Cením si toho, že se neustále snaží vymýšlet různé akce pro zaměstnance (family day, benefity, den zdraví apod.)
Snažit se zlepšit organizaci na prodejnách a obecně vnitřní vzhled prodejen. Společnost neustále vystavuje nové prodejny, aby měla větší tržby. Osobně si myslím, že by se měla zaměřit z tohoto hlediska na to, jak se tam zákazníkům nakupuje a jak to na těch prodejnách funguje a vypadá.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Otevřenost názorům, možnost používat v praxi vlastní nápady, možnost seberealizace
Respektování soukromí, podstatně nižší požadavky na čas strávený v práci a prací, spolupráce mezi jednotlivými odděleními - jsme přeci jedna firma a máme stejný cíl
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Výrazně zlepšit a posílit servis na prodejnách. Dle mého názoru patříme ze zákaznického hlediska k jednomu z nejhorších Obchodník. řetězců, co se týče dostupnosti zboží, proškoleného personálu a zákaznického servisu vůbec. Myslím si, že to je jeden z nejdůležitějších faktorů, který bude v budoucnosti rozhodovat o našem úspěchu či neúspěchu a v současné době výrazně zaostáváme za naší konkurencí, která nám utíká. Zajímavý sortiment a moderní nákupní prostředí máme k dispozici, ale bez pořádného servisu nám to je k ničemu. Zjednodušit určité interní postupy, směrnice a zlepšit strategické plánování a rozhodnutí.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Nákup
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se
Benefitní cafeterie
Dárkové karty
Jsme blízko