22. září

Asistent/ka vzdělávání a podpory franšízových poboček - Broker Consulting, a.s.

Jsme Broker Consulting, ryze česká poradenská společnost propojující oblasti financí, realit a bankovních služeb. Naše centrály najdete v Plzni, Praze a Bratislavě. Fungujeme už od roku 1998 a za tu dobu jsme pomohli více než 600 000 klientů, které bezpečně provádíme složitým světem osobních financí a realitních záležitostí, jako jsou prodej nebo nákup nemovitosti. Našich více než 2000 konzultantů klientům nabízí profesionální služby v oblasti finančního plánování, spoření, renty, financování bydlení a zabezpečení. Spolupracujeme s více než stovkou finančních institucí v Česku a na Slovensku a díky tomu si udržujeme tolik důležitou nezávislost. Naší vlajkovou lodí je BROKER POINT PREMIUM, celorepubliková síť franšízových poboček, které představují finanční a realitní supermarket.

Zajímá Tě svět financí a realit? Hledáš první práci, která Ti dá smysl a otevře nové možnosti?

Přidej se k nám na juniorní pozici v týmu vzdělávání a podpory poboček Broker Point Premium (BPP). Všechno potřebné Tě naučíme - ideální start po škole, navíc s možností částečné práce z domova.

Co budeš mít na starosti?

  • podílet se na jednotlivých úkolech a projektech oddělení
  • výpomoc v rámci koordinačních procesů pobočkové sítě Broker Point Premium
  • běžnou administrativní agendu oddělení
  • komunikaci se spolupracovníky a pobočkami (e-mailem i telefonicky)
  • občasnou tvorbu statistik a prezentací
  • pomoc s koordinací procesů napříč firmou

Co se u nás naučíš?

  • pracovat s našimi interními systémy a nástroji
  • odpovídat na dotazy spolupracovníků a umět je rychle a srozumitelně vyřešit
  • vnímat, jak důležitá je týmová spolupráce a vzájemná podpora
  • pochopit, jak funguje naše oddělení i celá firma
  • rozšířit své zkušenosti s administrativou a koordinací procesů
  • efektivně koordinovat více aktivit a projektů najednou

Co od Tebe čekáme?

  • SŠ vzdělání zakončené maturitou
  • znalost práce na PC (MS Office – zejména Outlook, Excel, Word, PowerPoint)
  • chuť učit se nové věci a zlepšovat se
  • dobré organizační schopnosti a smysl pro detail
  • týmového ducha a pozitivní přístup
  • možnost nastoupit ideálně ihned

Výhodou (ne podmínkou): řidičský průkaz sk. B, předchozí zkušenosti - v administrativě, s koordinací a organizací procesů, úkolů, popř. projektů.

Co Ti nabízíme?

  • spolupráci na HPP, popř. zkrácený úvazek v rozsahu 6 h. / denně s možností rozšíření na HPP v budoucnu
  • moderní kancelář u metra Nové Butovice

Benefity

Příspěvek na dovolenou, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

O pozici

Typ úvazku:
Práce na plný úvazek
Délka úvazku:
Na dobu neurčitou
Pracovní vztah:
Pracovní smlouva
Doporučené vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Doporučené jazyky:
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)