Navzdory náročným podmínkám bych ráda vyjádřila svou upřímnou vděčnost za kolegy, s nimiž jsem měla možnost spolupracovat. Právě týmová soudržnost, vzájemná pomoc a lidský přístup byly tím, co práci činilo snesitelnější a důstojnější. Zvláštní uznání patří také několika stálým zákazníkům z různých profesních oblastí, kteří si naší práce vážili, chovali se s respektem a dokázali ocenit úsilí, které jsme denně vkládali do provozu. Takových zákazníků nebylo mnoho, ale o to víc si jejich přístupu vážím – byli světlem v jinak velmi náročném pracovním dni.
Jako bývalý zaměstnanec čerpací stanice Orlen Unipetrol bych ráda sdílela své zkušenosti s pracovním prostředím, které považuji za značně náročné a systémově nevyvážené.
Pracovní náplň zahrnovala široké spektrum činností – od obsluhy zákazníků, příjmu zboží, doplňování sortimentu, úklidu bistra i sociálních zařízení, až po výdej a příjem mýta, obsluhu Sazky a kontrolu stojanů. Vše probíhalo v režimu dvanáctihodinových směn, často s minimálním personálním obsazením. Zodpovědnost byla vysoká, zatímco finanční ohodnocení zůstávalo hluboko pod úrovní odpovídající této zátěži.
Zvlášť problematické bylo spojení hygienicky náročných úkolů (např. úklid veřejných toalet přístupných i pro kamionovou dopravu) s přípravou a výdejem občerstvení. Tento model považuji za nevhodný z hlediska pracovních podmínek i hygienických standardů.
Komunikace se zákazníky byla často zatížena frustrací, kterou si někteří klienti vybíjeli na obsluze. Chybějící základní informace, jako číslo stojanu, byly běžně přenášeny jako vina zaměstnance, což vytvářelo zbytečné napětí.
Kromě fyzické a psychické náročnosti práce se opakovaně objevovala i forma nadměrného tlaku ze strany oblastních manažerů, která nepřispívala k důstojnému pracovnímu klimatu.
Závěrem: práce na čerpací stanici Orlen Unipetrol vyžaduje vysokou míru odolnosti, všestrannosti a ochoty zvládat extrémní pracovní zátěž. Bohužel, systémové nastavení a odměňování neodpovídají této realitě. Věřím, že otevřená zpětná vazba může přispět ke zlepšení pracovních podmínek a větší úctě k zaměstnancům, kteří tuto náročnou službu veřejnosti vykonávají.
Firma skvěle platí své zaměstnance
Příjemné kanceláře na Pankráci
Otřesná firemní kultura, která bohužel reflektuje polský styl vedení. Nadřízený pracovník dá na drby druhých a není schopen konfrontace, aby zjistil, kde je pravda. Je smutné, že firma s takovýmto potenciálem, zaměstnává lidi, kteří de facto jedou v systému tužka, papír. V moderních firmách by se absolutně neuchytili. Proto, ten, kdo hledá práci, kde se zašije a nebude muset nic dělat, pro něj je tato firma ideální, protože když něco začnete měnit a budete mít chuť něco změnit, budete po zásluze potrestáni.
Na pozici Obsluha čerpací stanice jsem se naučil pracovat s lidmi a poznal hodně lidí rozdílných povah, přístupů, atd. Pro život je to velice cenná zkušenost.
Je to náročná práce fyzicky i psychicky - jste dvanáct hodin na nohou, nevíte nikdy, co neočekávaného se stane a kdo ze zákazníků k vám dojde.
Mzda, zbytecnosti resene area managerem,moc prace na jednu osobu,melo by byt oddelene bistro a parky,, vse delame my,,nocni uklid,myti wc,vynaseni odpadku, obsluha zakazniku,hlidani stojanu pred ujezdem..prijem zbozi, zapekani baget atd atd ,pristup do prace katastrofalni,,to firma neresi,ze by si tam clovek zlomil nohu..a mohla bych pokracovat
Alma Career companies will process the e-mail you provide in order to send you job offers and/or company reviews. You can manage the settings for these e-mails in your Atmoscope account. Show more | Terms of Service
Atmoskop.cz - find a job that suits you
We believe that people should have a job that fits naturally into the life they want to lead.
Ratings are anonymous and companies cannot delete them.
Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register