Láska ke kávě
Láska ke kávě
Pomáháme
Pomáháme
Jsme tým
Jsme tým
Smysluplná práce+3
logo

Tchibo Praha, spol. s r.o.

Přibližně 445 zaměstnanců
Maloobchod

Představení

Přidejte se k firmě, která je poctivá a kde si management uvědomuje, že lidé jsou vedle jedinečného podnikatelského modelu to nejcennější, co má. Staňte se součástí rodiny Tchibo, která řídí smysluplný obchod, rozvíjí se a jde s dobou v oblasti trendů i stylu práce. Jsme rodinná firma založená na vztazích mezi zaměstnanci navzájem a rovněž mezi zaměstnanci a zákazníky.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (109)
Všech oddělení/oborů (109)
Komentáře zaměstnanců

Ocenujem benefit karty -možem využivat svoju odmenu na nakup, sport, kultur.podujatia a pobyty dovolenkove.
Vylepšila by som pravidla dovoleniek a jej čerpanie.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:listopad 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Lepšího zaměstnavatele jsem za své 27 leté pracovní éry nezažila:-)
Nic mě nenapadá
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:listopad 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

skvělý kolektív
občas nutnost práce přesčas
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:listopad 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

S kolektivem kolegyň a vedoucí.
Přepálený - nesplnitelný rozpočet na celé měsíce - tzn. výplaty bez bonusu 3500. Neférové chování regionála, nedostatek zaměstnanců spojený s nezájmem vedení - tzn. dvě prodavačky po celý den na prodejně, které se nezastaví od 8:00 (protože před otevřením musí prodejnu někdo připravit) až do 21:30. Dlouhé směny bez obědových pauz - protože nedej bože, aby na prodejně zůstala jediná prodejkyně - to pak vyvádí zákazníci i vedení. “To jste tu jako sama?” Zaznívaly naštvané hlasy jen když si kolegyně odskočila na záchod - tudíž základní lidské potřeby jako jídlo i záchod nám byly odepírány. Celý systém špatně nastavený. Logo “pečujeme o své zaměstnance” apod., už dávno není pravdivé. A jestli takto bude společnost pokračovat i nadále, dříve nebo později přijde o všechny kvalitní zaměstnance.
Odpověď zaměstnavatele:
Plán je za poslední 3 roky konzervativní a rosteme mírně. Drtivá většina našich zaměstnanců pravidelně dosahuje bonusů. Navíc systém bonusů je nastavený benevolentně, jelikož zaměstnanci mají možnost dosáhnout dorovnání bonusů za čtvrtletí, půl rok a rok při splnění plánu. 90% našich obchodů plán splní. V roce 2020 jsme v době koronavirové krize všem zaměstnancům vypláceli plný bonus i za měsíce, kdy obchody byly zavřené. Je pro nás důležité zajistit našim zaměstnancům pocit bezpečí a jistoty i v těžkých časech. Za Tchibo Shops Tomáš
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Tchibo Praha, spol. s r.o.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Dobrý systém benefitů, který lze využívat dle potřeby (sleva na nákup zboží, poukázky na kávu, Multisport karta, Stravenky ve formě platební karty, benefitní karta)
Peníze jdou pokud se plní cíle, jinak je to dost slabota Při pozici na prodejně hodně záleží na vedoucí dané prodejny. Pokud si nesednete, tak to ani nemá smysl zkoušet a za mě teda na velké části prodejen by to pro mě smysl nemělo … Taky proti jiným prodejnám má Tchibo dost velké požadavky co musí zaměstnanec znát a umět (byť se to na platech moc neprojevuje)
Odpověď zaměstnavatele:
Fluktuace na našich obchodech je hluboko pod průměrem trhu. Dlouhodobě se pohybujeme mezi 20-25%, přičemž průměr retailového trhu je 40%. Práce u nás není jednoduchá. Máme vysoké nároky kvalitu a profesionalitu našich prodejců/prodejkyň proto, aby byli/y schopni/y poskytnout co nejlepší zákaznický zážitek. Naši kolegové/naše kolegyně na prodejnách mají opravdu hodně práce. Musí být prodejci/prodejkyněmi i baristy/baristkami zároveň. Jeden obchod obslouží průměrně 1000 zákazníků za den. To, že se naši kolegové/naše kolegyně na obchodech nenudí a práce je pestrá, vnímají jako výhodu. Za Tchibo Shops Tomáš
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

- zajímavé kvalitní a diversifikované portfólio, důvěryhodné značky - možnost naučit se pracovat v multichannel prostředí - podpora inovací - worklife balance
- "hrdost" na absenci procesů při velké fluktuaci (např. u nás na marketingu) často vede k tomu, že nováček "objevuje objevené" a to musí být frustrující pro jiná oddělení (např. stabilní tým shops, sales - kteří musí neustále zaučovat nové, asi z tohoto důvodu jsou už netrpěliví … )
Odpověď zaměstnavatele:
Tehdejší shoda personálních okolností zapříčinila fluktuaci, která nám dala zabrat. Nicméně jsme se do toho obuli a našli skvělé nové kolegy. Náš tým je teď silnější a stabilnější než kdy dřív a i díky stabilitě jsme měli dostatek prostoru vychytat zmiňované procesy. Nováčci to tedy mají už podstatně jednodušší a stále pracujeme na dalších zlepšeních. Za Tchibo Marketing Adriana
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:září 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Ocenuji 25dní dovolené,Benefity-možnost různého využití, Naučila jsem se rychle rozhodovat,být důsledná,a plnit své povinnosti v čase,který je k tomu určený-neodkládat na zítřek
chybi pružná pracovní doba a práce bez přesčasů
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:září 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Skvělý kolektiv Otevřená atmosféra včetně top managementu Zajímavá práce v mezinárodním korporátu Stabilní společnost V posledních letech se hodně rozšířila nabídka benefitů pro zaměstnance Dobrá lokalita kanceláří
Pracovní prostředí (vybavení a rozložení kanceláří) by potřebovalo zmodernizovat Chybí prostor, kde by se zaměstnanci mohli najíst
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Benefity, nepravidelná pracovní doba s možností se na všem domluvit, fajn kolegové i vedoucí
Nižší plat - práce je oproti jiným obchodům dost náročná, 2x měsíčně kontrola mystery shopperu, která byla ještě k tomu změněna na přísnější a náročnější, malý čas na jídlo, nemožnost si za 12 hodin sednout
Odpověď zaměstnavatele:
Jsme jedna z mála firem, která mystery shopping využívá pouze jako rozvojový nástroj a zpětnou vazbu našim prodejcům a prodejkyním. Na výsledky mystery shoppigu není vázáno odměňování. Vnímáme, že nástroj funguje a díky tomu se naši kolegové/naše kolegyně neustále zlepšují. Za Tchibo trenéry/trenérky Maruška
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

zaměstnanecké benefity
ve vedení nejsou odborníci OM nemá zájem naučit se problematiku o kávě
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:leden 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Tchibo Praha, spol. s r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.