Conduent Czech Republic s.r.o.

26 hodnocení
Přibližně 750 zaměstnanců
Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Možnost práce při studiu
  • Práce v týmu mladých lidí

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

benefity jako Multisport karta, výhodnější mobilní tarif, stravenky, příspěvek na penzijní pojištění, Vánoční večírky s…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

56 %
+

Kolegové

80 %
+

Nadřízení

66 %
+

Kompletní přehled



Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • benefity jako Multisport karta, výhodnější mobilní tarif, stravenky, příspěvek na penzijní pojištění, Vánoční večírky s bohatou tombolou a rautem, další několikaroční setkání všech zaměstnanců, kde se probíralo dané období (čeho firma dosáhla apod,), poté s volnou zábavou rautem
  • platy pro operátory na zákaznické lince; nestlačit tolik ve výkonech na zaměstnance; lépe rozvrhnou pracovní dobu, aby zaměstnanci měli více času na svůj osobní život; brát v potaz zpětné vazby zaměstnanců na své Teamleadry-když jsou zaměstnanci dlouhou dobu se Teamleadrem nespokojeni, tak s tím něco dělat- když jsou operátoři se svým Teamleadrem opravdu sepokojenia nikdo s tím nic nedělá, tak kvalitní lidé bohužel i pro také důvody odchází....

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Benefitu
  • Změnit vedení leaderů.
  • Náročné úkoly

    Klienty ACS jsou velké nadnárodní společnosti a ty od zaměstnanců vyžadují plnění nestandardních a náročných situacích.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Zajímavé benefity (stravenky, multisport karta, preferenční směny pro matky, kvartální den volna pro matky, firemní akce, levnější paušál, sleva na telefon)
  • Kontrola kolik minut zaměstnanec přesáhnul na pauze, každodenní popohánění, aby zaměstnanec plnil různé firmou dané limity (prodej, délka hovoru atd.).

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Nic
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • stravenky, moderní pracovní prostředí
  • na platformě Skylink časté víkendové směny, mizerné benefity, velký tlak na prodejní výsledky, těžko splnitelné normy(pokud operátor nesplnil jedno kritérium, žádné prémie). Za mě nejhorší callcentrum.
  • Uplatnění pro starší 50 let

    Nědělají se tam věkové rozdíly, a mí kolegové byly většinou ženy nad 50 let. Jsou trpělivější, mají životní zkušenosti.

  • Možnost učit se novým věcem

    naučí se pracovat s interními systémy callcentra, naučí se pracovat a vyznat se v nových produktech at¨už se jedná o platformu skylink (satelitní televize) nebo celkovou nabídku spol. Vodafone. Naučí se jednat se zákazníky po telefonu, asertivitě, empatii, práci pod tlakem a ve stresu.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Byli tam chytří lide
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Péče o zaměstnance, rozvoj potenciálu, kariérní růst Domácí rodinná atmosféra, příjemné prostředí Možnost slušného výdělku závislém na vlastním nasazením
  • Nemám co vytknout

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Nic
  • Nic

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
56 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
52 %
+
Slušné a férové jednání
59 %
+

Kolegové

Spolehlivost
77 %
+
Vzájemné porozumění
80 %
+
Celková spolupráce
81 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
63 %
+
Férovost
66 %
+
Důvěra
65 %
+
Celková spolupráce
66 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

49 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 2

Za moji práci mě platí slušně říká 4

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 5

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 8

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 7


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 16

Možnost práce při studiu

doporučuje 14

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 12

Řád a pravidla

doporučuje 12

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 7


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?