ŠkoFIN s.r.o.

25 hodnocení
Přibližně 375 zaměstnanců
Finanční leasing
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Jistota a stabilita
  • Pružná pracovní doba
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Oceňuji některé benefity, které zaměstnavatel nabízí, především flexibilní pracovní dobu - perfektně se dá skloubit soukromý…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

74 %
+

Kolegové

74 %
+

Nadřízení

70 %
+

Kompletní přehled


Máte to jinak ve vaší firmě?

Řekněte ostatním, jak to u vás chodí.
V bezpečí komunity 100 142 zaměstnanců.
Až to budete potřebovat vy, ostatní vám pomůžou.

Pomůžu ohodnocením své firmy


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Oceňuji některé benefity, které zaměstnavatel nabízí, především flexibilní pracovní dobu - perfektně se dá skloubit soukromý a pracovní život dohromady. Na dobré úrovni je i nálada v týmu a spolupráce s nejbližšími kolegy.
  • Výčet slabých stránek bohužel značně převyšuje pozitiva. Společnost neumí reagovat na situaci na trhu - momentálně díky nejnižší míře nezaměstnanosti a vysokému riziku ke zvýšení fluktuace, není absolutně schopna vytvořit takové pracovní a mzdové podmínky, aby zaměstnance, do kterých investovala čas i peníze zaškolením, nejen udržela, ale zároveň namotivovala k lepším výkonům. Průměrná mzda a šance na její zvýšení je mizivá, jediné co člověk dostává pravidelně přidáno je množství práce. Plnění úkolů navíc značně komplikuje neefektivita, která se objevuje napříč celou firmou. Neustálé meetingy a “schůzkování” kvůli sebemenší drobnosti, zastaralé systémy a neochotní zaměstnanci z jiných oddělení, po kterých se musí vyloženě “dupat”, aby Vám alespoň odpověděli na e-mail - to Vás otráví už během prvních pár měsíců. ŠkoFIN navíc i přes to, že je 21.století, zamrzl v hlubokém středověku a pokud nebude člověk pracovat na vyšších místech, bude se cítit jako chudina, a bude s ním i takto ze strany HR nebo managementu jednáno. Řadový zaměstnanec není totiž nic víc, než otrok, který nemá na nic nárok, a i přes to, že je třeba přímý nadřízený férový a pomohl by, ničeho se díky vlivu personálního oddělení nedomůžete.
  • Pružnou pracovní dobu

    Libovolný začátek a konec pracovní doby; povinná pracovní doba je 9-15

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • flexibilní pracovní doba
  • personální oddělení, mzdy - chyby, nepočítání či svévolné odpočítávání dovolené, laxní přístup k problémům
  • Možnost práce při studiu

    Umožňují studium, dávají studijní volna, případně nabízí částečné či poloviční úvazky.

  • Pružnou pracovní dobu

    Flexibilní začátek/konec. Fix 9-15.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Prostor pro nápady a rozvoj. Skvělá parta lidi kteří do toho dávají srdce. Jistota a stabilita.
  • Zaměřit se na zaměstnance a mít je na prvním místě potom přijde logicky i to že zaměstnanci budou mít na prvním místě klienty. Férová odměna za vykonanou práci.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Pruzna pracovni doba, moznost homeoffice, dobry kolektiv
  • Mzda doopravdy velmi nizka-pridano jen tak nedostanere, fungovani napric oddelenimi prilis nefunguje, zastarale systemy, nespokojeni klienti (kvuli zastaralemu systemu se nedalo vyhovet jejich naprosto adekvatnim pozadavkum), nevazi si dlouhodobych zamestnancu, neprilis velke moznosti vzdelavani.
  • Neformální pracovní atmosféru

    Nedbá se příliš na žádná pravidla. Neformální pracovní atmosféře napomáhá také flexibilní pracovní doba. V mnoha částech firmy se neřeší dresscode.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Spolupráce napříč firmou nefunguje. Vyřízení požadavků je nekvalitní a trvá dlouho což koncového zákazníka většinou odrazuje.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • snaha o slušné zacházení a spokojenost zaměstnanců
  • Rigidní procesy, energie lidí přijde vniveč nebo se tam případně příjemně pobaví. Produktivita velmi nízká.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • zaměstnavatele jsem vnímala velmi pozitivně, kvalitní produkt a služby Nedostatky jsem viděla na managerských pozicích, lidé bez zkušenosti a bez kompetencí , to byl důvod mého odchodu ze společnosti
  • management, posílit kompetence managerů,

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Stabilita a známost firmy, velmi dobré ohodnocení (mzda a spoustu benefitů), možnost výběru služebního vozidla dle budgetu, spolupráce s nadřízenými i HR na velmi vysoké úrovni, samostatná práce, u obchodníků home office.
  • Atmosféra mezi odděleními nebyla vždy optimální. Věřím, že na tom jde pracovat, pokud to bude mít podporu manažerů jednotlivých oddělení.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Příjemná pracovní doba a důvěra v zaměstnance ohledně docházky. Výplata vyplacena vždy včas. Nadřízený umí ohodnotit práci navíc.
  • Plat dost nízký. Občas se upravují předem danné pravidla, jak se to hodí vedení, bohužel v neprospěch zaměstnance. Někdy je až moc zasahováno do soukromých věcí.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Práce na zajímavém projektu a spolupráce se zahraničním dodavatelem.
  • Plánování práce.Jisté věci šlo naplánovat dopředu a ne na ně narazit uprostřed projektu a nepočítat s nima.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 měsícem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
73 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
75 %
+
Slušné a férové jednání
72 %
+

Kolegové

Spolehlivost
67 %
+
Vzájemné porozumění
77 %
+
Celková spolupráce
75 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
68 %
+
Férovost
75 %
+
Důvěra
71 %
+
Celková spolupráce
66 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

59 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 4

Za moji práci mě platí slušně říká 7

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 3

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 4

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 6


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Jistotu a stabilitu

doporučuje 15

Pružnou pracovní dobu

doporučuje 11

Libovolný začátek a konec pracovní doby; povinná pracovní doba je 9-15

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 10

Náročné úkoly

doporučuje 9

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 8


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?