4. listopadu

HR nadšenec/personalista - AAH Czech s.r.o.

Auria – akustická řešení pro automobily aneb vyrábíme nejen ticho. Jsme globální společnost působící v oblasti akustických a textilnich vláken pro automobilový průmysl. Více než 100 let zkušeností, 25 výrobních a 10 vývojových center, téměř 4 900 zaměstnanců po celém světě. Součástí naší evropské rodiny je i AAH Czech s.r.o. – tým přibližně 400 kmenových zaměstnanců, kteří vyrábějí akustická řešení, podlahové díly a interiérové komponenty pro přední automobilky. A teď hledáme dalšího partnera do HR, který nám pomůže pečovat o naše lidi a společně s námi růst.

Jste personalista tělem i duší?

Víte, že HR nejsou human resources, ale human relations, na kterých záleží?

Je pečlivost Vaše druhé jméno, orientujete se dobře v pracovněprávní legislativě?

Když je něco nové, nezaleknete se neznámého, a naopak se do všeho s chutí pustíte a dotáhnete do zdárného konce?


Pokud jste na předchozí otázky odpověděli ano, hledáme právě Vás...


Do našeho Auria týmu v Nových Zákupech hledáme pečlivého, vstřícného a akčního kolegu/kolegyni jejichž náplní práce bude

  • správa pracovněprávní dokumentace od A-Z
  • realizace HR projektů a implementace HR procesů interním klientům
  • partnerství a poradenství pro zaměstnance v HR oblasti

Hlavní činnosti

  • dohled nad dodržováním Zákoníku práce, vedení pracovněprávní dokumentace
  • realizace pracovnělékařské péče v souladu se zákonnými a interními standardy
  • kompletní zastřešení náboru, zodpovědnost za onboarding, zejména příprava, realizace, sledování adaptačního programu pro nové zaměstnance
  • HR reporting
  • správa firemních benefitů
  • aktivní podíl na spolupráci nejen v týmu HR, ale napříč celou společností
  • úzká spolupráce se mzdovou účetní, hledání efektivních cest pro co nejlepší výsledky
  • být partnerem s pozitivním přístupem pro zaměstnance a prodlouženou rukou managementu

Co od Vás potřebujeme?

  • pozitivního člověka s VŠ vzděláním a praxí v HR
  • aktivní znalost anglického jazyka
  • umění se přizpůsobovat měnící se situaci, nezaleknout se změn
  • porozumění standardům v oblasti HR, musíte být pečlivý a mít rád i administrativu
  • znalost mzdové legislativy a praktická zkušenost se mzdovou agendou se Vám budou hodit, fungujeme jako tým a vzájemně se potřebujeme zastoupit
  • tah na branku a schopnost dotahovat věci do konce
  • chuť do práce, orientaci na člověka, jsme tu pro zaměstnance.

A na co se můžete těšit?

  • přátelské, akční a mezinárodní pracovní prostředí
  • konkurenceschopné odměňování
  • výhody plynoucí z Kolektivní smlouvy.

A spoustu dalších věcí, které Vám rádi sdělíme osobně...

Nástup dle dohody, od února 2026 značka ideál.

Pokud Vás tato pozice zaujala a třeba nesplňujete všechny požadavky, ozvěte se nám. Vždy je možné najít cestu, jen o sobě musíme vzájemně vědět...

Benefity

Závodní stravování, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, 13. plat, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

O pozici

Místo pracoviště:
Nové Zákupy 528, Zákupy
Typ úvazku:
Práce na plný úvazek
Délka úvazku:
Na dobu určitou
Pracovní vztah:
Pracovní smlouva
Doporučené vzdělání:
Bakalářské
Doporučené jazyky:
Angličtina (Středně pokročilá)