Naše práce, náš tým a proč nás to baví - podívejte se na video.
Naše práce, náš tým a proč nás to baví - podívejte se na video.
Na cestách pomáháme motoristům a cyklistům. Také poskytujeme asistenci zdravotní, domácí a právní.
Na cestách pomáháme motoristům a cyklistům. Také poskytujeme asistenci zdravotní, domácí a právní.
S hrdostí slavíme 20 let od založení společnosti.
S hrdostí slavíme 20 let od založení společnosti.
Příjemné prostředí+7
logo

GLOBAL ASSISTANCE a.s.

Přibližně 200 zaměstnanců
Asistenční služby

Představení

GLOBAL ASSISTANCE a.s., součást Vienna Insurance Group od roku 2014, poskytuje asistenční služby pro motoristy v Evropě, zdravotní asistenci celosvětově, domácí a právní asistenci, služby pro fleety a partnery, online konzultace s lékařem, dopravní zpravodajství s leteckým monitoringem v ČR a mnoho dalšího. Naše hodnoty jsou lidskost, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Jsme spolehlivým partnerem pro každou životní situaci. Naše motto zní: "Postaráme se o vás!".

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (72)
Všech oddělení/oborů (72)
Komentáře zaměstnanců

Skvělý kolektiv, ferové jednání , celková spokojenost
ne
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za vaši pozitivní zpětnou vazbu!
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:leden 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
nové znalosti/zkušenosti a benefity
menší stres z toho, že něco pokazím
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za zpětnou vazbu. Chápeme, že pocit stresu z obavy, že něco pokazíte, může být velmi nepříjemný. Rádi bychom vás ujistili, že chybovat je lidské a každý z nás se z chyb učí a roste. Pokud máte pocit, že by vám pomohlo více školení, podpory nebo jasnější zadání, dejte nám prosím vědět. Naším cílem je vytvořit prostředí, kde se každý může cítit jistější a méně vystavený tlaku. Jsme tu, abychom vás podpořili.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:prosinec 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Potkáváme se i mimo kancelář na společných akcích.

Potkáváme se i mimo kancelář na společných akcích.

Máme různé teambuildingy.

Máme různé teambuildingy.

Z práce odcházíme s dobrým pocitem, jsme hrdinové všedních dní.+8

Vysoká míra flexibility, schopnost vyjít vstříc osobním požadavkům, výborné zaměstnanecké benefity.
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za pěkné hodnocení. Jsme rádi, že oceňujete benefity, které poskytujeme, a že spolu s přátelskou atmosférou u nás, přispívají k většímu pohodlí a klidnějšímu pracovnímu prostředí.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červenec 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Využití všech zkušeností, které jsem praxí posbírala.. Práce jejíž význam i oblibu u zákazníků denně cítím.. Atmosféra na pracovišti naprosto neuvěřitelná, ve smyslu příjemná....ve srovnáním s tím, jak život na pracovištích dnes probíhá...
Víkendové a noční uzavření areálu není úplně user friendly, zvlášt potmě..
Odpověď zaměstnavatele:
Jsme rádi, že se nám u vás líbí. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a budeme se i nadále snažit vytvářet příjemné pracovní prostředí, kde se každý může cítit respektován a podporován. Hlavní dveře jsou o víkendech zamčené z důvodu bezpečnosti, proto je nutné využívat zadní vchod. Děkujeme za pochopení.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červenec 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti GLOBAL ASSISTANCE a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
se vším, s přístupem atd,,,
není
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:červenec 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Vzhledem k tomu, že většina nadřízených jsou mladí lidé, projevuje se občas nezkušenost s vedením lidí a motivací, tím pádem dochází i k určitému nerespektu nadřízeného. Nikdy se ale nejedná o nic extrémního a vše se vždy dokáže vyřešit k pohodlí všech zúčastněných. Co bych ovšem ocenil jsou benefity, které jsou časté a velmi štědré. Nejsou sice zadarmo, ale dá se na ně lehce dosáhnout, pokud zaměstnanec má zájem.
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu, velmi si jí vážíme. Uvědomujeme si, že mladší nadřízení mohou někdy čelit výzvám spojeným s vedením a motivací týmu. Vaše poznámka o respektu a jeho vlivu na pracovní vztahy je pro nás cenná a budeme na tom nadále pracovat, abychom zajistili co nejlepší podporu pro naše vedoucí pracovníky i jejich týmy. Zároveň nás těší, že oceňujete benefity, které nabízíme. Jsme rádi, že vnímáte jejich dostupnost a štědrost jako motivující prvek. Budeme i nadále usilovat o to, aby naše benefity přinášely zaměstnancům hodnotu a podporu. Děkujeme, že jste sdílel/a svůj pohled!
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:listopad 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Příjemný kolektiv
Žádná psychická podpora při stresových situacích Omezení práce z domova Delší noční směny o víkendech Neslušné chování klientů a občas i odtahářů Nedostatečné množství zaměstnanců Málo dovolené Mzda
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Chápeme, že některé z uvedených oblastí mohou být náročná a rádi bychom se k nim vyjádřili. Psychická podpora při stresových situacích: rozumíme, jak důležité je mít adekvátní podporu v náročných chvílích. Máme velkou řadu benefitů, které se dají využít k relaxaci, nebo pohybu. Podporujeme naše zaměstnance formou školení, mentoringu a jiných nástrojů pro zvládání stresu. Omezení práce z domova: chápeme, že flexibilita je v dnešní době důležitá. Práce z domova je možná, v případě udržení efektivity a produktivity. Práci z domova řadíme mezi své benefity. Delší noční směny o víkendech: uvědomujeme si, že delší směny mohou být náročné. Neslušné chování klientů a občas i odtahářů: tato situace je pro nás také znepokojující. Budeme se zaměřovat na zlepšení komunikace a řešení konfliktů a zajistíme, aby naši zaměstnanci měli podporu v případě nevhodného chování. Nedostatečné množství zaměstnanců: v tuto chvíli pracujeme na optimalizaci personálního obsazení a hledáme způsoby, jak efektivněji rozdělit pracovní zátěž. Málo dovolené: z pohledu zaměstnavatele máme spíše zkušenost, že stále velké množství zaměstnanců svou dovolenou nevyčerpá. Mzda: rozumíme, že mzda je klíčovým faktorem spokojenosti. Snažíme se, aby naše mzdy odpovídaly trhu a byly motivační pro všechny naše zaměstnance. Děkujeme za vaši otevřenost a spolupráci!
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:listopad 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zajímavé Benefity, pracovní doba, firemní akce (např. Rallye v Sosnové) a největší plus je určitě nadřízený, který už mi pomohl v nejedné situaci. Je to člověk, na kterého se můžete se vším obrátit a vždy pomůže, díky němu bych určitě neměnila.
U firmy je problém s parkovacími místy pro zaměstnance (žádná přímo pro nás vyhrazená místa). Mohli by být přehlednější / novější programy, ve kterých pracujeme. Těžko se v nich zaučují noví kolegové.
Odpověď zaměstnavatele:
Jsme rádi, že se vám u nás líbí a děkujeme, že oceňujete podporu, kterou dostáváte od nadřízeného. Váš komentář o jeho pomoci a přístupu nás velmi těší a je pro nás velkým plusem, že máme takového lídra v týmu. Pokud jde o parkování, chápeme, že by bylo ideální mít vyhrazená místa pro zaměstnance. V současnosti je možné parkovat také v okolí, protože v této oblasti nejsou modré zóny, což dává větší flexibilitu. Co se týče programů. Rozumíme, že pro nové kolegy může být orientace v nich složitější, a budeme hledat způsoby, jak tento proces zjednodušit a zpříjemnit. Děkujeme, že nám pomáháte růst a zlepšovat se.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:květen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Úžasná pracovní doba a nadřízený se kterým se dá domluvit
ne
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme. Vaše spokojenost je pro nás důležitá a budeme se i nadále snažit podporovat takové pracovní podmínky, které vám usnadní práci a přispějí k vaší pohodě.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:květen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Podpora vedení Neformální atmosféra Volnost a možnost dělat věci po svém Zkušení kolegové Otevřená komunikace

Pružnou pracovní dobu
V asistenci práce na směny, v back office pružná pracovní doba.

Práci, co dává hlubší smysl
Zajišťujeme pomoc lidem v nouzi, vymýšlíme inovativní řešení a poskytujeme prvotřídní kvalitní služby.
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu. Vaše spokojenost je pro nás klíčová a budeme se i nadále snažit, aby pracovní prostředí bylo inspirující a podporující.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:květen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma GLOBAL ASSISTANCE a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.