Nejsme zaměstnanci. Jsme srdcaři ❤️ #innogystyl
Nejsme zaměstnanci. Jsme srdcaři ❤️ #innogystyl
inovace máme v naší DNA
inovace máme v naší DNA
Osobní růst a diverzita
Osobní růst a diverzita
Stabilita firmy+9
logo

skupina innogy

Přibližně 1 633 zaměstnanců
Výroba, přenos a rozvod elektřiny

Představení

innogy = Energie, technologie, inovace. ✨ V ČR jsme lídrem mezi dodavateli zemního plynu, elektřiny a tepla. Zaměřujeme se na inovace, dlouhodobou udržitelnost, energetickou efektivitu a čistou mobilitu. ✅ 1 459 zaměstnanců po celé ČR, pracovní doba 7,5 hodiny, benefity 30 000 Kč ročně, flexibilita. 🥇 Jsme Férový zaměstnavatel roku 2024, 2020 a 2021 🍀 Firemní hodnoty: Orientace na zákazníka - Spolupráce a důvěra - Angažovanost - Odpovědnost.

Poznejte naši firmu zblízka

Objevte, jaká je u nás firemní kultura a pracovní atmosféra. Zjistěte, zda je to prostředí, které vám bude vyhovovat.
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všechny firmy (559)
Všech zaměstnanců (559)
Všech oddělení/oborů (559)
Komentáře zaměstnanců

innogy zaměstnanec - spokojený zaměstnanec Velmi příjemné pracovní prostředí, slušní, příjemní zaměstnanci, vždy ochota vyjít vstříc v jakékoliv situaci, flexibilita. Navíc způsob řízení IT je efektivní a transparentní, je vidět, že se nic nešije horkou jehlou, vše je důkladně naplánované a řízené.
Opravdu není nic, s čím by člověk mohl být nespokojený.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Firma:innogy Česká republika a.s.
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:duben 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Flexibilita Přístup Kolegialita Ohodnocení Benefity
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Firma:innogy Česká republika a.s.
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:duben 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Styl práce

Styl práce

Digitalizace v innogy

Digitalizace v innogy

Pracovní prostředí

Pracovní prostředí

Pracovní prostředí a bezpečnost+9

V innogy je kratší pracovní doba - jen 7,5 hod. Máme v podstatě 30 dní dovolené (25 dovolená, 5 sick days) a spoustu dalších skvělých benefitů! Navíc atmosféra v innogy je opravdu přátelská. A to chceš!
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Firma:innogy Česká republika a.s.
Z oddělení:Personalistika, HR
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:duben 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Celkový přístup zaměstnavatele, snaha udržet si dobré zaměstnance, pomoc s překonáváním bariér pracovních i soukromých - je vidět vstřícnost a snaha najít společnou cestu ke vzájemné spokojenosti.
Všechno je o lidech. Pokud si lidé společně nesednou, může firma platit statisíce ale spokojeni nebudete. Ale naštěstí v mém okolí je většina těch, se kterými jsem si sedl.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Firma:innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti skupina innogy?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
firemní kultura a péče o zaměstnance stabilita zaměstnavatele digitalizace a inovace
nic mne nenapadá
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Firma:innogy Česká republika a.s.
Z oddělení:Personalistika, HR
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Vysoký fixní základ, mnoho benefitů, za určitých okolností firemní přátelská kultura. Pokud je dobrý šéf, pak možnost mnoho věcí dohodnout individuálně.
Firma prochází změnami, kdy ne všechny jsou v souladu s mými postoji. Jednak zmíním systém, jež není špatný, ale ani dobrý. Po pochopení jeho logiky se v něm lze tak nějak orientovat, nicméně kdo zažil např. Hugo v české pojišťovně, kdy na 5 kliknutí uzavřu smlouvu, tak zapláče. Neexistuje nějaký efektivní sdružený souhrn úkolů, jedny požadavky se vyřizují v jedné kolonce, jiné v druhé.. něco dohledat, pokud např. zkz jednal s infolinkou, je velmi složité, ne li nemožné. Uzavřít smlouvu znamená tisíckrát kliknout, neustálé ctrl+c/v, atp. Ve firmě se začalo velmi řešit, co kdo dělá, jak to dělá a proč to dělá. To možná samo o sobě není úplně špatně, nicméně samotný sledovací nástroj není součástí systému a musí se klikat zvlášť. Při návalu se to nestíhá a pak z toho lezou nereálná data. Firma je velmi tabulková a na prodej nahlíží xy manažerů (tabulkových), kteří si potenciály mnohdy z reportu vycucají z prstu a pak se diví, že je malá výtěžnost. Celkově manažeři mají vlastní uzavřený svět, kde tráví hodiny na telekonferencích porovnáváním, pitváním a vším možným. Ve firmě postrádám selský osobní přístup, pokud už jej přímý nadřízený má, pak je trnem v oku těm okolo. Na zákazníka se nahlíží jako na dojnou krávu, které se musí vše nutit a zkoumá se každý detail, proč se mu něco neprodalo a co by se dalo udělat lépe. Na ty stále se prdí a mají nejdražší ceníky, nějaká možnost jejich výtěžnosti (např. seznam), není, pokud nedorazí na centrum. Obecně velmi velká nespolupráce napříč útvary. Prodejní výsledky se řeší na denní bázi, já osobně jsem z toho velmi otrávený, neboť se prakticky neřeší nic jiného, než jen prodej. Mnohdy přitom trvá, než něco propadne do aktivace a zkrátka to jen není v reportu. Často dochází k různým změnám v postupech a procesech a obecně je velmi mnoho věcí a úkonů, co se musí udělat (vykazovat), lze velmi snadno něco opomenout, kdy v mnohých případech neexistuje nějaký kontrolní mechanismus, co by vám připomněl, že jste například nedali smlouvu do aktivace. Mnoho změn mi způsobuje, že se v nich velmi složitě orientuji. Vzniká prostor pro chyby. Obecně na práci nemám klid neboť mi je furt za zadkem vedoucí, co řeší každý prd. Poslouchají se hovory a obecně zkrátka chybí trocha nadhledu a volnosti. Vedení nechápe či nedovede pochopit a přijmout, že každý zákazník a jednání je naprosto individuální a záleží na mnohých aspektech (nálada zákazníka, fronta na centru..), na vše se nahlíží příliš tabulkově a ve své složitosti naprosto generálně černobíle (prodal jsi, ok, neprodal =špatně). Se zkz není prostor budovat dlouhodobé vztahy hledící na jejich reálné potřeby. Velmi se hrotí mystery, což je svatý grál každého manažera. Ve výsledku je to ale hlavně ztráta času, i když rozumím, že jistě musí být nějaký standard obsluhy a co by mělo zaznít. Ovšem výsledek např. 70%, kdy byl kolega na centru půl dne sám a obsluhoval svižněji, firma pokládá za špatný a řešila na telekonferenci, jakoby se stalo něco naprosto strašného. Obecně se moc hledí na to, jak co vypadá, než na to, jaké to reálně je a často chybí naprosto obyčejný selský rozum a jednoduché řešení.

Náročné úkoly
V energetice je mnohé, co se naučit a zapracovávat to do praxe. Je to perspektivní a dynamický obor, lidé to potřebují. Za rok jsem zdaleka nevstřebal a nenaučil se vše. Je toho opravdu hodně.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Firma:innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:srpen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Perfektní práce HR, kvalitní IT podpora, mimopracovní workshopy, soutěže a celkově velmi vyspělá firemní kultura. Fér přístup nadřízených, uvědomělí kolegové. A nadto ultimátní benefity - motivace jak sviňa :-)
Pokud jsme chyběli z nějakého důvodu na školení, museli jsme se s tím nějak popřát sami. Školitel sympaťák, zjevně nabitý znalostmi i zkušenostmi z vlastní praxe, ale jeho schopnosti informace srozumitelně předávat jsou krapet limitované. V praxi pak občas bylo "toho všeho" na nováčka až příliš. A na můj vkus příliš komplikovaný systém oceňování různých dílčích složek práce.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Firma:innogy Česká republika a.s.
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:srpen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zkrácená pracovní doba 25 dní dovolené Cafeterie Sickdays
Plnění plánu jednotlivců a za kancelář, při horších výsledcích je zaměstnanec ve stresu a pod tlakem vedoucích, někdy jsou plány moc vysoké.

Náročné úkoly
Zákazníci občas řeší hodně nestandardní situace, s jehož řešením jim pomáháme právě my - často společně ve spolupráci s jinými odděleními. Kolikrát řešení takových úkolů trvá dny, týdny, v některých komplikovaných případech i déle. Náročné chvíle bývají s naštvanými zákazníky, které musíme uklidnit, nenechat se jimi rozhodit a rozvážně s nimi situaci k jejich spokojenosti dořešit.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Firma:innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červenec 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Seznámil jsem se s fajn lidmi, kolegy. Výplata přišla vždy včas.
Reporty na reporty. Děsný. Zaměstnavatel po Vás chce plnit a plnit. Jakmile máte nějaké problémy v osobní sféře, řekne Vám, ať se dáte rychle dokupy, že musíte plnit. Vedoucí s kolegy byla fajn, regionální - hrůza. Raději končím, nerad bych byl sprostý :)
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Firma:innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:srpen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Volná pracovní doba; Selfmanagement; Jednání nadřízených; Firemní kultura celkově - až na výjimky si nikdo si na nic nehraje, žádná arogance;
Jen drobnosti typu novějšího nábytku nebo výkonnější klimatizace; V kanceláři jsem sám - někdy je to fajn, někdy naopak;

Možnost učit se novým věcem
Energetika je komplexní, dynamický a široký obor.

Práci, co dává hlubší smysl
Bez energie by nic nefungovalo.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Firma:innogy Energie, s.r.o.
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:červenec 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma skupina innogy?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.