Stabilita
komunikace v obchodu
generální ředitel je férový (co řekne, platí) a přístupný k diskusi
Vedení největšího oddělení firmy - servisu - by se nemělo k zaměstnancům chovat jako v armádě. Jsou to zaměstnanci, ne vojáci!
Poslední dobou vidím chyby ve vertikální komunikaci - zaměstnanci jsou přehlíženi
Chyby v projektech a nápady na zlepšení jsou automaticky zamítnuty, aniž by se o nich diskutovalo (egoismus vedení servisu?)
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se