Jaký je zaměstnavatel
Kolegové
Nadřízení
Míra spokojenosti
Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?
…slýcháte tohle u vás ve firmě? Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.
Máme jasnou organizační strukturu a pravidla. S klienty pracujeme na základě profesní odbornosti a zároveň se řídíme danými metodickými pokyny. Pracovníci jsou průběžně seznamováni se zákonnými novelizacemi, v určených periodách jsou proškolováni v první pomoci, BOZP, GDPR, apod.. Na začátku roku si každý pracovník vypracovává plán osobního rozvoje, který obsahuje plán tématických kurzů, které by vzhledem k cílové skupině a svému osobnostnímu nastavení potřeboval absolvovat. Vedení na vzdělávání klade velký důraz. Máme pravidelní týmové a individuální supervize, ranní porady a intervize v týdenní frekvenci. Organizace není vedena v chaosu. Máme společnou vizi, jasné a jisté vedení a táhneme za jeden provaz.
Klientela Krizového centra je široká, nejsme pouze úzce zaměřeni. Využívá pestré techniky práce.