1. října

Koordinátor osobní asistence - Fosa, o.p.s.

41 000 – 45 000 Kč/měsíc
Posláním společnosti Fosa je poskytovat lidem se znevýhodněním takovou podporu, aby mohli žít běžným způsobem života v běžném prostředí. Společnost Fosa, o.p.s. vznikla v roce 2010 se záměrem zajistit udržitelnost a stabilitu sociálních služeb pro lidi se zdravotním postižením poskytovaných původně občanskými sdruženími FORMIKA, o. s., a Podpora samostatnosti Osa, jejichž historie se začala psát už v roce 2003. Pomáháme ve třech oblastech sociálních služeb – Podpora samostatnosti, Podporované zaměstnávání a Osobní asistence.

Nabízíme vám práci, která je výzvou i radostí. Hledáme kolegu na pozici Koordinátora ve službě Osobní asistence, který se nebojí zodpovědnosti, nevšedních zážitků a výzev a hromady nově získaných zkušeností. Přidejte se k nám a buďte doslova prodlouženou rukou našim klientům. Pracujeme s lidmi s mentálním, tělesným a kombinovaným postižením ve věku od 15 let a seniory. Proto se u nás potkáte s pestrou škálou lidí.

Co dělá Koordinátor Osobní asistence?

- Má své klienty, které vede a plánuje jejich průběh služby (zjišťuje aktuální sociální situaci klienta, individuálně s klientem pracuje, hodnotí individuální plány a přímou práci s klientem)

- Chodí za klienty do terénu a zaškoluje asistenty.

- Administrativa se mu nevyhne: vede osobní papírové a elektronické složky svých klientů a dokumentuje poskytování služby.

- Účastní se týmových a asistentských porad a supervizí .

Co za tuto pozici nabízíme?

- Pozici HPP, nástup možný od října 2025 na zaškolení na asistentské pozici, od prosince 2025 na koordinátorské pozici.

- Pracovní dobu od 9 do 17, z toho jedno odpoledne tzv. odpolední směnu od 14 do 22 hodin.

- Jeden víkend v měsíci tzv. proplacenou víkendovou pohotovost, kdy je na telefonu, případně v terénu.

- Řádné zaškolení a spolupráci se zkušenými kolegy, kteří rádi předávají své know-how.

- Pravidelné týmové a individuální supervize.

- Proplácené akreditované kurzy a vzdělání v oboru v rámci povinného vzdělávání.

- Možnost občasné práce z domova.

- Služební telefon a notebook.

Co od uchazeče potřebujeme?

- Splněnou kvalifikaci sociálního pracovníka dle zákona o sociálních službách nebo mít absolvovaný kurz Pracovníka v sociálních službách.

- Velkou výhodou je praxe v oboru, ale není nutná. Vše ukážeme, naučíme.

- Koordinační a organizační schopnosti, a aby byl príma, máme moc fajn tým.

Pokud jsme Vás navnadili, zašlete nám svůj životopis a ten, kdo přidá pár řádků, čím ho pozice Koordinátora zaujala, získá zlatého bludišťáka. :)


Těšíme se na setkání s Vámi!

Tereza Šebestová

Benefity

Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Vzdělávací kurzy, školení, Individuální rozvržení pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office

O pozici

Plat:
41 000 – 45 000 Kč/měsíc
Typ úvazku:
Práce na plný úvazek
Délka úvazku:
Na dobu určitou
Pracovní vztah:
Pracovní smlouva
Doporučené vzdělání:
Vyšší odborné
Doporučené jazyky:
Čeština (Výborná)