1. prosince

Process Specialist – Sales - Europ Assistance s.r.o.

Europ Assistance – dceřiná společnost Generali České Pojišťovny. Na českém trhu asistenčních služeb slavíme v tomto roce už 23. narozeniny a řadíme se mezi nejúspěšnější asistenční služby. Jsme jedním z největších poskytovatelů asistenčních služeb v Česku i v zahraničí. Máme za sebou silné zahraniční zázemí – působíme ve 200 zemích světa. Žádné služby neprodáváme, a to ani jako doplňkovou činnost. Klienti volají přímo nám. Komunikace s klienty je klíčovou součástí naší práce, ale rozhodně ne jedinou. Jednáme také s dodavateli, což je díky nabídce našich digitálních nástrojů úplná hračka, vyřizujeme požadavky obchodních partnerů a nechybí ani mailová korespondence. Jako asistenční služba jsme k dispozici 24/7. Nemusíte mít strach, pracujeme jako tým, a tak tu vždy bude k dispozici zkušený kolega, který vám se vším rád pomůže.

Staň se naším Process Specialistou pro Sales!

Proč tě to bude bavit?

Hledáme člověka, který miluje pořádek v procesech, ale zároveň se nebojí změn a inovací. Tvým úkolem bude kompletně zastřešit procesní a implementační aktivity našeho Sales týmu – ve spolupráci s Marketingem, Produktovým týmem a dalšími klíčovými hráči.

Budeš aktivně zapojený do projektového řízení, pomůžeš zefektivnit vstupy z obchodního týmu, sdílet zpětnou vazbu, doporučovat akční kroky a vyhodnocovat rizika. Zkrátka – budeš ten, kdo drží nitky v rukou!

Co tě čeká?

  • Celková procesní implementace individuálních produktů
  • Projektové řízení za obchodní oddělení (nastavení a procesy)
  • Supervize zákaznické linky pro a vyhodnocování kvality péče o finanční poradce
  • Přímá spolupráce s finančně-poradenskými společnostmi a firmami poskytujícími prodejní nástroje a „srovnávače“ pojistných produktů
  • Aktivní účast na partnerských setkáních, seminářích a konferencích

Bez čeho se na této pozici neobejdeš?

  • Znalost neživotního pojištění, včetně asistenčních produktů (min. základní orientace)
  • Uživatelská znalost pojistných systémů výhodou
  • Dobrá znalost angličtiny (technická angličtina výhodou)
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Proaktivní přístup k řešení problémů

Co ti nabízíme?

  • Možnost ovlivnit klíčové procesy v dynamické firmě
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost částečného home office
  • Přátelský tým, otevřenou kulturu a prostor pro vlastní nápady
  • Benefity: stravenky, multisport karta, vzdělávací kurzy, 5 týdnů dovolené
  • Účast na strategických projektech

Zní to jako výzva pro tebe? Pošli nám CV a pojď s námi měnit pravidla hry!

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Individuální rozvržení pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Kafetérie, Sleva na firemní výrobky/služby

O pozici

Typ úvazku:
Práce na plný úvazek
Pracovní vztah:
Pracovní smlouva
Doporučené vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Doporučené jazyky:
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)