Bohužel jsem za celý rok nenašla nic, za co bych měla Hervis ocenit. V době, kdy moderní firma = společenská udržitelnost a odpovědnost, tak Hervis prodává nekvalitní, ale lacinou obuv, kterou zákazníci po 2-3 měsících od nákupu reklamují kvůli neopravitelným závadám a boty skončí v odpadu a jestli půlku Šumavy zničil kůrovec, tak druhou půlku pokácí Hervis, který má neuvěřitelnou spotřebu papírů na věčné tištění cedulí, kterými je prodejna úplně zaplevelená. Z benefitů máme na prodejně jen stravenky a slevové kupony na zaměstnanecké nákupy.
Hodnocení uvedená na prvních dvou stranách mi připadala jako z jiného světa, buď jsem dosud pracovala v jiném Hervisu nebo jsem v uplynulém roce byla ve špatnou dobu na hodně špatném místě. Bohužel naprosto souhlasím s posledními třemi neověřenými hodnoceními. Důvodem, proč po roce odcházím nejsou jen líní kolegové s chováním rozmazlených primadon, ale i naprosto neférový systém vyplácení prémií, který je postavený na systému obchodů "sjednaných" jednotlivými prodavači. Vedení totiž prosazuje představu, že Hervis není samoobsluha, ale že co největší počet zákazníků musí být osloven a obsloužen prodavačem bez ohledu na to, že prodavači musí kódovat a doplňovat zboží a vedoucí směn vyřizují reklamace, chystají zboží v akci atd. Aby se nadřízeným zacpala ústa tj. tabulkově byl co největší počet zákazníků obsloužený prodavači a aby se současně prodavači dostali k prémiím za splnění svého obchodního plánu, tak se prostě na pokladně namarkuje nákup s kódem daného prodavače. Tento systém pohodlně umožňuje i pokladní, která se většinu pracovní doby nehne od pokladny plnit osobní obchodní plán a dosáhnout na prémie. Moje upozornění pro nové zaměstnance je proto "chcete-li prémie, hlídejte si pokladnu, za sebevětší pracovní nasazení totiž nedostanete ani korunu, o prémiích rozhoduje jen obrat namarkovaný s vaším osobním kódem." V případě školení jsem bohužel také měla smůlu. Co jsem si o prodávaném sortimentu nezjistila sama u konkurence nebo na netu, to jsem bohužel nevěděla.
Flexible working hours
vedoucí směn pracují v režimu DLOUHÝ ( po, út, pá, so, ne ) a KRÁTKÝ ( st, čt ) TÝDEN a jsou na prodejně po celou otevírací dobu, ostatní zaměstnanci ( pokladní, pracovník servisu kol a lyží ) pracují "na dohodu" , oproti vedoucím směn mají směny zkrácené o 2-3 hodiny s tím, že měsíčně musí odpracovat 100 hodin. V případě vedoucích směn ale pozor na dodržení předepsaného fondu pracovní doby pro daný měsíc ( počet prac. dnů v měsíci x 8 hodin ). Chybějící hodiny způsobené střídáním směn se nahrazují buď mimořádnými směnami nebo krácením dovolené.
Jobs for people with no work experience
Obsluha pokladny je natolik jednoduchá, že se na ní střídají všichni, kdo jsou přítomní na směně. Rok jsem pracovala jako vedoucí směny a celý rok jsem nedělala nic jiného než opatřovala zboží bezpečnostním kódem, doplňovala zboží na prodejnu, neustále stěhovala zboží z jednoho stojanu na druhý a stojany z jednoho konce prodejny na druhý, přeceňovala zboží a téměř denně tiskla cedule k vystavenému zboží a k tomu jsem nepotřebovala žádnou extra zkušenost. Problém byl jen v tom, že jsem na prodejně nezažila žádné praktické zaučování v sortimentu s tím, že si vše mám nastudovat doma ve volném čase na webu Hervis Academy. Pokud ale aktivně nesportujete, tak z pouhého psaného textu těžko pochopíte rozdíl mezi brzdami u kola nebo rozdíl mezi vázáním pro lyže-běžky. Kdo si nechce před zákazníky připadat jako hlupák, tak by měl o jízdních kolech, lyžích, funkčním oblečení atd. aspoň něco vědět ještě před nástupem do Hervisu.
Nejvíce s kolegy a prvním vedoucím, kterého jsem zažil a který mě přijmal. Což je přes dva Roky zpět. Později to šlo s vedením od 10 k 5 vedoucí se měnil, vedení šlo do háje a peníze? Sorry kdo by chtěl dělat za 16 čistého servis, prodej, školení nových a občas zaskok za vedoucího Směny. Poslední rok v Hervisu katastrofa. Špína u vedení a Centrály atd...
Pohodová práce, občas trochu stresu, milionový šéf a skvělý kolegové. Jsou jako druhá rodina
Ulehčit práci lidem dole. Ne vše se dá udělat okamzite. Pokud chtějí obrat musí počítat s tím že práce déle potrvá. Zvýšit platy všem dlouhodobým zaměstnancům. Někteří jsou u firmy 5 a více let a berou míň než ten co přišel vcera
Alma Career companies will process the e-mail you provide in order to send you job offers and/or company reviews. You can manage the settings for these e-mails in your Atmoscope account. Show more | Terms of Service
Did you find HERVIS Sport a móda, s.r.o. interesting?
Atmoskop.cz - find a job that suits you
We believe that people should have a job that fits naturally into the life they want to lead.
Ratings are anonymous and companies cannot delete them.
Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register