568 reviews with 438 comments
Most helpful comment
Remote Customer Meeting Point - Agent na lince
Musím uznat že management (TLdeři) jsou zde dle mých zkušeností velice otevření a snaží se vždy vyjít vstříc.
Platové ohodnocení je slušné, výhodou je angličtina a základy know-how s technikou.
Pracovní prostředí je zde rohodně méně toxické a dusné,na wellbeing se snaží zaměřit ale však do limitů korporátu.
Možnost skoro kompletního HO nebo práce z jiného města na individuální domluvě.
Firma má svůj ambasadorský program na udržitelnost, a spousty projektů na pomoc neziskovek, menšin.
At the time of the review was:
Current employee
Department:Customer Support
Worked for the employer:more than 1 year
Written:July 2025
Company Overview
Employer79 %
Co-workers83 %
Managers79 %
Employees appreciate:
Security and stability
recommended by 323
Opportunity to learn new things
recommended by 300
Opportunities for career advancement
recommended by 290
Gallery

Security and stability

Opportunity to learn new things

Opportunities for career advancement
+9


