Přibližně 150 zaměstnanců
Maloobchod mimo prodejny, stánky a trhy

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • - Skvělý kolektiv i přes velkou fluktuaci - Home-office, možnost skloubení pracovního i osobního života - Nadstandardní benefity (Cafeterie, dárky k výplatě, slevy, stravenková karta, možnost vzdělání atd. - Luxusní kanceláře
  • Fluktuace zaměstnanců, velké změny ze strany managementu Nejistá budoucnost firmy v dlouhodobém horizontu z hlediska způsobu prodeje, vysoké množství e-mailů

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Marketing

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • vlastní organizace pracovního dne
  • neúcta k zaměstnancům prostředí stresu a nedůvěry

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • V Avonu je pracuje opravdu příjemně, pracovní vztahy mezi kolegy jsou dobré, prostředí je špičkové a společnost se snaží starat se dobře o své zaměstnance a jejich potřeby.
  • Je to korporátní prostředí, což je u takhle velké firmy očekávatelné.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Marketing

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Skvělé benefity. Vynikající vzdělávací programy. Nadstandardní pracovní prostředí.
  • Časově náročná práce.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Ve společnosti Avon s.r.o. mě vyhovoval způsob práce, nábor a vedení lidí, motivace, plánování si času, home office. Naučila jsem se prezentačním dovednostem, vystupování, zajišťování field evetů a jejich celkové oranizace - například Avon pochod. Dále práci v excelu, PPT, word, vytváření marketingových nabídek a mnoho dalšího.
  • Spokojená jsem nebyla s neakceptací soukromého času. Reagování ihned na zprávy po celý den až do večerních hodin. Reakce na emaily i pozdních večerních hodinách. Vyplňování zbytečních reportů v neděli večer.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Prosla jsem spoustou uzitecnych treninku, ktere me posunuly dale. Treninky jsou zdarma, coz je velmi pozitivni.
  • Provize jsou nizke, pokud nemate pod sebou stabilni a velky tym.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • benefity - možnost home office i nad rámec 2 dní po dohodě a nadřízeným, pěkné pracovní prostředí v Karlíně, využití angličtiny, příjemní kolegové
  • nedostatek seniorských zaměstnanců a velká fluktuace se negativně odráží v procesech, výsledcích i atmosféře, malá šance na karierní postup, příliš mnoho věcí nedotažených do konce, špatná technická podpora

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • - nadstandardni a stejne benefity pro kazdeho (jak avon zamestnanci, tak zamestnanci pres agenturu)
  • - stres, ruseni ci neobsazovani pozic a nasledne rozdeleni prace na zbytek tymu - obrovska fluktuace zamestnancu - upravovani vysledku firmy a nasledne prezentovani zamestnancum falesnych vysledku - vyhozeni nekolika zamestnancu bez padneho duvodu (nesympatie)

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • odměnou za vykonané služby

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Zajímavé benefity sick days 5 týdnů dovolené
  • velká fluktuace zaměstnanců nedostatečné ocenění stres

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

Jsou pro vás komentáře užitečné?

Vy zase můžete pomoci ostatním.

Ohodnotím svojí firmu

Koho právě teď firma potřebuje?