Zajímavé benefity
Možnost práce z domova
Dobrý kolektiv
Komunikace mezi jednotlivými úseky(odděleními)
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, děkujeme za hodnocení! Jsme rádi, že jste v naší společnosti spokojený. Co se týče komunikace mezi jednotlivými odděleními, jde o část firemních procesů, kterou se snažíme neustále zlepšovat. Doufáme, že alespoň některá nově zavedená opatření a interní kanály informovanosti pomáhají.
RIXO a.s.
Ve firmě oceňuji přátelský přístup mezi kolegy a mezi nadřízenými a podřízenými. Většinou není problém se na něco zeptat a prodiskutovat.
Bylo by dobré vylepšit komunikaci od vedení směrem do firmy. Jde o to, že informace se rychle mění a tomu by měla odpovídat i komunikace na lidi.
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, dobrého kolektivu a zdejší atmosféry si moc vážíme. Je pravdou, že se naše firma vyvíjí rychle a informace se mohou stejně rychle i měnit. V této oblasti pracujeme a nadále i budeme pracovat na zlepšení. Snažíme se udržovat dobrou informovanost pravidelným představením novinek online formou, osobní snídaní nebo jinými interními kanály.
RIXO a.s.
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Schopný a dravý prodejce si vydělá balík - takových je ale málo
Nabízí na pracovních portálech mzdu od 40 tisíc - ve skutečnosti se jedná o 20 (základ) a možná vám přidají dalších 5 během prvních dvou měsíců jako motivaci, těch 40+ je prakticky jen něco, na co můžete dosáhnout, ale v 99 % nedosáhnete, je to klamavá reklama
Stejná klamavá reklama je dělení pozic na specialistu klientského servisu či telefonního specialistu, jedná se zase o ten samý aktivní prodej
Na pohovoru tvrdí, že se jedná o podporu srovnávače pojištění, ale jsou to kecy, je to prodej a obvolávání prakticky studených kontaktů a nucení pojištění lidem, kteří kdysi někdy použili srovnávač
Personální tvrdí něco jiného než team leader či školitel - pracovní doba prý na směny od 8, 9 nebo 11:30, ve skutečnosti se od těch 8 téměř nikdy nedělá
I kdybyste měli zkrácený či poloviční úvazek, tak vás tam budou školit 8 a půl hodiny denně první dva týdny
Požadují zkoušku ČNB, a také ji i zaplatí, ale dostanete na to učení jen zhruba týden, kdežto v jiných společnostech je na to běžně měsíc
Prostředí v Ostravě je z ruky, zastrčené v průmyslové zóně mezi rozpadajícími se budovami, v kancelářích je zvláštní zápach
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, děkujeme za obsáhlý komentář a mrzí nás, že byla vaše zkušenost se zaměstnáním v naší firmě nebyla podle představ. Na pracovních portálech uvádíme mzdu, na kterou naši zaměstnanci dosáhnou, je to zaokrouhlený průměrný měsíční výdělek vypočítaný na základě opravdových mezd. Ještě jen uvedeme na pravou míru, že studené kontakty nevoláme, nebylo by to ani dovolené zákonem. Vámi zmíněné pozice telefonního specialisty a specialisty klientské databáze jsou opravdu dvě rozdílné role, které se podstatně liší náplní práce, tedy nejde o fiktivní dělení.
Směny a zaučení v prvních měsících rozvrhujeme podle možností a úvazku zaměstnance, ale i na pohovoru od nás zaznívá, že při onboardingu je potřeba věnovat trochu více času vzdělávání, abychom my ani vy nic nezanedbali. To se týká i přípravy na zkoušku, u nás mají zaměstnanci obvykle na přípravu vyhrazené 2-3 týdny.
RIXO a.s.
Nastavené limity spousta zaměstnanců nenaplní, tedy nemají nárok na provize a pak za svou práci nedostanou důstojnou odměnu.
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Může se stát, že nastavené cíle nejsou splněny vždy, ale rozhodně to není pravidlem. V hodnocení podle bonusového schématu dosahují takřka všichni průměrného výdělku inzerovaného na pracovních portálech.
RIXO a.s.
+ Smlouva hned na dobu neurčito
+ Slušná fixní mzda
+ Zvýhodněné produkty Airbank
+ Většinově výborný kolektiv
- V mnoha ohledech příšerný management
- Stále závažně nedotažené interní systémy
- žádné zohlednění slabšího období, naopak vedení tlačí na ještě větší přísnější práci v době, kdy je požadavků méně
- Zbytečné rozvržení na tři směny
- Systém prémií nastavený hodně protimakléřsky
Když jsem nastoupil, firma stále působila jako mladý startup, kancelář se teprve zařizovala, zaměstnanců nebylo mnoho. V rámci několika málo měsíců se velmi ostře vše změnilo a z firmy se rapidně stává naprosto typické korporátní call centrum, navíc takové, ve kterém si průměrnější prodejce opravdu nevydělá.
call centrum
práce i o víkendu otravování lidí po sedmé večer
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, děkujeme za připomínku. Provozujeme linku jak v pracovních dnech, tak i o víkendu i ve večerních hodinách, abychom vyhověli všem klientům. Voláme tedy po dohodě ve večerních hodinách a o víkendu, pokud v běžných časech nemají na hovor čas a klid.
RIXO a.s.
Oceňuji rozšíření vědomostí.
Zkoušku zaplatí za zaměstnance bez podmínky odpracovat rok.
Kdykoli je problém pomůžou.
Neprobíhají žádné "motivační soutěže", souboje mezi týmy nebo, což je většinou ještě horší, v jednom týmu.
Neprojevuje se žádný psychický nátlak na to uzavírat smlouvy (ve stylu nestydíš se za dnešní den si vzít peníze když nemáš žádnou smlouvu?)
Možná ta směnnost než si člověk zvykne je náročnější
Práci, co dává hlubší smysl
Zlevnit lidem pojistku a tím jim zlepšit život a mnohdy i finanční situaci za to přece stojí.
Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Spousta lidí v týmu je krátce po škole. A systém zaškolení a pomoci je nastavený opravdu dobře
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se