4 November

Specialista/ka marketingové komunikace a PR - Nadace rozvoje občanské společnosti

Podporujeme aktivity zaměřené na rozvoj jejich odolnosti a dovedností potřebných pro aktivní občanství a odpovědné zapojení do společnosti. Chceme, aby lidé měli lepší a férový start do života. A tím přispívali k řešení aktuálních výzev a posilování odolné, zdravé a spravedlivé společnosti. Činíme tak skrze podporu neziskových organizací, kterým pomáháme růst a naplňovat jejich společenský dopad, a to tím, že je vzděláváme, propojujeme s firemními partnery a finančně podporujeme. Oslavili jsme již 30 let naší existence a doposud jsme podpořili více než 10 tisíc projektů částkou přesahující 2 miliardy korun. Mezi naše projekty patří například charitativní projekt Pomozte dětem. Kanceláře máme na Náměstí Míru, máme dobré kafe a jsme dog friendly! Více na www.nros.cz.

V Nadaci rozvoje občanské společnosti (NROS) pracujeme na projektech, které mění životy znevýhodněných dětí a mladých lidí k lepšímu. Jenže dobrá práce sama o sobě nestačí, potřebujeme být více vidět i slyšet.

Do našeho nadačního týmu hledáme Specialistu/ku komunikace a PR, který/á si vezme za svou nejen komunikační strategii, ale bude i se stejným zápalem šířit naše poslání a pomůže nám posilovat značku naší nadace. Hledáme parťáka/čku se zkušeností v oblasti marketingu, PR i médií, který/á vidí za čísla i za příběhy.

Pokud máš chuť s námi rozvíjet brand nadace i jednotlivých projektů (Pomozte dětem, K budoucnosti, Správný start), máš v DNA kreativitu, strategii, řízení a týmového ducha, rádi Tě mezi sebou přivítáme.

Tvojí hlavní náplní práce bude:

Strategie

  • Spolutvorba komunikační strategie celé nadace i jejích programů (v úzké spolupráci s ředitelkou, fundraisingem a programovými manažery)
  • Roční plán komunikace – harmonogram kampaní, tematických období a klíčových výstupů, vč. Nastavování claimů, tonality (v úzké spolupráci s ředitelkou, fundraisingem a programovými manažery)
  • Propojování komunikačních a fundraisingových cílů
  • Plánování rozpočtu, kontrola čerpání
  • Vyhodnocování a reporting
  • Nastavování efektivity kanálů a kampaní s ohledem na data
  • Rozvoj komunikačních kanálů s ohledem na cíle a dopad

Řízení

  • Vedení a supervize SoMe specialisty, grafika, video-tvůrce a dalších externistů
  • Spolupráce s fundraisingem, projektovými manažery a vedením na tvorbě obsahu

PR a kampaně

  • Příprava podkladů pro kampaně, podílení se na jejich konceptu a exekutivě
  • Částečná tvorba obsahu na sociálních sítích
  • Správa obsahu 2 webů
  • Tvorba některých vizuálních podkladů (v nástroji Canva)
  • Koordinace PR aktivity a kampaňových výstupů (vč. společných výstupů s partnery) a komunikaci s médii
  • Spolupráce s ambasadory v součinnosti s ředitelkou a manažery programů
  • Supervize nad jednotným tone of voice, vizuálním stylem a správným používáním brandu
  • Příprava nebo úprava klíčových textů (PR články, tiskové zprávy, web, výroční zpráva).

Koho hledáme:

  • Umíš propojit strategické myšlení s praktickou realizací
  • Máš zkušenost s vedením kampaní, koordinací výstupů (napříč odděleními) a prací s brandem.
  • Umíš si zavlastnit svoji agendu a posouvat ji
  • Znalost PPC reklam a Meta ads výhodou (v rámci koordinace alokovaného člověka)
  • Jsi samostatný, strukturovaný, máš přehled a smysl pro detail.
  • Dokážeš komunikovat napříč týmy, udržet přehled i v rychlém tempu.
  • Sdílíš, motivuješ a přinášíš nové nápady a víš, jak je posouvat. Máme rádi proaktivní přístup.
  • Hledáš řešení, ne důvody, proč něco nejde
  • Rozumíš neziskovému sektoru a dokáže citlivě pracovat s hodnotami organizace.

Co Ti za to nabízíme:

  • Práci na HPP nebo IČO (dle domluvy), ideálně na 0,8 úvazek či 1,0 (dle domluvy)
  • Práci ve významné nadaci s 30letou tradicí, která se mění a je otevřena změnám
  • Lidský a přátelský přístup postavený na důvěře
  • Fajn tým a přátelskou atmošku
  • Občasnou práci z domova
  • Prostor pro vlastní realizaci a nastavení plánů
  • Smysluplnou mzdu s případnými odměnami
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny ředitelného volna a 5 sick days
  • Vlastní počítač, příspěvek na mobil, stravenky občasnou práci z domova dle typu úvazku
  • Podpora rozvoje a vzdělávání

Benefits

Cell phone, Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Sick days, Occasional work from home, Dedicated time for innovations, Flexible start/end of working hours, Education allowance, Notebook, Contribution to sport / culture / leisure, Dog-friendly office

About the Job

Type of Employment:
Full-time work, Part-time work
Type of Contract:
Employment contract, Contract under Trade Certificate / Identification No.
Recommended education:
Education is not important
Recommended languages:
English (Pre-intermediate)