Náš showroom 🧡
Náš showroom 🧡
Naše branďačka Lucka na GIVET Brand Day 💡
Naše branďačka Lucka na GIVET Brand Day 💡
Běh pro světlušku 🏃
Běh pro světlušku 🏃
Neformální pracovní atmosféra+7
logo

GIVET Czech s.r.o.

Přibližně 80 zaměstnanců
Kosmetická firma

Představení

GIVET je rychle rostoucí beauty house of brands, který dává život novým kosmetickým značkám a dále je rozvíjí. Od roku 2022 jsme se rozšířili do 27 zemí a v roce 2024 prodali přes 1,5 milionu produktů. Naše portfolio zahrnuje KORIKA, NOVELLISTA, ICONIQUE Professional, Saffee, MEDIBLANC, BrushArt a NOBEA. Jsme také strategickým partnerem Notina při vývoji jejich vlastní kosmetické značky. V GIVETU nevyrábíme jen kosmetiku—tvoříme značky, které si zákazníci zamilují. 🧡

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (16)
Všech oddělení/oborů (16)
Komentáře zaměstnanců

- Většina kolegů byla fajn, přátelská a ochotná si navzájem pomoct. - Pracovní prostředí bylo příjemné a moderní. - Některé benefity byly pozitivní, např. slevy na firemní produkty.
- Zaměstnanci na nižších pozicích nejsou bráni vážně, jako by nebyli pro firmu důležití. - Pravidla se mění prakticky každý den nebo týden, často bez vysvětlení a s negativním dopadem na práci. - Atmosféra je spíš demotivující – místo snahy o zlepšení se vymýšlejí překážky, které práci jen komplikují. - Zpětná vazba při odchodu nikoho nezajímá. Vedení ji neposlouchá a neřeší. Když někdo odejde kvůli nekompetentnímu přístupu vedení, firma to popře a rozšíří interně, že dotyčný odešel jen proto, že „ NEBYL KVALITNÍ ZAMĚSTNANEC“. - Jen za poslední 3–4 měsíce odešlo přibližně 20 “nekvalitních” lidí, ale vedení to neřeší a stále tvrdí, že problém není uvnitř firmy, ale v těch, kdo odešli. Už mlčím kolík takových lidí odešlo v průběhu 1-2 roků. Doporučení vedení: Zkuste se zamyslet nad tím, proč lidé skutečně odcházejí, místo abyste vinu házeli jen na ně. Změna přístupu, komunikace a respekt k lidem by firmě velmi pomohla.
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, děkujeme Vám za upřímnou a detailní zpětnou vazbu. Velmi si vážíme toho, že jste ocenil/a atmosféru v týmu, moderní pracovní prostředí i benefity, které poskytujeme. Mrzí nás, že jste měl/a pocit, že zpětná vazba při odchodu není vnímána. V posledních měsících jsme právě na základě podobných podnětů začali více strukturovat exit interview a pracovat s jejich výstupy pro naše vedení. Také využíváme interní nástroj Arnold, kde se zaměstnanců pravidelně ptáme na jejich názor a zpětnou vazbu probíráme v týmech i na úrovni vedení. Personální změny jsou někdy nevyhnutelné, ale každé rozhodnutí se snažíme posuzovat individuálně a s respektem. Zpětnou vazbu od odcházejících zaměstnanců bereme vážně, protože věříme, že nám pomáhá se posouvat dál. Pokud byste chtěl/a své zkušenosti sdílet detailněji, budeme rádi, když se na nás obrátíte přímo na hr@givet.it Přejeme Vám hodně úspěchů v dalším profesním i osobním životě.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Obor, ve kterém je Givet aktivní, je opravdu atraktivní a zajímavý. Mezinárodní spolupráce a snaha o inovativnost jsou fajn. Super je také tým Projektových manažerů a Komerční tým.
Osobně nesouhlasím s nastavením hodnot vedení. Zvyšování hlasu na podřízené a sprostá slova na denním pořádku. Tlak je na zaměstnance vyvíjen na naprosto zbytečných místech, například věčné tvoření pravidel, která se i několikrát týdně mění. Naopak na důležitých místech, jako je například výroba, se vůbec nepracuje, protože tomu vedení vlastně ani nerozumí. Na lidi je nahlíženo pouze jako na zdroj a jakmile jsou vyčerpání, očekává se, že podají výpověď a nebudou překážet. Z toho důvodu je drtivá většina zaměstnanců ve firmě méně než 6 měsíců, lidé z původního týmu už odešli. Úspěšní jsou v týmu lidí, kteří se snaží za každou cenu zavděčit vedení, i když plnění takových úkolů nedává smysl. Dopad to má ale na podřízené, kteří jsou frustrovaní a mají pocit přehlížení. V případě, že se zaměstnanec stane "nechtěným", nedostane feedback a šanci na zlepšení, ale vedení se k němu začne chovat nepříjemně, takže zaměstnanec nakonec sám dá výpověď.
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za zpětnou vazbu a sdílení Vašich zkušeností s prací v GIVET. Oceňujeme, že vnímáte naši mezinárodní spolupráci, inovativnost a týmový duch některých oddělení jako pozitivní aspekty. Naším cílem je aby týmový duch byl napříč celou firmou. Od roku 2022 jsme prošli velkou transformací – rozšířili jsme se na nové trhy, přestavěli týmy a nastavili nové procesy. Víme, že takové změny mohou být náročné, a ne vždy se vše podaří na první pokus. Neustále pracujeme na zlepšování firemní kultury a prostředí, kde se každý zaměstnanec cítí respektován a může naplno rozvinout svůj potenciál. Pokud máte konkrétní podněty ke změně nebo chcete situaci dále probrat, budeme rádi za otevřený dialog. Kdykoliv se můžete obrátit na náš HR tým na hr@givet.it. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a pomáhá nám se posouvat dál. Děkujeme za Váš čas a přejeme Vám hodně úspěchů!
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:říjen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Yoga na Terase 🧘🏻‍♀️

Yoga na Terase 🧘🏻‍♀️

Produktový tým v Grasse 👩‍🔬

Produktový tým v Grasse 👩‍🔬

Teambuilding na hradě 🏰

Teambuilding na hradě 🏰

Jarní "Offsite" v Praze 👩‍🔬+7

Kolektiv kolegů, zajímavé značky, potenciál růstu.
Zatím nic
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za recenzi a máme neskutečnou radost, že se u nás líbí! 🧡
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Výroba
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:srpen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Dobré pracovní podmínky, zajímavá práce, dobré prostředí a kolektiv.
Zatím nic konkrétního.
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za recenzi a máme radost že se Vám u nás líbí! 🧡
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:červen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti GIVET Czech s.r.o.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Prijemna atmosfera, hezke pracovni prostory, zajimave znacky a projekty, moznost vyjadrit se a sdilet sve nazory a napady
Efektivita nekterych procesu, narocne pracovni tempo
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za sdílení vaší zkušenosti. Moc si vážíme pozitivního hodnocení atmosféry, pracovního prostředí i možnosti sdílet nápady – právě otevřenost, proaktivita a spolupráce patří mezi naše klíčové hodnoty. 🧡 Jsme si vědomi, že dynamické pracovní tempo a některé procesy mohou být náročné. Efektivita a zjednodušování jsou pro nás dlouhodobým cílem a rádi bychom v této oblasti pokračovali v dalším zlepšování. Vážíme si podnětů – posouvají nás vpřed.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:březen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Přátelská atmosféra a týmová spolupráce Používání moderních technologií a nástrojů Možnost práce z domova (home office)ních technologií a nástrojů Pestrá práce a prostor pro vlastní nápady
Dynamická práce a často se měnící úkoly Velké množství meetingů, které mohou narušovat soustředění na klíčové úkoly Pokulhávání v oblasti work-life balance, což je občas náročné na sladění pracovního a osobního života
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za sdílení Vašich zkušeností s prací v GIVET! Jsme rádi, že oceňujete přátelskou atmosféru, týmovou spolupráci a možnost pracovat s moderními technologiemi. Rovněž si vážíme toho, že vnímáte naši dynamiku a prostor pro vlastní nápady jako pozitivní prvky. Děláme maximum proto abychom takové prostředí vytvořili. Uvědomujeme si, že s rychlým tempem práce přichází i časté změny a meetingy, které mohou někdy narušovat soustředění. Snažíme se najít rovnováhu mezi efektivní komunikací a dostatkem prostoru na hlubokou práci. Work-life balance je pro nás důležitým tématem a hledáme způsoby, jak jej neustále zlepšovat. Děkujeme za Váš názor a přejeme hodně úspěchů!
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:leden 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Upřímnost a férovost vedoucího Velké benefity Možnost homeoffice dle vlastních potřeb
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme! Jsme rádi, že oceňujete upřímnost a férovost vedení, stejně jako naše benefity a flexibilitu home office. Snažíme se vytvářet prostředí, kde se lidé cítí dobře a mají podporu pro svou práci. 🧡
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:prosinec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

slušnou atmosférou na pracovišti, pracovitostí všech
rozdělení teamů na pracoviště v Praze a v Brně - ale i to se dá díky technice zvládat, ale své mínusy to někdy má...
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu! Jsme rádi, že vnímáte slušnou atmosféru na pracovišti a oceňujete pracovitost našich týmů. Chápeme, že rozdělení mezi Prahu a Brno může někdy přinášet výzvy, ale snažíme se to kompenzovat moderními technologiemi a efektivní komunikací. Víme, že osobní kontakt je nenahraditelný, a proto pracujeme na tom, aby spolupráce mezi týmy byla co nejhladší. Děkujeme, že jste se podělil/a o své zkušenosti s námi, a přejeme Vám hodně úspěchů!
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Kvalita, kontrola kvality
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:prosinec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit


Příjemné pracovní prostředí
Hezké kanceláře, snadná dopravní dostupnost, používání moderních nástrojů pro práci. Příjemní a vstřícní kolegové. Stejný cíl a zapojení všech pro splnění plánů.

Příležitost využít cizí jazyky
Zahraniční obchodní partneři
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu! Jsme rádi, že oceňujete příjemné pracovní prostředí, moderní kanceláře a jejich dostupnost, stejně jako vstřícnost kolegů a týmovou spolupráci na společných cílech. Snažíme se takoví být! Co se týče využití cizích jazyků, v našich kancelářích je hlavním jazykem čeština, což může znamenat, že ne vždy je prostor pro každodenní komunikaci v jiných jazycích. Nicméně se zahraničními obchodními partnery spolupracujeme stále více. Pokud s nimi máte nějaké negativní zkušenosti dejte nám ihned vědět na hr@givet.it. Děkujeme a přejeme hodně úspěchů!
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Výzkum, vývoj
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:prosinec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pružná pracovní doba, možnost práce z domu.
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme! Jsme rádi, že oceňujete flexibilitu pracovní doby a možnost home office. Snažíme se vytvářet prostředí, které podporuje rovnováhu mezi prací a osobním životem. 😊
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Kvalita, kontrola kvality
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:prosinec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Koho právě teď firma potřebuje?
Vyhledat podle pozice nebo klíčového slova
Lokalita (např. kraj, město)

Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby

Zaujala / nezaujala vás firma GIVET Czech s.r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.