Neustále rosteme - pojďte růst s námi!
Neustále rosteme - pojďte růst s námi!
Výhled z našich kanceláří se vám neokouká
Výhled z našich kanceláří se vám neokouká
Vyzkoušíte si práci v mezinárodním prostředí
Vyzkoušíte si práci v mezinárodním prostředí
Neformální pracovní atmosféra+8
logo

Atlas Copco Services Brno

Přibližně 900 zaměstnanců
finance, zákaznická podpora, obchod, business intelligence, IT

Představení

Atlas Copco není tak vidět, ale je téměř všude… Věděli jste třeba, že naše kompresory pomáhají uvařit 50 % celosvětové produkce piva? V brněnském Atlas Copco Services najdou pracovní uplatnění zkušení specialisté, studenti i čerství absolventi mnoha oborů. A nejen to. Přátelská firemní kultura, relax zóna ve 20. patře s výhledem na celé Brno, well-beingové akce, kariérní růst a dlouhý list firemních benefitů – to je švédský styl Atlas Copco!

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (180)
Všech oddělení/oborů (180)
Komentáře zaměstnanců

všechno je pri nejlepším prúměr, 25 dnú dovolené, 3 sick days, 3x HO a pod.
nucená docházka do kanclu, už nejsme v 2005
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za komentář. 3 dny home office a 2 dny docházky do kanceláře nám připadají optimální. Cílíme na to, aby naši zaměstnanci udržovali work-life balance a zároveň jsme umožnili efektivní spolupráci v týmech a budování vzájemných vztahů.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:duben 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
International team, work without need for Czech language, relocation packages for expats.
Salary is below average compared to competition. There is a lot of corporate micromanagement. HR is very bad. Cooperation between teams could use a lot of improvement. Management communication with employees is poor. Benefits gets worse and worse over time. Very quickly you can reach a glass ceiling. There are not many opportunities for certification and development.
Odpověď zaměstnavatele:
Thank you for your feedback. We appreciate your recognition of the international environment and our support for expats. We regularly benchmark salaries to ensure we remain competitive, and we continuously review our compensation and benefits packages. Our current offering includes a shortened workweek, three days of home office per week, three personal days, 25 days of vacation, meal contributions, a Multisport card, wellness vouchers, and pension contributions. We also recognize the importance of transparent communication and cross-team collaboration and we are continuosly working on strenghtening communication accross the company.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:duben 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Atlas Copco není tak vidět, ale je skoro všude

Atlas Copco není tak vidět, ale je skoro všude

Pravidelně dobrovolničíme

Pravidelně dobrovolničíme

Podporujeme work-life balance, třeba zkrácenou pracovní dobou

Podporujeme work-life balance, třeba zkrácenou pracovní dobou

Jsme držiteli dvou ocenění ABSL Diamonds+8

Kancelář a IT vybavení
Management firmy je falešný a nemá problém podrazit své lidi, pokud se něco stane tak zaměstnanci nemají zastaní, několikrát jsem zažil, že někomu bylo blokováno povýšení nebo změna týmu jen aby si ho mohli nechat a to i ne zrovna košér metodami. HR se stará jen aby na venek vše vypadalo hezky, ale jakmile mají něco udělat tak to trvá a v hodně případech špatně (špatně udělané smlouvy, ignor na email, žádný feedback po pohovoru atd). Benefity plynule mizí a tímto tempem za rok dva žádné nebudou

Práci v týmu mladých lidí
Entry level pozice je možné dělat během školy a není potřeba žádná znalost v oboru

Práci v mezinárodním prostředí
Ve firmě pracuje mnoho cizinců a 90% času se jedná s lidmi skoro z celého světa
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za hodnocení, i když nás velmi mrzí, že je naše práce takto vnímána. Co se týče benefitů poskytovaných naší společností, tak k žádným škrtům či rušení v posledních letech nedošlo. Naopak jsme navýšili příspěvek na stravné a aktuální změna, která proběhla, je nahrazení 3 dnů Sick Days ročně za 3 dny Osobního volna, aby zaměstnanci mohli tyto dny využít pro sebe a pro jakýkoli svůj účel, a nikoli jen v případě nemoci. Snažíme se o naše kolegy pečovat s tím nejlepším vědomím. Během roku probíhají well-being aktivity, dny zdraví, mohou využívat bezplatné 24/7 konzultace v oblastech psychologické pomoci, financí i práva. V týmech také probíhají pravidelné team buildingy apod. Pokud se ohlédneme za rokem 2023, povýšení a přechodů zaměstnanců z jedné role na jinou proběhlo celkem 115. Budeme v péči o naše kolegy i nadále pokračovat a snažit se stále zlepšovat. HR tým Atlas Copco Services
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:leden 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Byla tam fajn parta, ale samí velmi mladí a ambiciózní lidé.
Obrovský tlak na výkon, vedení nezajímalo, kolik faktur máme za měsíc zpracovat, ať to bylo 5000 nebo 7500 faktur, vždy se sledoval jen tzv. backlog, tedy kolik nezpracovaných faktur nám za měsíc zbylo.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:duben 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Atlas Copco Services Brno?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Slušná firma se zájmem o zaměstnance Benefity
Bohuzel vždy je to o lidech, po letech velké zklamání. Šílené prescasy a tlak na výkon, žádná pochvala ani lepší finanční ohodnocení. Spíše opak. Pokud se ozvete, ze chcete work - life balance, kterým se firma prezentuje, dozvíte se, ze práci zřejmě nezvládáte. Ti co nastupují aktuálně mají více peněz než člověk ve firmě po letech.

Neformální pracovní atmosféru
Ano
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:srpen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Nektere tymy maji pekny vyhled z okna
Bidne benefity v porovnani s ostatnimi SSC. Organizacne neschopny management. Bidne firemni akce - v porovnani s jinymi SSC si clovek pripada jak chudy pribuzny. Teambuildingy jsou ale dobre a plne v rukou jednotlivych tymu. Schizofrenie - propagovana zkracena pracovni doba, ale realita je casto opacna.

Příležitost využít cizí jazyky
Atlac Copco je decentralizovana mezinarodni spolecnost, a tim padem z Brna spolupracujeme s pobockami po celem svete.

Práci v mezinárodním prostředí
Firma je ryze mezinarodni, a tak z Brna spolupracujeme s celym svetem.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:srpen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Líbí se mi, že můžu na problémech spolupracovat z kolegy z celého světa a denně uplatňovat angličtinu. Zaměstnavatel se snaží být fér. Jsou fajn i časté teambuildingy a čtvrtletní pivka. S nadřízeným mám dobrý vztah.
Benefity - jednoznačně největší - z mého pohledu, společnost jich má kupu, ale většina z nich jsou naprosto zbytečné, musíte si volit mezi drahou multisportkou, nebo malými příspěvky na edenred. V dnešní době už je standart obojí a za daleko lepších podmínek. 2x týdně muset do kanclu, sice chápu, proč to požadují, ale opravdu se mi z domu pracuje líp, udělám toho mnohem víc a mám na to klid. Jednou týdně by to bylo ideální, pokecat s kolegy, zajít na potřebné meetingy a stačí.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:duben 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Krásné kanceláře s nastavitelnou výškou stolů (už není nutné pořád sedět), fajn benefity ve formě příspěvků na stravenky, na penzijní připojištění, na relax/sport (multisportka nebo poukaz ), zkrácená pracovní doba na 7,5 hod, týden dovolené navíc + sickdays. Možnost skloubit práci s osobním životem, flexibilní pracovní doba + možnost 3 dny být na home office. Líbí se mi, že je firma hodně zaměřená na ochranu životního prostředí a organizuje různé charitativní akce, přispívá na dobré věci, své zaměstnance svou činností motivuje k přispívání (např. za kávu na pracovišti můžete přispívat a vše jde následně na nějakou charitu). Firma je velice otevřená, neustálá komunice se zahraničím, jiný svět ... ale většinou se pracuje v menším týmu lidí, takže je zde i osobní "bližší" kontakt.
Vše velice tvrdě zaměřeno na termíny, což je tím, že je to velký nadnárodní korporát. Každá věc má svůj čas a musí být plněno. Termíny jsou vždy dopředu známé, takže se člověk může přizpůsobit, ale i tak je to někdy složití a je potřeba s tím pořád počítat a dovolené plánovat podle toho. Někdy se to špatně plánuje s prázdninami dětí. Některé procesy se řeší zdlouhavě a někdy je hůře viditelné, proč se některé procesy dělají a nemusí to lidem dávat smysl ... což je zas dáno tím, že je firma opravdu veliká. Práce se může stát rutinou, ale firma zas umožňuje profesní růst ... takže žádné nepochopitelné negativum vlastně není :)

Řád a pravidla
Ve této společnosti lidé dostanou jasné úkoly, které mají plnit a v jakých termínech. Takto musí postupovat i všichni ostatní. Postupy bývají sepsány nebo nahrány a je možné se jimi řídit. Pravdou ale je, že se často postupy vyvíjí a mění a nejsou vždy aktuální, je to tedy o lidech, jak se o své úkoly starají a zda postupy včas upravují. Společnost hodně procesů automatizuje, na svém intranetu pravidla uvádí - a to se týká i třeba personálního a mzdového oddělení.

Jistotu a stabilitu
Společnost je diversikovaná do hodně oblastí v mnoha zemích. Když se nedaří jedné divizi, je to kompenzováno druhou divizí. Společnost se pohybuje v mnoha průmyslech, drží krok s modernizací a neustále vyvíjí i nové produkty.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:březen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pracovní prostředí, atmosféra ve firmě, benefity typu multisport a edenred, parkování v budově, možnost home office, pracovní náplň (kterou si na své pozici můžu z části upravit podle plánu, podle projektů, podle vlastních potřeb), možnost kurzů a tréninků.
Povinná docházka ve firmě - Chápu, že se zaměstnavatel rozrůstá, což je moc dobře, pronajímá nová patra a chce, abychom po pandemii navštěvovali kancelář (povinně určitý počet dnů v týdnu/měsíci), ale povinná účast v kanceláři se mi nelíbí, osobně mi vyhovuje práce z domu mnohem víc (mám na to větší klid, nikdo za mnou nechodí ke stolu, můžu si rozvrhnout den podle sebe, zejména v případě, že si potřebuji soukromě něco zařídit a nejsem vázaný tím, že sedím v kanceláři několik hodin v kuse, abych měl odpracováno). Vyhovovalo by mi dojíždět například jednou týdně kvůli face2face meetingům, které bych si na daný den naplánoval, ale jinak jsem v kontaktu s kolegy po světě a moje přítomnost v kanceláři není úplně nutná.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:duben 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Flexibilní pracovní doba, která je zkrácená o půl hodiny denně. Příspěvek na penzijní připojištění 2000 Kč (stejnou částkou si musíte přispět). Moderní prostředí, které může být díky velkým open spacům sporné. Pěkné kuchyňky s jídelnou, šatny, sprchy, Sky club pro setkání s kolegy na kávu, terasa a krásný výhled na Brno. Mezinárodnější prostředí, firemní jazyk angličtina.
Nedůvěra vedení v zaměstnance. Zpátečnický pohled na práci z domu, i když se během corona krize ukázalo, že zaměstnanci svoji práci zvládají bez dopadu na množství odvedené práce. Chybí mi možnost, aby se zaměstnanec sám rozhodl, co mu vyhovuje. Průzkumy spokojenosti jsou, avšak prezentují se jen výsledky, které se hodí. Jedná se o “korporát”, kde je většina procesů velmi zdlouhavá, složitá a většinu si budete zařizovat sami. “Cvičení jógy” na terase je benefit pouze v tom, že zaměstnavatel poskytuje prostor, ale hodiny si hradíte sami a multisport se na tyto hodiny nevztahuje (cvičení je mimo pracovní dobu). Jazyková výuka je opět mimo pracovní dobu a ve většině případů se více jak jeden jazyk učit nebudete. Ve firmě je stanovený dress code, i přesto, že vy se se zákazníky nesetkáváte a pár pater pod vámi sídlí IT firma, kde dress code vůbec neřeší. Je pravdou, že v rámci možností je dress code “pružný”, ale čas od času přijde mail s připomínkou, co by měli zaměstnanci nosit. V návaznosti na platy, které firma vyplácí, nevím, zdali je vhodné “provokovat” tím, že budete zaměstnanci říkat, co si má za své peníze kupovat. S tím je spojené to, že v budově je díky klimatizaci neustále zima, jak v létě, tak v zimě. Odpověď CT parku je pouze taková, že je nás na prostor, kde sedíme,moc a díky tomu na nás klimatizace více fouká. Není minus přímo firmy, ale CT parku - na patře pro cca 80 lidí absolutně nedostačující počet toalet.
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za komentář. Jsme velká firma, což má spoustu výhod a taky nějaké nevýhody. Důležité pro nás je zachovávat lidský přístup, i když některým procesům se nevyhneme. Našim zaměstnancům nabízíme kombinaci setkávání s kolegy v kancelářích spolu s možností home office. Plný home office vede ke zhoršené komunikaci v rámci týmů, je pro nás klíčové, abychom se setkávali i osobně a pracovali v přátelské atmosféře.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:září 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Atlas Copco Services Brno?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.