Tento profil zatím neobsahuje žádnou fotografii
Přidat fotku
Logo zatím není k dispozici
Přidat logo

Telly s.r.o.

Přibližně 150 zaměstnanců
Telekomunikační činnosti
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (25)
Všech oddělení/oborů (25)
Komentáře zaměstnanců

Nedokáží ocenit práci, kterou pro ně člověk dělá. Peníze vám přidají až když pohrozíte výpovědí. To mi přijde velice neprofesionální.
Peníze.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:září 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

příjemné pracovní prostředí
neprofesionalita na pracovišti neférovost při jednání s podřízenými a kolegy nekolegiální chování ve vedení špatný komunikační kanál mezi vedením a podřízenými absolutní nezájem o zaměstnance
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:červenec 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Člověk se naučí komunikovat s lidmi pozná oblast technické podpory internet a tv
Větší příplatky za víkend
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Nevěřit nikomu a spolehat se sama na sebe
Lidskost, tlak a spatna komunikace a neocenena prace kolem vseho
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:prosinec 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Spolehlivost při výplatě mzdy (částka a termín), plánování směn a požadavky na směny, férové jednání a vstřícná domluva s vedoucími. Při práci operátorky pasivní zákaznické linky jsem ocenila možnost číst si, pokud jsem nebyla pracovně zaneprázdněná.
Na pozici operátorky pasivní zákaznické linky jsem neviděla možnost dalšího postupu, kromě pozice supervizora (pozice o kterou nemám zájem).
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červenec 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Cením si, že ač mezi námi nedochází k přímému kontaktu, je cítit jakási péče. Týká se to např. pěkného prostředí, ve kterém pracujeme, firemních akcí, schválení sick days atd.
Určitě bych změnila to, že by se měl zaměstnavatel osobně seznámit průběžně se všemi pozicemi, které ve společnosti jsou. Seznámí se více s kolektivem, který vede. A s tím, jak vše funguje v praxi. To by rozhodně bylo přínosné pro obě strany. Zaměstnavatel by tak dostal přímou zpětnou vazbu a zkušenost. Zároveň by takto získané informace nesly větší hodnotu než např. tento vyplněný anonymní dotazník.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:květen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Je super, když si člověk potřebuje něco zařídit, tak vždycky se jde na všem domluvit.
zařídit příspěvky na cestu, určitě je ve firmě spoustu lidí, co mají práci rádi, ale nevyplácí se jim dojíždět tak daleko, takže musí odejit
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:květen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Možnost osobního rozvoje., různé školení a zajímavé aktivity, různorodá práce a super kolektiv.
Líp oceňovat práci zaměstnanců
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:květen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Na DIGI CZ si nejvíce cením že poskytuje určitý komfort, jak pro svoje zaměstnance, tak i pro svoje klienty...kolektiv je tu velmi příjemný, ještě nikdy v žádným zaměstnání se mi nestalo že bych byl tak spokojený ať už s výplatou, kolektivem nebo nadřízenými, prostě jsou tu moc v pohodě lidi a naši klienti jsou též spokojeni :)
jen by to chtělo během pracovní doby trošku pohybu, mít eurest blíž, nejlépe u nás na patře aby nám to nebralo moc minut z pauzy než tam dojdem a než se vrátíme....jinak si myslím že není důvod něco měnit...
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:květen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Že mi umožnil příjemné pracovní prostředí bez přebytečného stresu. Pokud nastane nějaký problém vždy se najde shovívavé řešení.
Zlepšil bych komunikativnost managementu s operátory, kteří mají styk s klienty, jelikož management nevidí co klienty trápí nebo co se jim třeba nelíbí.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:květen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Koho právě teď firma potřebuje?
Vyhledat podle pozice nebo klíčového slova
Lokalita (např. kraj, město)

Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby

Zaujala / nezaujala vás firma Telly s.r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.