Fio banka, a.s.

34 hodnocení
Přibližně 900 zaměstnanců
Bankovnictví
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Práce v týmu mladých lidí
  • Jistota a stabilita

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Spolupráce se všemi odděleními banky, přátelský kolektiv, absence aktivního prodeje, dobrý začátek pro práci v bankovnictví

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

61 %
+

Kolegové

78 %
+

Nadřízení

65 %
+

Kompletní přehled



Jste firma? Chcete být vidět pro porovnání jako tyto tři společnosti?

Zjistit více

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Spolupráce se všemi odděleními banky, přátelský kolektiv, absence aktivního prodeje, dobrý začátek pro práci v bankovnictví
  • kontrola pracovníků poboček, rychlejší reakce na současné trendy, úprava stávajících zkostnatělých postupů, braní zřetele na názory pracovníků poboček

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Žádné vzdělávací kurzy, vše se nauč sám, my ti s tím nepomůžeme. Hrůza děs

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Dá možnost uplatnit se takřka všem, obzvláště mladým lidem bez pracovních zkušeností.
  • Výše platu je mnohem nižší, než konkurence nabízí. Absence jakéhokoli vzdělávání a rozvoje. Schází jakákoli reflexe a zákazník nebývá zpravidla na prvním místě. Někteří zaměstnanci/kolegové nemají žádnou motivaci k práci a neplní svoje povinnosti a někdy ani nehledí na základy slušného chování.
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    I přesto, že se jedná o práci v bankovním prostředí, tak zaměstnavatel poskytne a vyžaduje od svých zaměstnanců pouze znalost práce s bankovním software a konkrétních postupů, jak obsloužit klienta. Čekáte-li, že vám banka poskytne nějaké další vzdělávání na poli financí, bankovnictví atd., tak se mýlíte. Určitou výjimkou jsou požadavky na složení určitých zákonem požadovaných zkoušek (práce s hotovostí, poskytování úvěrů, makléřské zkoušky aj.), nicméně ani zde Vám zaměstnavatel neposkytne žádnou edukativní podporu (k dispozici jsou tak pouze oficiální materiály poskytovatelů zkoušek), pouze Vám je zaplatí v případě zdárného absolvování a setrvání na pracovní pozici nadále alespoň po dobu jednoho rok. V této bance totiž absentuje jakýkoli vzdělávací program (a to pravděpodobně napříč většinou oddělení). Samotný zaměstnavatel tak podle mě o své zaměstnance nikterak nepečuje a nesnaží o zlepšování jejich vědomostí a schopností. Největší přínos práce ve Fio bance tak pravděpodobně tkví v tom, že máte šanci si bezplatně složit určité zkoušky potřebné pro další působení na finančním trhu a to, že člověk získá do životopisu kolonku, že pracoval v minulosti u banky.

  • Neformální pracovní atmosféru

    I přes to, že se jedná o bankovní dům, tak není vyžadováno, aby se zaměstnanci podle toho zcela řídili. I přesto, že existuje zaměstnanecký kodex, tak není pracovníky dodržován a jeho respektování není vedením kontrolováno. K jakékoli formálnosti rozhodně nepřidává fakt, že většina poboček a pracovního prostředí na centrále banky je opravdu hrozné, zcela nereprezentativní, občasně ani neuklizené a často i ve špatném stavu.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • Kolegové jsou z větší části v pohodě. Hodně přátelský kolektiv
  • Plat

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • Menší banky nejsou toliko svázané vnitřními předpisy.
  • Mzdy u tradičně české banky

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • S ničím.
  • S většinou věcí, už u pohovoru mi byly podány nepravdivé informace.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Super služby pro klienty, žádné nucení a plnění plánů.
  • Příliš přísný postoj banky k poskytování úvěrů. Vše co jde přes centrálu dlouho trvá, jekikož je málo lidí.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Rozšíření produktů. Přijmout více zaměstnanců a přerozdělit práci, která se nestíhá.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • mladý kolektiv zaměstnanců, kteří rádi poradí
  • pracovní doba celý týden (8:30-17:00h) - celý den strávený v práci, kdy člověk, který dojíždí, se dostane domů o půl šesté. Uvítala bych kratší pracovní dobu alespoň v pátek, jak je tomu v mnoha jiných bankách a finančních institucích po celé ČR.
  • Příjemné pracovní prostředí

    Moderní pracovní prostředí, čisté, pravidelně uklizené. Práce s mladým a ochotným kolektivem, který rád poradí a pomůže.

  • Možnost učit se novým věcem

    Bankovnictví nabízí široké spektrum služeb, které, než se člověk naučí, zaberou hodně času. Člověk musí být učenlivý a mít o daný obor zájem, aby se dokázal realizovat.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • Zaměstnavatel mi vyšel vstříct s tím, že i když jsem onemocněla, tak měl pochopení. Na svého zaměstnavatele jsem se mohla kdykoliv spolehnout. Ve fio bance pracují mladí lidé, tudíž i kolektiv byl přátelský a velice ráda se s nimi setkávám i když už ve Fio bance nepracuji.
  • Možná větší možnost sebevzdělávání a kariérního růstu

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
60 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
60 %
+
Slušné a férové jednání
63 %
+

Kolegové

Spolehlivost
75 %
+
Vzájemné porozumění
80 %
+
Celková spolupráce
77 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
60 %
+
Férovost
70 %
+
Důvěra
67 %
+
Celková spolupráce
61 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

46 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 0

Za moji práci mě platí slušně říká 5

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 11

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 8

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 10


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 21

I přesto, že se jedná o práci v bankovním prostředí, tak zaměstnavatel poskytne a vyžaduje od svých zaměstnanců pouze znalost práce s bankovním software a konkrétních postupů, jak obsloužit klienta. Čekáte-li, že vám banka poskytne nějaké další vzdělávání na poli financí, bankovnictví atd., tak se mýlíte. Určitou výjimkou jsou požadavky na složení určitých zákonem požadovaných zkoušek (práce s hotovostí, poskytování úvěrů, makléřské zkoušky aj.), nicméně ani zde Vám zaměstnavatel neposkytne žádnou edukativní podporu (k dispozici jsou tak pouze oficiální materiály poskytovatelů zkoušek), pouze Vám je zaplatí v případě zdárného absolvování a setrvání na pracovní pozici nadále alespoň po dobu jednoho rok. V této bance totiž absentuje jakýkoli vzdělávací program (a to pravděpodobně napříč většinou oddělení). Samotný zaměstnavatel tak podle mě o své zaměstnance nikterak nepečuje a nesnaží o zlepšování jejich vědomostí a schopností. Největší přínos práce ve Fio bance tak pravděpodobně tkví v tom, že máte šanci si bezplatně složit určité zkoušky potřebné pro další působení na finančním trhu a to, že člověk získá do životopisu kolonku, že pracoval v minulosti u banky.

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 18

Jistotu a stabilitu

doporučuje 10

Práci bez přesčasů

doporučuje 7

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 7

Bankovnictví nabízí široké spektrum služeb, které, než se člověk naučí, zaberou hodně času. Člověk musí být učenlivý a mít o daný obor zájem, aby se dokázal realizovat.


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?