Posláním společnosti Fosa je poskytovat lidem se znevýhodněním takovou podporu, aby mohli žít běžným způsobem života v běžném prostředí. Společnost Fosa, o.p.s. vznikla v roce 2010 se záměrem zajistit udržitelnost a stabilitu sociálních služeb pro lidi se zdravotním postižením poskytovaných původně občanskými sdruženími FORMIKA, o. s., a Podpora samostatnosti Osa, jejichž historie se začala psát už v roce 2003. Pomáháme ve třech oblastech sociálních služeb – Podpora samostatnosti, Podporované zaměstnávání a Osobní asistence.
Staňte se Pracovním konzultantem/konzultantkou a pomáhejte lidem se znevýhodněním najít práci.
Chcete práci, která má smysl a kde každý den vidíte výsledky? Baví vás být v kontaktu s lidmi, hledat řešení a podporovat ostatní na jejich cestě k cíli? Přidejte se do našeho týmu Podporovaného zaměstnávání!
Co budete dělat:
- Pracovat s klienty služby individuálně či skupinově, a to nejen v kanceláři, ale i v terénu. Naší cílovou skupinou jsou lidé se znevýhodněním (nejčastěji lidé s duševním onemocněním, s mentálním, tělesným nebo sociálním hendikepem).
- Vést vlastní případy a doprovázet klienty služby na jejich cestě k pracovnímu uplatnění, individuálně plánovat s klienty, podporovat je a zplnomocňovat.
- Vést dokumentaci klienta.
- Podílet se na tvorbě metodik organizace.
- Spolupracovat s rodinami, odborníky a dalšími zdroji podpory našich klientů.
- Komunikovat se zaměstnavateli, dávat podporu, vyjednávat pracovní příležitosti.
- Spolupracovat s kolegy – vzájemná podpora a spolupráce, sdílení zkušeností, postupů, apod.
Koho hledáme
- Máte kvalifikaci sociálního pracovníka podle zákona č.108/2006 Sb. (VŠ nebo VOŠ vzdělání v sociální oblasti), nebo kvalifikaci pracovníka v sociálních službách a zkušenost z podobné práce.
- Umíte s lidmi mluvit s respektem a hledat společná řešení.
- Sebereflexe je váš každodenní nástroj, zvládáte stresové situace a dokážete si zorganizovat práci.
- Jste týmový hráč a jste zodpovědný/á.
- Umíte pracovat s PC a zvládnete i administrativní část práce.
Co nabízíme
- Smysluplnou a pestrou práci – v kanceláři, v terénu i občas z domova.
- Přátelský a podporující tým, který si zakládá na kvalitě a profesionalitě.
- Zaškolení a pravidelnou podporu (supervize, intervize, vzdělávání).
- Zázemí stabilní organizace s důrazem na kvalitu služeb.
- 5 týdnů dovolené, 5 sick days, studijní volno a po zaučení možnost home office.
- Nástupní mzdu na 0,5 úvazek podle kvalifikace:
- pracovník v sociálních službách: 20 500 Kč (po zkušební době 21 000 Kč),
- sociální pracovník: 22 500 Kč (po zkušební době 23 000 Kč).
- Nástup: říjen 2025 nebo dle dohody.
Zaujalo vás to? Pošlete nám životopis a motivační dopis (pár vět o tom, proč byste chtěl/a být konzultantem v našem týmu). Odpovědět můžete přímo tlačítkem „Odpovědět“ pod inzerátem.
Pokud nás vaše zaslané materiály zaujmou, budeme vás telefonicky kontaktovat a rádi si s vámi domluvíme osobní schůzku.
Pokud máte dotazy, zavolejte Petře Juříčkové na 775 350 116.