Jsme #teamlidl
Jsme #teamlidl
Najdete nás na více než 300 místech po celé České republice
Najdete nás na více než 300 místech po celé České republice
Společně běháme, sázíme Lidl Les a s vámi také pomáháme dětem
Společně běháme, sázíme Lidl Les a s vámi také pomáháme dětem
Netradiční benefity+3
logo

Lidl Česká republika s.r.o.

Přibližně 12 000 zaměstnanců
Maloobchod s převahou potravin

Představení

Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a díky důvěře českých spotřebitelů v naše výrobky a služby jsme se stali jedním z hlavních obchodních řetězců v zemi. V České republice dnes provozujeme více než 300 prodejen a 5 logistických center. Zaměstnáváme více než 12 000 zaměstnanců a patříme tak k významným a stabilním zaměstnavatelům v oblasti provozu a administrativy. Našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (520)
Všech oddělení/oborů (520)
Komentáře zaměstnanců

Celkem slušné peníze, i když za tu dřinu a přesčasy málo. Kolegové byli většinou fajn, celkově byly vztahy na pracovišti špatné hlavně kvůli vedení.
Vedení, napětí na pracovišti. Přesčasy denně.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červenec 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
práce s lidma me bavila a naucila jsem se ocenit praci a pristup prodavacek k zakaznikum
Zbytecný casový tlak na pokladni,zakaznici si stezuji na hazeni se zbozim,ale pokud vam prumerujou cas ,musite byt rychla na ukor treba starych lidi,kteri nezvladaji odebirat zbozi
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:červen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Platové podmínky . Benefit formou stravenky .
Asi záleží, na kterou pobočku se dostanete. U nás velký špatný. Slibované 2 dny volna pohromadě . V reálu neexistují. 1 den volno v pondělí , druhý den volno ve čtvrtek. Placení přesčasů v reálu také nefunguje . Vedoucí směny než aby měli malér, tak se chovali neférově. Když prodavač nechce něco udělat (například mít přesčas) po jejich vůli, vedoucí jim to hned vysvětlí po svém. Celkově velmi špatné vztahy na pracovišti . Pracovní chat ? Ráno klidně i 40 zpráv .. posílají je i v noci .. když je tam důležitá informace . .. tvoje chyba že si to nečteš... a takhle bych mohl pokračovat do nekonečna.

Rozmanitou práci
Prodavači i vedoucí střídají během dne několik prací.. pokladna, vybavování zboží.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:červen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

různorodá práce,slušné peníze
s pracovní dobou
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červenec 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Lidl Česká republika s.r.o.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Fajn pracoviti kolegové. Na všechny stejný metr a stejná práce.
Až přehnaný čas na výkon. Každá minuta co tě platíme musíš pracovat.... Děláš jako robot. Část kolegů vidi cestu k postupu v pomlouvání kolegů a vedoucí na to slyší.

Řád a pravidla
Firma má základní normy a ty se neustále testují. Pravidelně denni a další kontroly. Vše zapsat. Vše podepsat. Denně je soupis úkolů z centrály co se musí v ten den udělat. Naplánováno na minuty na jednotlivé členy směny.

Práci v týmu mladých lidí
Nechtějí po vás znalosti. Čím méně víte a umíte, tím lépe. Co musíte znát, to vás naučí. Pokud se ptáte co , proč, jak..... tak to nezapadá do konceptu "dělej jen co ti řekněme a jak rychle ti to řekněme." Rychlost je priorita. Pomalý jsou napomáhání tak dlouho a nepříjemně až odejdou.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:leden 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Jen s platem a kolegy.
Pracovní doba velmi nestálá. Nesmyslné střídání směn. Nově zavedené noční směny, které nebyly ve smlouvě. Telefonáty domů s žádosti o příchod mimo pracovní dobu. Bez upozornění směny na jiných prodejnách. Volný víkend jednou za rok. Zrušená podepsaná dovolená. Při návstěvě lékaře, pohřbu či čehokoliv jiného, nelze počítat s předem domluveným volnem. Snížený počtu zaměstnanců a zvýšení pracovní náplně za účelem zvýšení slavného platu, který vábí nové lidi. Denní sedmihodinová pracovní doba (35h týdně) je spíše denní 9-10ti hodinová směna. Někdy příchod v jednu odpoledne, odchod ve 2:30 ráno (plánovaný odchod v 10h večer - 4:30h přesčasu). Zodpovědnost za sektory, jež nemůžete z pokladny ovlivnit (na které kvůli nedostatku personálu sedíte až do zavíračky nebo do doby, než předáte směnu někomu jinému). Vaše směny látají doby, kdy brigádníci nechtějí pracovat, vy nemáte nárok si někdy vybrat.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:září 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Mzda, kolektiv, pracovní náplň
Volno v týdnu, skoro zadny víkend volný. Nedoporučuji maminkam. Prace jde velmi tezko zkloubit s osobním životem.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:leden 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Plat byl vždy včas na účtu.
Denně snášet velikou aroganci nadřízených počínaje vedoucími směn.Cokoli člověk pracovně potřeboval bylo bráno jako obtěžování.U některých nutno snášet i návaly vzteku a urážky.Toto je hlavní problém- chování k zaměstnancům.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:listopad 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zaměstnánecke benefity Zaplacena každá minuta práce
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:květen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Všichni se musí tvářit navenek, že jsme jedna velká spokojená rodina, je to nucené chování navenek, aby byla firma atraktivní pro nové lidi, ve skutečnosti se vedení chová velmi arogantně a jde jim jen o své posty a Audiny. Zaměstnanci musí podávat nadlidské výkony, držet ústa a krok, lidé strádají psychicky i zdravotně až je nakonec nahradí novými, kteří jim na jejich úsměvy skočí , než pochopí, jak se věci mají a tak to jde stále dokola.Pokud chcete žít normální rodinný život, není Lidl správná volba.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:červen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Lidl Česká republika s.r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.