Rychlé zaučení nováčků, kteří se brzy dostanou ke skutečné práci PR konzultanta.
Pravidelné jednání a schůzky s redaktory v pražských restauracích a kavárnách.
Pravidelný kontakt se zástupci klientů. Možnost nakouknout "pod pokličku" jak u menších rodinných firem, tak i velkých korporátů.
Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.
Chybí pracovní benefity jako stravenky, multisport karta apod.
Nejsme pet friendly
Kreativní a různorodá práce se zajímavými klienty
Výzvy každý den, práce mi umožňuje růst
Vedení umí vyjít zaměstnancům vstříc s osobními a nestandardními požadavky
Přátelský a podporující kolektiv - kolegové umí pomoci a poradit ve vypjatých situacích
Častý kontakt s vedením společnosti
Ve většině případů má ve firmě zaměstnanec volnou ruku v tom, jak bude práci vykonávat a plnit smlouvy s klienty - kreativitě se meze nekladou
Vedení společnosti má sklony k mikromanagementu. Není to časté a jsou to většinou drobnosti, ale bývá to protivné
Komunikace vedení s podřízenými - probíhá velmi často přes e-maily, není adresná a věcná
Výběr klientů, komunikace konzultantů s obchodníky, absence dlouhodobé strategie obchodu a udržitelnosti rozvoje firmy
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Velkým benefitem je přátelský kolektiv, který vytváří příjemné pracovní prostředí. Oceňuji také možnost účastnit se zajímavých projektů a setkávat se s klienty či novináři v kvalitních pražských podnicích. :) Pozitivně vnímám i otevřenost vůči využívání AI nástrojů, které usnadňují práci a zvyšují efektivitu.
V některých situacích bych ocenila větší otevřenost vůči zpětné vazbě od zaměstnanců, což by mohlo přispět k lepší spolupráci a efektivnějšímu fungování týmu. Zároveň by práci usnadnilo modernější technické vybavení – novější počítače nebo notebooky a aktuální verze MS Office by zvýšily komfort při každodenních úkolech.
Velká diverzita oborů, se kterými spolupracujeme.
Velký rozhled.
Práce není zcela stereotypní.
Super kolektiv napříč věkovými rozdíly.
Možnost napracovat si hodiny.
Pracovní doba delší než je standard (9 hod).
Chybějící home-office a benefity.
Větší míra kontroly.
Občasné výkyvy nálad ze stran nadřízených ovlivňující pracovní flow.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Ve společnosti Botticelli jsem nejvíce spokojen s přístupem kolegů, kteří jsou vždy ochotní pomoci a poradit, když se člověk zaučuje. Vedení vyhoví potřebám osobního života a dokáže odměnit za snahu.
Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby
Zaujala / nezaujala vás firma Botticelli,spol.s.r.o.?
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se