Jednoznacne s vedenim spolecnosti a s nadrizenymi...velmi dobre tu funguje pochlebovani a kdo pochlebuje,je chvalen a neni napominan...vysledky nejsou v tu chvili az tak dulezite,resp.u toho dan.oblibence jdou stranou...protekcionalizmus na vsech urovnich.
Pracovní doba, skvělý tým kolegů, umístění v centru
Neměří se stejným metrem, kdo má partnera manažera ten je víc, peníze bída a práce moc, cíle přehnané, firemní politika, polopravdy, chování přímých nadřízených
Nevím, nebylo to žádné terno, ale potřebovala jsem každou korunu navíc........
Nespokojenost asi všichni na mé pozici, krom vyjímek, které s nimi pracují od samého začátku, mají stejnou. Jde o to, že sice dostanete hned na začátku kmen zákazníků se kterým pracujete z okolí Vašeho bydliště, ale dostanete jako nováček převážně neplatiče a tak strávíte mnoho času, projezdíte i spoustu benzínu, ale nakonec z toho všeho máte měsíčně pár drobných. A naopak jsou jiní na stejné pozici, ale jsou tam déle, nebo se nadřízenému víc líbí a tak dostanou pár neplatičů, aby se neřeklo a zbytek slušných a platících zákazníků. No a to je potom paráda. V mnoha případech jim zákazníci sami jezdí platit domů a tím ušetří čas, náklady na benzín a ještě mají mnohem lepší výdělek. Těžko říct zda do toho jít či ne. Já dnes už vím, že určitě ne a že si můžu stejné , nebo větší peníze vydělat jinde a pohodlněji. Hlavně není úplně nejpříjemnější chodit pravidelně do lokalit, kterým se lidi vyhýbají a ještě se tam z jejich obyvateli dohadovat zda zaplatí dlužnou částku či nikoli.......
Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Protože z Vašeho výběru mi sedělo nejvíc tohle...... Upřímně si myslím, že je to jen pro ty, kteří potřebují každou korunu,,,,, Opravdu každou korunu a tak jsou ochotni pro pár drobných navíc dělat maximim......
poskytnutí částečného pracovního rozvoje, dobrá dostupnost do práce, firemní benefity
přístup k pracovníkům - hlavně na oddělení kontaktního centra, celkové fungování kontaktního centra v Brně, kde jsou převážně nekompetentní lidé na vedoucích pozicích, co se odráží ve vysoké fluktuaci v rámci týmů, nekompetentnost odd HR v rámci kontaktního centra, kde za HR její práci vykonávají všichni ostatní, platové ohodnocení za odvedenou práci - celkovo sa dá říct, že kontaktní centrum v Brně je nejhorším pracovištěm v rámci společnosti Provident Financial. Ostatní pracoviště v rámci Společnosti fungují dobře a je s nimi i dobrá spolupráce.
Z počátku to byla super firma, ale postupem času se stále mění vedení a firma jde velmi špatným směrem. Není možné říct svůj názor. Nikdo nenaslouchá, nikoho nic nezajímá.Není možné skloubit s osobním životem. Časově velmi náročná práce.
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se