Dráčik - DUVI CZ s.r.o.

63 hodnocení
Přibližně 375 zaměstnanců
Maloobchod s hrami a hračkami
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Řád a pravidla
  • Příjemné pracovní prostředí

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

S kolegy, ale jinak s ničím.

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

45 %
+

Kolegové

78 %
+

Nadřízení

46 %
+

Kompletní přehled



Jste firma? Chcete být vidět pro porovnání jako tyto tři společnosti?

Zjistit více

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • S kolegy, ale jinak s ničím.
  • S přístupem ze strany oblastní manažerky, nesmyslný výběr dovolené. Skoro žádný osobní život. Špatný systém odvodu tržby. Nesmyslná uzávěrka tržby. Zastaralá technologie ( programy). Malá informovanost pro zaměstnance ( minimální školení o produktech). Problémy s neschopenkou....

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Marketing

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Spokojená pouze s kolektivem
  • Faleš ze strany nadřízených, např.při nástupu bylo řečeno,jak se směnuje, bohužel bylo pak vše jinak a často docházka na další měsíc došla pozdě,proto bylo těžké si naplánovat soukromé záležitosti.Myslím,že nemá cenu tady vše vypisovat,stačí se podívat na stránky a udělat si svůj názor na tuto společnost,kde stále hledají nové zaměstnance a neustále se to tam střídá.Myslím, že ne vždy je to lidmi, jak bylo kolikrát řečeno.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Finanční ohodnocení Kolektiv
  • Nelogické a zbytečné změny v docházce. Spolu s docházkou na následující měsíc přijde zároveň upravená docházka na zbytek měsíce, takže pokud jste nenahlásili zachování volna, máte smůlu. Vyměníte si směnu s kolegyní a manažerka následně upraví docházku všem. Nerozumím, proč přes neustálou kritiku všech, vedení nenastolí krátký dlouhý týden. Zrušit hodnocení zaměstnanců, které nevypovídá nic o kvalitě odvedené práce, ale odráží pouze aktuální náladu vedoucí nebo manažerky. Zpřístupnit výplatnici pouze zaměstnanci. V dnešní době snad není problém zaslat výplatnici na soukromý e-mail. Argument, že vedoucí kontroluje správnost hodin a zůstatku dovolené neobstojí, to snad zvládne každý sám. Jak již tady bylo napsáno, přeplněné sklady, neinformovanost o nových produktech…

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Nepravidelně směny,velke mnozstvi prescasu, malo zaměstnanců,neregulované množství zboží-preplnene sklady,prichody-odchody-prestavky se fotite
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    není zapotřebí znalosti ani zkušenosti

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Paní vedoucí
  • Vyměnit vedení Nástup s tím, že se chodí 2 dny práce, 2 dny volna - nezažito Pracovní doba velice flexibilní, že jste byli pořád v práci (3 dny, 1 den volna, 4 dny v kuse nejsou výjimkou) Absolutně žádné volno, když jste potřebovali volno určitý den (doktor), i přes nahlášení měsíc dopředu, měnila se docházla 3x měsíčně a pokaždé na Vás samozřejmě zapomněli Docházka chodila ke konci měsíce, někdy jste asi 31. dne měsíce nevěděli, jak jdete do práce Dovolená pouze ve vymezeném období a pokud je podstav, na dovolenou Vás ani nemusí pustit, i když jí máte půl roku zaplacenou Když Vám mají proplatit cestovní příkazy, trvá to i několik měsíců Velké množství přesčasů, které Vám proplatí kdy chtějí, třeba až příští měsíc Nesmyslné dodržování různých nařízení a postihy za nedodržování Faleš a nelidský přístup Nulové zaučení, učí se vše za běhu, nejsou manuály, musíte si brát zboží a číst z něho (před zákazníkem v tento moment vypadáte velice odborně a důvěryhodně) Nesmyslné služby zákazníkům - nemožnost vyměnit zboží ten den, kdy bylo zakoupeno, když hned po koupi nefungovalo

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Platové podmínky Perfektní kolektiv
  • Nedodržování krátkého /dlouhého týdne Z hledisko zásob přicházeli věci kterých bylo dostatek,zato ty kterych bylo malo moc nechodili
  • Pružnou pracovní dobu

    Do firmy nastupujete na krátký dlouhý tyden ale bohužel je to nepřetržitě dlouhy týden. Směny klidně 4x dvanactihodinovka po sobě pak den volna a treba tri dvanacky po sobe .

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Jediné s čím jsem byla v této práci nejvíce spokojená byl kolektiv zaměstnanců se stejnou pracovní pozicí, kterou jsem měla já.
  • Absolutně se nedal zkombinovat soukromý a pracovní život, jelikož se směny měnily z týdne na týden občas i ze dne na den. Slibovanou měsíční hrubou mzdu, jsem za celou svoji existenci v této firmě neviděla, vždy byla nižší než měla být. Pracovní doba byla 11 hodin tudíž zaměstnavatel vás nahnal na tři jedenácti hodinové směny za sebou plus čtvrtý den vám dal 8hodinovou, aby se neřeklo, poté vám dal většinou jeden den volna (když to šlo tak dokonce i dva dny) a pak to jelo všechno nanovo.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Jediné co je fajn u této společnosti je finanční ohodnocení. Plat na prodavačku velice slušný.
  • S jednáním p.manažerky. Na pohovorech slíbí to, co není ani zdaleka pravda. Jedná v mnoha ohledech až nelidsky.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • S kolegyněmi
  • S managery. Pomlouvali za zády a neumožňovali chodit zaměstnancům k lékaři. mohli pouze v určené dny Managerka roznášela pomluvy po kolektivu na prodejně

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • celkem šlušný plat
  • nestálá docházka,neustálé opravy docházky bez odůvodnění proč

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 6 měsíci


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
35 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
50 %
+
Slušné a férové jednání
47 %
+

Kolegové

Spolehlivost
76 %
+
Vzájemné porozumění
80 %
+
Celková spolupráce
78 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
46 %
+
Férovost
47 %
+
Důvěra
44 %
+
Celková spolupráce
44 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

59 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 5

Za moji práci mě platí slušně říká 17

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 22

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 7

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 12


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 29

Práce je velmi jednoduchá a primitivní. Není na ní nic složitého. Systémy a programy jsou zastaralé a jednoduché. I manipulace s hotovostí je jednoduchá až zataralá.

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Řád a pravidla

doporučuje 17

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 13

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 9

Možnost kariérního postupu

doporučuje 7


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?