Podporujeme aktivity zaměřené na rozvoj jejich odolnosti a dovedností potřebných pro aktivní občanství a odpovědné zapojení do společnosti. Chceme, aby lidé měli lepší a férový start do života. A tím přispívali k řešení aktuálních výzev a posilování odolné, zdravé a spravedlivé společnosti.
Činíme tak skrze podporu neziskových organizací, kterým pomáháme růst a naplňovat jejich společenský dopad, a to tím, že je vzděláváme, propojujeme s firemními partnery a finančně podporujeme.
Oslavili jsme již 30 let naší existence a doposud jsme podpořili více než 10 tisíc projektů částkou přesahující 2 miliardy korun. Mezi naše projekty patří například charitativní projekt Pomozte dětem.
Kanceláře máme na Náměstí Míru, máme dobré kafe a jsme dog friendly!
Více na www.nros.cz.
V Nadaci rozvoje občanské společnosti (NROS) pracujeme na projektech, které mění životy znevýhodněných dětí a mladých lidí k lepšímu. Jenže dobrá práce sama o sobě nestačí, potřebujeme být více vidět i slyšet.
Do našeho nadačního týmu hledáme Specialistu/ku komunikace a PR, který/á si vezme za svou nejen komunikační strategii, ale bude i se stejným zápalem šířit naše poslání a pomůže nám posilovat značku naší nadace. Hledáme parťáka/čku se zkušeností v oblasti marketingu, PR i médií, který/á vidí za čísla i za příběhy.
Pokud máš chuť s námi rozvíjet brand nadace i jednotlivých projektů (Pomozte dětem, K budoucnosti, Správný start), máš v DNA kreativitu, strategii, řízení a týmového ducha, rádi Tě mezi sebou přivítáme.
Tvojí hlavní náplní práce bude:
Strategie
- Spolutvorba komunikační strategie celé nadace i jejích programů (v úzké spolupráci s ředitelkou, fundraisingem a programovými manažery)
- Roční plán komunikace – harmonogram kampaní, tematických období a klíčových výstupů, vč. Nastavování claimů, tonality (v úzké spolupráci s ředitelkou, fundraisingem a programovými manažery)
- Propojování komunikačních a fundraisingových cílů
- Plánování rozpočtu, kontrola čerpání
- Vyhodnocování a reporting
- Nastavování efektivity kanálů a kampaní s ohledem na data
- Rozvoj komunikačních kanálů s ohledem na cíle a dopad
Řízení
- Vedení a supervize SoMe specialisty, grafika, video-tvůrce a dalších externistů
- Spolupráce s fundraisingem, projektovými manažery a vedením na tvorbě obsahu
PR a kampaně
- Příprava podkladů pro kampaně, podílení se na jejich konceptu a exekutivě
- Částečná tvorba obsahu na sociálních sítích
- Správa obsahu 2 webů
- Tvorba některých vizuálních podkladů (v nástroji Canva)
- Koordinace PR aktivity a kampaňových výstupů (vč. společných výstupů s partnery) a komunikaci s médii
- Spolupráce s ambasadory v součinnosti s ředitelkou a manažery programů
- Supervize nad jednotným tone of voice, vizuálním stylem a správným používáním brandu
- Příprava nebo úprava klíčových textů (PR články, tiskové zprávy, web, výroční zpráva).
Koho hledáme:
- Umíš propojit strategické myšlení s praktickou realizací
- Máš zkušenost s vedením kampaní, koordinací výstupů (napříč odděleními) a prací s brandem.
- Umíš si zavlastnit svoji agendu a posouvat ji
- Znalost PPC reklam a Meta ads výhodou (v rámci koordinace alokovaného člověka)
- Jsi samostatný, strukturovaný, máš přehled a smysl pro detail.
- Dokážeš komunikovat napříč týmy, udržet přehled i v rychlém tempu.
- Sdílíš, motivuješ a přinášíš nové nápady a víš, jak je posouvat. Máme rádi proaktivní přístup.
- Hledáš řešení, ne důvody, proč něco nejde
- Rozumíš neziskovému sektoru a dokáže citlivě pracovat s hodnotami organizace.
Co Ti za to nabízíme:
- Práci na HPP nebo IČO (dle domluvy), ideálně na 0,8 úvazek či 1,0 (dle domluvy)
- Práci ve významné nadaci s 30letou tradicí, která se mění a je otevřena změnám
- Lidský a přátelský přístup postavený na důvěře
- Fajn tým a přátelskou atmošku
- Občasnou práci z domova
- Prostor pro vlastní realizaci a nastavení plánů
- Smysluplnou mzdu s případnými odměnami
- 5 týdnů dovolené, 3 dny ředitelného volna a 5 sick days
- Vlastní počítač, příspěvek na mobil, stravenky občasnou práci z domova dle typu úvazku
- Podpora rozvoje a vzdělávání