosti, faktury, smlouvy atd.). Na druhou stranu - práce není stereotypní a nudná.

Chci si přečíst další upřesnění od 1


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?