74 reviews with 55 comments
Most helpful comment
Konstruktivní přístup k řešení problémů, při chybě se řeší primárně náprava a změna postupu do budoucna, ne potrestání.
Přátelská atmosféra, kdy se spolupracuje s cílem najít řešení, ne označovat viníka neúspěchu.
Prostoj pro osobní rozvoj (inspirace do profesního i soukromého života), školení.
V administrativě flexibilita pracovní doby, možnost práce z Home Office např. při nachlazení.
Výplata pravidelně a včas; 5 týdnů dovolené; příspěvek na penzijní pojištění; kantýna s velkým výběrem za dotované ceny; v administrativě práce 37,5 hodin týdně místo 40; příspěvek na pluxee kartu; kurzy angličtiny.
Letiště Praha/CSAT pořádá sportovní nebo společenské akce pro zaměstnance nebo např. den zdraví.
At the time of the review was:
Current employee
Department:Customer Support
Worked for the employer:5+ years
Written:September 2025
Company Overview
Employer80 %
Co-workers84 %
Managers79 %
Employees appreciate:
Complex tasks
recommended by 43
Opportunity to learn new things
recommended by 43
Varied work
recommended by 42