Pracuje zde spousta vzdělaných, dobrých lidí.
Vydávání knih je krásná práce.
Noví zaměstnanci utíkají ještě ve zkušební době.
Firma si neváží lidí. Neoceňuje ty kteří něco umí, dobře pracují a žijí pro firmu.
Pár spřátelených jedinců má vše, na ostatní se jen tlačí ať makají ve zhoršujících se podmínkách.
Firma stále marně hledá nové lidi a přitom úplně ignoruje jaký poklad má mezi zkušenými a kvalifikovanými zaměstnanci, kteří jsou stále ještě loajální a věří v lepší budoucnost.
Firma ve které jsme ještě před rokem sdíleli radost z dobrých výsledků se proměnila v místo, kam většina zaměstnanců chodí nerada.
Prostředí knih
Firemní akce
Stravenky
Příjemní kolegové
Orientace na kvantitu místo kvality knih
Hon za ziskem a objemem prodeje knih
Nemožnost kvalitně připravovat knihy
Zastaralé myšlení vedení
Nejasné vedení, zmatené změny ve vedení
Vybavení kanceláří a i myšlení 90. léta
Nemožnost cokoliv změnit, nenaslouchání od nadřízených
Nadřízení neumí jednat s podřízenými
Nikoho nezajímá proč kvalitní lidé odcházejí
práce na knihách úžasných autorů
skvělá parta v redakci
povinnost plnit stále vyšší cíle prodejů za stavu, kdy na trhu je to složité a naše propagace nefunguje
neuvážené personální změny - zkušení a schopní jsou odstaveni a na pozici vedoucí důležitého týmu propagace je dosazena mladá, nezkušená a neschopná
Naplňující práce na vydávání knih
Skvělí kolegové našeho oddělení
Částečně pružná pracovní doba
1x týdně home office
Možnost parkování pro zaměstnance
Nízké mzdy
Nehezké, špatně vybavené a neudržované pracovní prostředí
Velký tlak na objem, nereálné plány, nedosažitelné odměny
Po personálních změnách posledního roku nefunkční propagace našich knih
Přicházím o odměny za prodeje jen proto, že marketing ztratil dobré vedení
demotivační přístup k zaměstnancům
zastaralé manažerské procesy
neodpovídající platové ohodnocení
neexistuje slovo pochvala
nepružný businees model, i samotné myšlení vedení
nemoderní kanceláře, systémy i technika
Vedení se nechová jako nakladatel, ale pouze jako podnikatel.
Nezájem o knihy a specifika oboru.
Demotivační prostředí.
Neférový přístup.
Snaha na všem a na všech ušetřit.
Minimum benefitů.
Část kolegů je velmi nekultivovaných.
Zastaralé manažerské metody.
Nedůvěra vůči zaměstnancům.
Často diletantismus, amatérismus.
Nedůvěra k specialistům a odborníkům.
Ignorování existence grafického designu. Absence art directora.
Podhodnocený, neprofesionální marketing a PR.
Neexistuje HR.
Až autistická interní komunikace.
Mnoho zaměstnanců dělá více rolí, i když je placeno za jednu.
Mnoho zaměstnanců pracuje za tři.
Mentalita "nejlevnější z nejlevnějšího", nezájem o kvalitu.
Chrlení.
Nezájem o zpětnou vazbu.
Absence dialogu.
Tabulkový systém na všechno: předstírá objektivitu, ve výsledku ale umožňuje, že část lidí se veze a jiní to za ně odpracují. Srovnávání jablek s hruškama. Jen další nástroj jak na zaměstnancích ušetřit.
Na vedení se nedá lidsky spolehnout.
Inteligentní a milí kolegové
Velmi vstřícný, férový a schopný přímý nadřízený
Možnost dělat některé věcí po svém
Nepříliš pěkné a reprezentativní pracovní prostředí
Ne úplně pozitivní postoj vedení k práci na HO na pozicích, kde by to neměl být problém
Někdy zmatečný a nefunkční systém inovací a změn
Našla jsem zaměstnání, které je i mým koníčkem - miluju knihy :)
Můžu se domluvit na pracovní době - není problém chodit pořád na ranní či odpolední, nemusíme se střídat po týdnu.
Máme slevy na knihy :)
Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby
Zaujala / nezaujala vás firma Grada Publishing, a.s.?
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se