Allianz pojišťovna, a.s. image 1
Allianz pojišťovna, a.s. image 2
Allianz pojišťovna, a.s. image 3
logo

Allianz pojišťovna, a.s.

Approximately 650 employees
Pojišťovnictví

Introduction

Od roku 1993 Allianz zajišťuje bezpečný život pro své klienty a dává jim odvahu plnit si své sny. V České republice máme přes milion klientů a více než 2000 zaměstnanců a poradců. Kromě pojištění se zaměřujeme i na rozvoj moderních technologií a společenskou odpovědnost. Jsme lídrem v oblasti rovnosti. Chceme, aby u nás lidé rádi pracovali, proto věnujeme pozornost rovným příležitostem. Rovnost uplatňujeme nejen na mzdy, ale také na rozvoj a vzdělávání, nábor, práci s talenty nebo při plánování

How would I fit in here?
Find out how your ideas match up with what the employees of this company are saying.
Explore the company as seen by
All branches (207)
All employees (207)
All departments/fields (207)
Employee Comments

Školení
Neférové jednání,neloajalita,podrazy
At the time of the review was:
Former employee
Branch:Allianz pojišťovna, a. s.
Department:Sales
Worked for the employer:5+ years
Written:May 2019
Was this comment helpful?
Report

Please login to view further comments

Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register

By registering you will also unlock:
  • Easier company tracking and receiving job offers
  • More accurate recommendations of companies that meet your needs
  • All Atmoskop content
Allianz se řadí mezi moje top zaměstnavatele, mimo klasické benefity typu týden dovolené navíc a kafeterie vidím jako hlavní plus přístup vedení - minimálně se snaží předstírat, že jim na záleží i na posledním “pěšákovi” :) spadají do toho nejrůznější setkání s vedením, kde se zajímají o názory zaměstnanců, firemní akce pro zaměstnance.. atd. atd. Ve firmě panuje poměrně uvolněná atmosféra, napříč odděleními funguje dobrá spolupráce, až na pár jedinců, ale to je o lidech samozřejmě. Velmi oceňuji, že se vždy máte na koho obrátit s prosbou o radu/vysvětlení, což bohužel v jiných firmách nebývá standardem. U Allianz se vede motto “raději se 3x zeptej, než abys poškodil klienta” a to se mi opravdu líbí. Celkově se zde dají vydělat relativně slušné peníze, když člověk “maká”, základní plat nic moc, ovšem vyvažují to ty ostatní benefity a variabilní složka mzdy. Pokud hledáte přátelské prostředí, kde se můžete spolehnout na podporu vedení i kolegů, Allianz je jasná volba! :)
Poslední dobou je na callcentru dost přesčasů, protože se jednoduše nestíhá, na klasické zákaznické lince je aktuálně veliká fluktuace a tedy podstav. Těžko říct, čím to může být, možná nízká motivace zaměstnanců do práce (otázka je, jestli je tohle chyba Allianz, což si osobně nemyslím). V takových případech je opravdu těžší sjednotit soukromý a pracovní život, nicméně, než začala tahle kalamita, vše bylo v naprostém pořádku, dala bych Allianz 5* :)
At the time of the review was:
Current employee
Branch:Allianz pojišťovna, a. s.
Department:Customer Support
Worked for the employer:more than 1 year
Written:March 2019
Was this comment helpful?
Report

učení obchodování, spolupráce s regionem, s kolegy v mé skupině
vylepšení vidím v programech, hlavně v Alfě, je tam strašný chaos co se týká vyhledávání smluv. Vadí mi ztráta zájmu od vedení společnosti směrem k obchodníkovi, Arogance, ke klientům, myslím komunikace např. dopisu upomínky. Špatný systém v odesílání dopisů přes jiné společnosti, ke klientům se pošta nedostává, likvidace pojistných událostí , lhůta likvidace se prodlužuje, jak můžeme neplníme , nebo až na urgenci klienta, můj názor je ten, že co se týká péče o klienty a o obchodníky se hodně zhoršilo. Nemyslím tím finance, ale komunikaci, jednání,
At the time of the review was:
Current employee
Branch:Allianz pojišťovna, a. s.
Department:Sales
Worked for the employer:5+ years
Written:December 2018
Was this comment helpful?
Report

Samostatnost, časová flexibilita .
Neodbornost a nefunkčnost nižších manažerů, zbytečný mezičlánek. Nerovný kariérní systém , upravovaný různými koeficienty, vysoké kauční konto = zadržování výdělku.
At the time of the review was:
Current employee
Branch:Allianz pojišťovna, a. s.
Department:Sales
Worked for the employer:5+ years
Written:December 2018
Was this comment helpful?
Report

logo
How would I fit in at Allianz pojišťovna, a.s.?
Find out how your ideas match what employees of this company say.
Just 3 minutes
Značka, kvalita produktů
Vedení- od VT, OM..., nenaslouchání jiným názorům a chtít řešit problémy, vnitrofiremní komunikace, osobní odpovědnost manažerů, loajálnost k firmě (asi někteří nevědí co to je), fluktuace - stabilita 0(včetně manažerů) , řada lidí si chodí jen pro peníze a nic ostatní je nezajímá včetně toho po nás potopa, vždyť tu jsme jen na 5let a pak se uvidí, odchody kvalitních a loajálních kolegů, špatně nastavená motivace včetně dlouhodobé ( stabilizace lidí), větší flexibilita v čase,
At the time of the review was:
Current employee
Branch:Allianz pojišťovna, a. s.
Department:Sales
Worked for the employer:5+ years
Written:December 2018
Was this comment helpful?
Report

Plat a flexibilní pracovní doba, občerstvení a stravování na pracovišti.
Prakticky žádné zaškolení, když jsem se obrátila na vedoucí nebo kolegyni, která mi měla vysvětlit složité programy se kterými jsem pracovala, tak vše bylo velmi rychlé a většinou na mne neměli čas, takže jsem se vše musela učit sama, systémem POKUS-OMYL, k tomu na vedlejším stole vyhrávalo hlasitě rádio vedoucí, a když jsem jej vypnula, tak jsem byla vedoucí napomenuta, takže v hluku diskotéky jsem se musela sama učit nové programy, a když jsem již koncem 3.měsíce samostatně zvládala řešit jednoduché obchodní případy, tak mi dali poslední den mé zkušební doby výpověď, jelikož se jedna kolegyně chtěla vrátit dříve z mateřské dovolené na toto místo. Možná, že na jiných oddělení je to lepší,...... no to co jsem zažila začátkem tohoto roku v ALLIANZ na ústředí pojišťovny nikomu nepřeji.
At the time of the review was:
Former employee
Branch:Allianz pojišťovna, a. s.
Department:Quality, Quality Control
Worked for the employer:less than 3 months
Written:November 2018
Was this comment helpful?
Report

callcentrum, retence
přebujelá byrokracie, časté změny produktů vedou k malé znalosti, časté změny ve vedení společnosti také svědčí o tom, že něco není v pořádku. Vlastně ani nevím, kdo nyní v představenstvu je. Lehkovážně se zbavujeme kvalitních pracovníků na GŘ i níže jen proto, že mají na věc jiný názor. Tito lidé potom předávají své zkušenosti konkurenci a my stále zaučujeme nové a nové studenty.
At the time of the review was:
Current employee
Branch:Allianz pojišťovna, a. s.
Department:Sales
Worked for the employer:5+ years
Written:December 2018
Was this comment helpful?
Report

možnost samostatného rozhodová za cenu odpovědnosti je velká škola života
je to moloch, ale je to o lidech. jsou zde velmi dobří lidé, ale i ti zkažení penězi a to firma nedokáže uřídit. a jedna věc je ještě jasně daná, jsme papežštější než papež
At the time of the review was:
Current employee
Branch:Allianz pojišťovna, a. s.
Department:Sales
Worked for the employer:5+ years
Written:March 2019
Was this comment helpful?
Report

Kvalitu produktů
Nesmyslné vytváření manažerských pozicí na úkor obchodníků, nečitelný rozpočet OŘ
At the time of the review was:
Current employee
Branch:Allianz pojišťovna, a. s.
Department:Sales
Worked for the employer:5+ years
Written:December 2018
Was this comment helpful?
Report

V kanceláři poskytujeme služby pro penzijní fond, Allianz pojišťovnu a makléře zdarma. Nejsme nijak ohodnoceni. Beru to jako vykořisťování. Nelíbí se mi pracovat v tolika stupňovém multilevelu. Nevidím v tom žádný obchodní smysl, jen vytváření nepotřebných obchodních funkcí. Největším nesmyslem v Allianz bylo rozdělení na Brno I. a Brno II.
At the time of the review was:
Current employee
Branch:Allianz pojišťovna, a. s.
Department:Sales
Worked for the employer:5+ years
Written:December 2018
Was this comment helpful?
Report
Did you find Allianz pojišťovna, a.s. interesting?
Let us help you find suitable jobs.