Tento profil zatím neobsahuje žádnou fotografii
Přidat fotku
Logo zatím není k dispozici
Přidat logo

SANITINO s.r.o.

Přibližně 100 zaměstnanců
Maloobchod prostřednictvím internetu
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (36)
Všech oddělení/oborů (36)
Komentáře zaměstnanců

Dobrý kolektiv, bývá často jediný důvod, proč v této společnosti zůstáváte. Mezi pozitivně vnímané benefity patří například proplácení přesčasu nebo flexibilní pracovní doba, kterou nabízejí některá oddělení.
Kariérní posun je většinou velmi omezený, a k výraznějším změnám dochází až ve chvíli, kdy naznačíte možnost odchodu. Stejně tak to platí s navýšením mzdy. Špatná komunikace napříč společností - dlouhodobý problém. Za dlouhodobě problematické je z pohledu zaměstnanců vnímáno projektové oddělení - často zasahuje i do oblastí mimo svou přímou kompetenci. Neshoda s tímto oddělením může vést ke snížení osobního ohodnocení nebo dokonce k ukončení spolupráce. Chování je často vnímáno jako neprofesionální – například přisvojování si nápadů jiných kolegů a prezentování je jako vlastních. Direktivní způsob chování vůči kolegům napříč pozicemi a firmou vede často k narušení pracovní atmosféry. Některé projevy podpory na pracovišti (např. občerstvení během pracovní doby) pak působí spíše jako náhrada za řešení podstatnějších problémů. Na každou osobu se uplatňují jiná pravidla. HO ani Sick Days firma nepodporuje, přestože tato práce lze vykonávat z domova. Zahraniční oddělení často musí pracovat i o víkendech. Nastavení cílů, které není komunikováno s osobami kterých se osobně dotýká. Cíle tak lze splnit pouze v časovém presu. O navýšení cílů se dozvíte až poté, co jste je nesplnili.. Minimální benefity a rozdíly mezi pobočkami. Snížení počtu firemních akcí a omezení setkávání se s kolegy z centrály. Nutnost nadpracovat si hodiny, které využíváte na jazykové kurzy angličtiny v rámci firmy.

Příležitost využít cizí jazyky
Zákaznický servis pro velkou část Evropy.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:červen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Musím ocenit velmi příjemné kolegyně na pracovišti, se kterými byla každodenní spolupráce skutečně radostí. Také oceňuji, že firma proplácí přesčasy, což dnes nebývá samozřejmostí.
Ve firmě panuje dlouhodobý organizační chaos. Chybí základní procesy, předávání informací mezi odděleními téměř neexistuje. Komunikace ze strany vedení je velmi slabá a často neprofesionální – rozhodnutí se dějí bez předchozí domluvy s dotčenými lidmi, kteří o změnách mnohdy ani nevědí. Vedení nemá přehled o pracovním vytížení jednotlivých zaměstnanců. Personální řízení je minimální až nulové. Neexistuje plán zaučení, informace o ukončení pracovního poměru bývají zaměstnancům sdělovány na poslední chvíli, někdy jen pár dní před koncem smlouvy. Platový růst zde v praxi neexistuje a benefity jsou buď minimální, nebo zcela chybí. Někteří lidé z vedení působí dojmem, že si mohou dovolit cokoliv, což ještě více podkopává důvěru a stabilitu ve firmě.

Práci v týmu mladých lidí
Ano. Zejména Olomoucká pobočka se skládá hlavně ze studentů a absolventů.

Příležitost využít cizí jazyky
Firma se orientuje krom tuzemského trhu i na trhy zahraniční, proto zde můžete využít cizí jazyk, ale jen v případě, že děláte nějakou práci orientovanou vyloženě na zákazníky.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Plusy jsou z mého pohledu mladý a příjemný kolektiv, práce v cizím jazyce. Finanční ohodnocení lepší průměr. Jednalo se o moji první práci, nebylo to špatné, ale zkusím se rozepsat trochu více. Po personální stránce je ve firmě podobná situace jako nejspíš i v mnoha jiných firmách, tedy nejvyšší vedení jsou lidi, kteří tam jsou už x let a čím se díváte v hierarchii níže, tím menší je průměrná doba, jakou tam lidi pracují. Na mnoha odděleních je tedy poměrně velká fluktuace a nikdo ze stávajících zaměstnanců se už příliš nepozastavuje nad tím, proč tomu tak je, takže se jen každý měsíc hromadným mailem oznamuje, kdo zase končí. Komunikace je obecně v téhle firmě jeden z největších, možná ten největší problém. Sice se nějak průběžně dozvídáte, co se děje a co má firma v plánu, ale někdy to působí, že to, jak se ty konkrétní věci udělají, je už druhořadé. Napadá mě pojmenování "levá ruka neví, co dělá pravá“, kolegové nejsou informovaní o věcech, co by vědět měli a celkově se stávají věci typu, že firma ohlásí nějakou strategii nebo cíl a pak to stihne asi tak 4x změnit. Firma se chce stále rozšiřovat na další zahraniční trhy, ale leckdy nemá vše dobře zvládnuté ani ty stávající trhy, většinou se věci nepromýšlejí do detailu, takže místo toho, aby se vše udělalo kvalitně dopředu, se radši na realizaci některých věcí a projektů spěchá a průšvihy se řeší až za chodu. Vlivem toho se můžete na zahraničním trhu brzo začít cítit frustrovaný/-á, tedy když pomineme, že děláte zákaznický servis a frustrace se vám většinou dostavuje tak jako tak. Obecně ve firmě existují poměrně rozdílné názory na to, jak firma některé věci dělá nebo nedělá, což si u nejvyššího vedení vysvětluju buď nedostatečným vhledem do věcí a nebo zkrátka absencí sebereflexe. Právě s vedením lidí je v Sanitinu bohužel také problém, kdy se věci pokud možno házejí na toho člověka pod vámi do chvíle, než vám hodí na stůl výpověď. Jakmile s lidmi, kteří mají za vaši práci zodpovědnost, řešíte nějaký větší problém, setkáte se s klasickým přístupem, kdy se člověk z vedení vymluví na to, že za to může jiný člověk z vedení. Mírné zlepšení, co se komunikace s vedením týče, začalo nastávat až těsně před mým odchodem, a to ještě vlivem situace (odchody, vyhazovy), ne tím, že by se vedení najednou chytlo za nos, že něco nefunguje. Jedna z naopak světlejších stránek ve firmě jsou peníze, které nejsou špatné a aspoň zčásti vynahrazují některé ty další věci, i přesto ale firma šetří, kde se dá, takže s tím, že by vám nějak ochotně přidávali, nepočítejte, dokonce se vám může stát i to, že na výplatě nenajdete bonus, přestože vám byl potvrzen, že jej dostanete. Tím pádem ale může taky nastat situace, že někteří kolegové vám plat uvedou jako jediný důvod, proč ve firmě ještě zůstávají. Problém je, že ne každý je schopen svoji nespokojenost směřovat na potřebná místa, osobně mám u kolegů zkušenost s takovým tím nespokojeným šeptáním na chodbě, ale když nastane možnost vyslovit kritiku nahlas, někteří zaměstnanci jsou schopni se v podobné situaci usmát a tvářit se, že je vše v naprostém pořádku. Je ale otázka, nakolik by se firma snažila se situací něco dělat, jak tady zmiňuje i někdo další, firma nedělá téměř nic proto, aby se pokusila si schopné zaměstnance udržet, maximálně je trapně přemlouvá ve chvíli, kdy je daný člověk už na odchodu, jako tomu bylo u několika kolegů. Časté odchody lidí z některých oddělení souvisí mj. i s tím, že v Sanitinu prakticky neexistuje možnost kariérního postupu, firma se řídí jednoduchou hierarchií, kdy maximálně u některých týmů můžete postoupit na pozici vedoucího, na mnoha postech ale není kam růst a firma vám jinou pozici nenabídne, zaměstnanci tak rychle pociťují vyhoření a spíš jen výjimečně se tam stává, že někdo přechází z oddělení na oddělení. Co mi osobně přijde neuvěřitelné a mělo by také být zmíněno, je to, že firma sice podniká na několika zahraničních trzích, když ale nastane situace, že ve firmě začne pracovat zaměstnanec pocházející ze zahraničí a neovládající češtinu, tak firma na to absolutně není připravena. Už k pohovoru musí být přizván jeden z kolegů, který angličtinu ovládá, protože jakmile se bavíme o zaměstnancích mimo zahraniční týmy, tak angličtinou zrovna moc lidí v Sanitinu nevládne, aspoň dle mých zkušeností. Veškerá komunikace, návody a cokoliv dalšího probíhá v češtině, takže zahraniční zaměstnanec si ve firmě musí připadat asi jako trosečník na pustém ostrově. Jako poslední věc si zaslouží zmínit benefity, které tady také zmiňují i jiní současní nebo bývalí zaměstnanci. V tomto ohledu se firma zasekla někde 5-10 let zpátky a na dnešní dobu vůbec nenabízí adekvátní benefity, které jsou dostačující možná jen pro zaměstnance přicházející z gastro byznysu nebo pro studenty, kdokoliv další, kdo má x let pracovních zkušeností, by kvůli benefitům neměl důvod do této firmy přicházet. 2x ročně firemní akce je sice fajn věc, ale není to bůh ví jaký benefit, protože něco podobného existuje už dnes ve většině firem, o „benefitech" jako je káva a voda se nebavím už vůbec. 25 dnů dovolené obdrželi zaměstnanci až v době, kdy tolik dnů dovolené nabízela snad jakákoliv jiná firma. Muset se složitě domlouvat kvůli jednoduchým věcem, jako je návštěva lékaře nebo nutnost jít něco vyřídit na úřad, taky nikoho nebaví. V souvislosti s benefity je ale snad největší kámen úrazu home office, který se už dnes stal prakticky standardem ve většině kancelářských zaměstnání, jen v Sanitinu se to pořád bere jako nějaký velký benefit, který si musíte jakoby zasloužit a někoho se o něj prosit, přičemž argument, který pro to vedení používá, je, že kdysi před X lety té možnosti kdosi zneužil. Trochu nedůstojné, obzvlášť když je v systému přímo vidět, jestli pracujete nebo ne. Úplně na závěr chci ale každopádně říct, že tento svůj komentář NEMYSLÍM nijak zle nebo ofenzivně, k firmě cítím vděk za první pracovní zkušenost a přeju, ať se firmě do budoucna daří a ať se tamní poměry zlepší. Pouze se snažím pojmenovávat věci pravými jmény za dobu mého pracovního poměru, takže v případě, že by si někdo z vedení tento komentář přečetl a nelíbil se mu, tak by to byl dle mého názoru tak trochu důkaz o absenci sebereflexe, která byla zmíněna už výše.
Téměř neexistující benefity Rychle se dostavující pozic vyhoření a frustrace, s tím související vysoká fluktuace Komunikační chaos, nejasné cíle a strategie společnosti
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červenec 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Oceňuji prostor k profesnímu rozvoji, vstřícnost kolegů sdílet zkušenosti, pružnou pracovní dobu, příjemné zázemí na pracovišti (káva, posilovna, technické vybavení)
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:březen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

fajn kolegové
- ideální práce na home off., ale přesto to není ani občas umožněno
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:květen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Super kolektiv Příjemné pracovní prostředí Férové jednání ze strany nadřízených Flexibilní pracovní doba v případě potřeby
Celkově málo zaměstnaneckých benefitů, které jsou jinde běžné: Chybí možnost home office Žádné sick days (či narozeninové volno) Zaměstnanci by určitě ocenili i benefitní karty
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:duben 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
skvělý kolektiv rozumná pracovní doba bez víkendů fér jednání výuka anglického jazyka školení a možnost dalšího vzdělání
absence stravenek

Neformální pracovní atmosféru
Je tu pohodová a přátelská atmosféra. S kolegy si tykáme a s některými zajdeme po práci i na pivo nebo do posilovny. Firma pravidelně dělá vánoční večírek i letní grilovačku pro celý tým.

Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Protože tu je přátelský kolektiv, který je ochoten poradit a pomoci do začátku.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červenec 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zajímavá práce, příjemná atmosféra a kolektiv
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:září 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Přátelský přístup na pracovišti a snaha vyjít vstříc. Vzdělávání se v různých programech a rozvoj jazyků.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:květen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Velmi přátelský kolektiv, klidné a čisté prostředí, víkendy volné.
Málo zaměstnaneckých benefitů.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:březen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Koho právě teď firma potřebuje?
Vyhledat podle pozice nebo klíčového slova
Lokalita (např. kraj, město)

Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby

Zaujala / nezaujala vás firma SANITINO s.r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.