22. září

Osobní asistent na HPP - Fosa, o.p.s.

35 000 – 37 000 Kč/měsíc
Posláním společnosti Fosa je poskytovat lidem se znevýhodněním takovou podporu, aby mohli žít běžným způsobem života v běžném prostředí. Společnost Fosa, o.p.s. vznikla v roce 2010 se záměrem zajistit udržitelnost a stabilitu sociálních služeb pro lidi se zdravotním postižením poskytovaných původně občanskými sdruženími FORMIKA, o. s., a Podpora samostatnosti Osa, jejichž historie se začala psát už v roce 2003. Pomáháme ve třech oblastech sociálních služeb – Podpora samostatnosti, Podporované zaměstnávání a Osobní asistence.

Nabízíme vám práci, která je výzvou i radostí. Hledáme kolegy do terénu, kteří se nebojí zodpovědnosti, nevšedních zážitků a výzev a hromady nově získaných zkušeností. Přidejte se k nám a buďte doslova prodlouženou rukou našim klientům. Pracujeme s lidmi s mentálním, tělesným a kombinovaným postižením a seniory ve věku od 15ti let. Proto se u nás potkáte s pestrou škálou lidí.

Nemáte zkušenosti se sociální prací a ani vzdělání v oboru? To nám vůbec nevadí. Vše Vás naučíme a ukážeme.

Co Osobní asistent ve službě Osobní asistence dělá?
hlavní činností je přímá práce s klienty, tzn. pomáhá klientům se přesouvat, obléknout, najíst a uvařit si. Dále pomáhá s osobní hygienou a péčí o domácnost. Může i doprovázet klienta například ze školy domů nebo s ním jde na procházku.
trocha administrativní činnosti se mu bohužel nevyhne - po asistencích je třeba psát zápisy, abychom věděli, jak asistence probíhala. Pak je třeba si vykázat svou odvedenou práci. U nás proplácíme, jak hodiny přímé práce, tak všechny činnosti, které souvisí s prací pro Fosu. Tzn. proplácíme standardní hodinovou sazbou přejezdy, zápisy, výkazy i přípravy na výkon.
dobrovolně se účastní jednou za tři měsíce Setkání asistentů, které probíhá naživo. Tam si s ostatními asistenty a kolegy předává potřebné informace, zážitky, zkušenosti a otázky z terénu.

Co za tuto pozici nabízíme?
Aktuálně nabízíme hlavní pracovní poměr na 1,0 úvazku (nelze zkrácený)
Flexibilní pracovní dobu + přislíbení určitého termínu. Pracujeme každý den od 7:00 do 22:30, včetně víkendů a svátků. Asistence plánujeme vždy týden dopředu, takže každý týden můžete dát své časové možnosti jinak, ale potřebujeme také jasně pevný termín, který nám budete pravidelně dávat. Je zde povinnost za týden odpracovat 30 hodin přímé práce s klienty a 10 hodin nepřímé.

Řádné zaškolení a spolupráci se zkušenými kolegy, kteří rádi předávají své know-how a jsou navíc moc fajn
Možný kariérní růst. Náš pan ředitel začínal na pozici asistenta a až přes vedoucího služby to dotáhl na manažera celé společnosti.
Dvakrát do roka skupinové supervize se zkušeným supervizorem
Pravidelné setkávání s ostatními asistenty a lidmi z terénu

Co potřebujeme, aby Osobní asistent měl?
Empatický a zodpovědný přístup ke klientům
Chuť se učit novým věcem


Pokud Vás nabídka oslovila, neváhejte nám zaslat Váš životopis a pár vět o tom, čím Vás pozice zaujala a proč byste mohl/a být vhodným kandidátem.


Těšíme se na Vaše odpovědi!

Benefity

Možnost si napracovat hodiny, Vzdělávací kurzy, školení, Individuální rozvržení pracovní doby, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Vlastní organizace náplně práce

O pozici

Plat:
35 000 – 37 000 Kč/měsíc
Typ úvazku:
Práce na plný úvazek
Délka úvazku:
Na dobu určitou
Pracovní vztah:
Pracovní smlouva
Doporučené vzdělání:
Základní
Doporučené jazyky:
Čeština (Výborná)