Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky

Přibližně 3 650 zaměstnanců
Pojišťovnictví
stabilní zaměstnání jistý příjem vstřícná atmosféra férový přístup
stabilní zaměstnání jistý příjem vstřícná atmosféra férový přístup

1 174 hodnocení

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Jistota a stabilita
  • Pružná pracovní doba
  • Možnost učit se novým věcem

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Zajímavé výzvy. Relativní stabilita organizace. Pár dobrých kolegů.

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

81 %
+

Kolegové

80 %
+

Nadřízení

81 %
+

Kompletní přehled


Máte to jinak ve vaší firmě?

Řekněte ostatním, jak to u vás chodí.
V bezpečí komunity 96 672 zaměstnanců.
Až to budete potřebovat vy, ostatní vám pomůžou.

Pomůžu ohodnocením své firmy

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Zajímavé výzvy. Relativní stabilita organizace. Pár dobrých kolegů.
  • Velmi slabá podpora IT/elektronizace od vedení. V některých pozicích náměstků, ředitelů, vedoucích jsou známí, příbuzní politiků. Řada z nich navíc problematice, za kterou jsou odpovědni, odborně nerozumí. To je možná příčina organizační zchátralosti VZP. Slabý střední management. Přebyrokratizovanost. Hrozný docházkový systém.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Cením si možnosti kariérního růstu a stability zaměstnavatele (výplata každý měsíc pravidelně apod.)
  • Bylo by dobré, kdyby si VZP více vážilo svých zaměstnanců. Líbil by se mi vyšší plat, a také kdyby se pojišťovna zastávala svých zaměstnanců a neměl by za každou cenu vždycky pravdu jen např. klient (právě zastání mi tu celkem chybí).

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Slušného zacházení, vcelku solidních benefitů
  • Styl vnitřní komunikace je někdy na můj vkus velmi formální, oslovení "pane doktore", "pane inženýre" mi po x letech práce v soukromém sektoru přijde úsměvné. Občas se jednotlivé útvary proti sobě spíše vymezují, než aby spolupracovaly, ale to bývá problém i jinde. Co mi mimořádně nevyhovuje je počátek pracovní doby nejpozději v 8:30. Jsem mimopražský zaměstnanec, autem se do Prahy dostanu jen po dálnici a provoz se neustále zahušťuje, minimálně 2 x týdně je nějaká nehoda , téměř denně kolony, i několikakilometrové. Ráno potřebuji dohlédnout na dítě, aby si správně bralo léky, které nesmí vynechat a na rodiče , který má také určitý zdravotní problém. K tomu bych měla mít časovou rezervu kvůli provozu na dálnici. Půlhodina ráno navíc by měla pro mě cenu zlata. Nebo možnost občas příjít o pár minut později a pozdní příchod si "napracovat". Samozřejmě chápu, že pro většinu zaměstnanců-pražanů či těch, co nemají ráno žádné povinnosti je naopak možnost být v práci ráno brzy a odejít o půl druhé významným benefitem, takže můj názor na nevyhovující pracovní dobu je menšinový.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracuje u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • trvalejší zaměstnání, benefity
  • Ukončit neobjektivní MISTERY kontroly, je to špehování, nervování a s tím i nemoci, je dostatek nervů při jednání s klienty. Dále stačí testy jen 1x ročně, a ne 4x ročně, to je test na test, jen je to psychická zátěž, jinak opravdu vědomosti stačí ověřovat 1x ročně.Už všechny ty testy, mistery a obtelefonovávání klientů, bez zpětné vazby zavání BOSINGEM. Více by měl zaměstnavatel důvěřovat zaměstnancům a kontrolovat pouze tam, kde jsou stížnosti a problémy, Jinak je to klasické vyslovení nedůvěry.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Topí nám, svítí nám, a výplata přijde na účet v termínu.
  • Vedoucí pracovníci. Organizace práce. Zbavit se zbytečných pracovníků. Např. dříve stačila na personalistiku jedna středoškolačka, dnes? Desítky vysokoškolaček, které neumí nic. Trapné a ponižující hodnocení, které nevypovídá nic o vaší práci. Jak se může "pracovník" co ještě neodpracoval ani rok hned stát vedoucím?

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Pravidelná výplata, dovolená nad rámec zákona, klouzavá pracovní doba
  • - Nespravedlivé odměňování pracovníků dle oblíbenosti u nadřízeného a to samé platí pro platové ohodnocení - Organizaci práce, zkostnatělý systém, zjednodušit agendu u interních dokladů, více osobní komunikace, zbytečná hierarchie vedení - to jsem u soukr.firmy nikdy neviděla. - Trapné a ponižující hodnocení, které nevypovídá nic o vaší práci - Nemožnost karierního růstu. Vyšší lépe placené pozice jen pro tzv."kamarádíčky" - Metodici a nadřízení na vyšších pozicích nemají přehled o složitosti a přípravě jednotlivých procesů. Měli by si to sami vyzkoušet, aby měli představu o časové náročnosti jednotlivých úkonů. Určitě by pak pečlivěji připravovali metodiky i příkazy, které často mění a jsou časově nesourodé. - Lepší spolupráce mezi odbory

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Rovné finanční hodnocení napříč regionálními pobočkami a ústředím

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Pracovní doba, vyplata
  • Přístup, školení fajn,ale ,žádný Feedback ve chvíli kdy sem byla na přepážce .... jen mlčky na mě Koukala mentorka a na moje dorazy,jak si vedu ,co mám zlepšit ,mlcela a krcila rameny..... nikdo z nich tam měl ponětí o coachovani,malé pochvale ,motivace, člověk dostal vynadano a už na začátcích odcházel domu s špatným pocitem. Mentorka sic chytrá ,plna vědomosti ale neuměla jednat na teto pozici, kdy mentor má pomoct, ukázat a dat Feedback,který je tak ceny ! A člověk vi co zlepšit! Tohle mi úplně chybělo

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Velmi vstřícné pracovní ovzduší a kolegové ochotní pomoci.
  • Zjednodušení práce

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Jistota a stabilita
  • Některé své kolegy

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
76 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
83 %
+
Slušné a férové jednání
82 %
+

Kolegové

Spolehlivost
80 %
+
Vzájemné porozumění
79 %
+
Celková spolupráce
80 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
80 %
+
Férovost
81 %
+
Důvěra
80 %
+
Celková spolupráce
81 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

66 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 188

Za moji práci mě platí slušně říká 364

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 373

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 131

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 118


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Jistotu a stabilitu

doporučuje 779

U této firmy máte jistou podporu nadřízených a kolektivu. Jistotu dobrého finančního ohodnocení Vaší práce. Firma patří mezi stabilní firmy na trhu.

Chci si přečíst další upřesnění od 3

Pružnou pracovní dobu

doporučuje 473

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 467

Řád a pravidla

doporučuje 368

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 323


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit

Koho právě teď firma potřebuje?


Na čem mi v práci nejvíce záleží?