Kolegové na oddělení jsou fajn, snaživý, většina je dost pracovitá a chce věci dotáhnout do konce.
Firma mě lecos naučila a věřím, že na horší v lecčem už nenarazím.
Díky pestré škále vybavení, přetížení oddělení a hromady práce jsem se naučil pracovat nebo si vyzkoušel spoustu různých věcí z všech možných odvětví.
Vedení společnosti je slepé a žije naprosto mimo realitu.
Někteří vedoucí jiných oddělení si myslí že mohou všechno a ostatní lidé jsou jen nástroje/stroje a podle toho se k nim chovají.
Absolutní absence benefitů (zakázané slovo), toxické chování vedení a dalích pracovníků.
Společnost nemá úplně čisté a fér praktiky v jednání s svými zaměstnanci ani dodavateli.
Je celkem sranda sledovat dění ve firmě a co všechno jsou tu lidi schopni nejen vymyslet, ale i provádět a v jakém je to tu celkovém stavu – myslím si, že tohle jen tak jinde nazažijete… Většinou to tu i poměrně rychle uteče, protože máte tolik práce, že nevíte co dříve a rozhodně se nenudíte. Navíc jsem si mnoho věcí mohl řídit sám, což mě osobně vyhovovalo. Tím pádem jsem nabral dost zkušeností, i když spíše těch špatných – nicméně alespoň vím, čemu se mám vyhnout. Krom toho, někteří lidé tu byli fajn a to i včetně některých externistů a spolupracujících firem. Jako poslední klad bych uvedl firemní vozidlo i k soukromým účelům (i když většinou v hrozném stavu a to jsem měl několik různých vozů).
Komunikace – většinou nezájem něco řešit, případně jen tak na oko – odkýve se, slíbí se, ale reálně se nic nezmění. Dále omezování ze strany mého nadřízeného, že jsem například nemohl poslat e-mail na určité osoby nebo se s nimi telefonicky spojit – přitom se nikdy nejednalo o nic nestandardního a vždy to souviselo s prací, ve které mi bylo tímto způsobem bráněno. U některých osob jsem se musel mnohokrát s něčím připomínat, v některých záležitostech za ně komunikovat, i když to byla jejich práce, ale bez toho bych pak nemohl udělat svojí práci.
Často toxická atmosféra v kanceláři + rušení ze strany některých kolegů, takže jsem se nemohl plně soustředit na práci.
Špatná organizace - nikdo nemá přehled o procesech, vybavení, lidech a mnoho lidí neví, co má přesně dělat - nejspíše kvůli obrovské fluktuaci zaměstnanců a v podstatě neexistujícímu školení.
Standardně se tu věci řeší na poslední chvíli způsobem – “na první dobrou, horkou jehlou” a zároveň co nejlevněji - takže výsledek tomu odpovídá a ten stejný problém/nebo v jiné formě se po nějakém čase znovu objeví jinde. Nikdy jsem tu nezaslech nic o dlouhodobém plánu nebo vizi/směru, kterým by se mělo někam směřovat.
Přesčasy se považují za samozřejmost a když odcházíte na konci své oficiální pracovní doby dle Vaší pracovní smlouvy, tak si kolikrát vyslechnete různé připomínky.
Práce se špinavými věcmi (mastnota, kusy nečistot - pokud jsem nepracoval v gumových rukavicích, tak neustálé mytí rukou).
Nespokojenost se zaškolením – v podstatě žádné nebylo, k tomu neúplné manuály, neochota některých kolegů mi něco vysvětlit a to se jednalo o interní záležitosti této společnosti, co jsem si nemohl vyhledat jen tak na internetu jako jiné věci.
Někteří moji kolegové z IT oddělení dělali práce i za údržbu a technické oddělení + sem tam i někoho dalšího, které s prací IT nijak nesouviselo. Konkrétně například: týdenní kontrola podlahových vah ve výrobním závodě - zda jsou čistý.
Na všem se tu extrémně šetří – od provozních nákladů, které jsou tak ořezané, že mnoho věcí je v havarijním stavu – což generuje řadu problémů, tak i mzdy zaměstnanců jsou podprůměrné a mnohdy jsem se setkal s aktivní snahou vedení v hledání způsobů, jak je ještě snížit.
Některé zadání práce byly nejasné + nesdělení potřebných informací nebo neposkytnutí podmínek pro výkon práce.
Krom možnosti koupit si firemní produkty a jídelny, do které jsem stejně nechodil žádné jiné benefity. Ocenil bych například firemní akce.
Řeší se tu nesmysly: je problém objednat si rozvozem jídlo k obědu nebo jít si ráno udělat kafé, případně že máte v kanceláři zhasnuto i když je prosvětlená světlem z venku.
Neustále dokola opakující se některé problémy, vždy jen nějak provizorně zalepený.
Neochota nechat některé zaměstnance na homeoffice v době Covidu, i když jejich práce lze vykonávat vzdáleně a to jak z povahy jejich práce, tak i technické stránky.
Držení pohotovostí - bylo normální mít několik telefonátů týdně, často výskyt krizových situací ve výrobním závodě + nátlak na výkon práce nad rámec pohotovostí (například doručení tonerů k jednomu ze zaměstnanců domů, bydlištěm 40 km od místa zaměstnání po pracovní době „v rámci pohotovosti“).
Nefungující topení v zimě, nefungující klimatizace v létě, protékající toaleta již přes rok. I přes opakované upozornění to nikdo dosud nevyřešil.
Stav firemních vozidel (bohužel, Kodex Atmoskopu neumožňuje sdělit bližší informace)
Complex tasks
Náročnost úkolů je určena hlavně tím, že dost věcí si musíte nějak dohledat, protože nejsou evidovány a popsány + nikdo Vám s tím moc neporadí.
Nebyla jsem spokojená s jednáním, které k nám měla naše šefova. Ani nebyla schopná nám říct že už nás nepotřebuje byly jsme tam jenom jako brigadnici proto na tu práci vzpomínám nerada.
Oceňuji, že jsem dostala příležitost a posunout se o stupínek dál, zkušenosti to byly cenné.
Pracovní doba byla dle počtu zaměstnanců na pracovišti, to znamená kolikrát 15 hodin denně, pracovat za ostatní a zadarmo bylo v té době zcela běžným jevem- vedoucí, zástupce vedoucí, prodavačky byly špatně finančně odměněné, tato práce je velmi fyzicky náročná a plat prodavače byl směšný, neustále chybějící zaměstnanci, stres, velké fyzické vypetí,únava.
Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register
By registering you will also unlock:
Easier company tracking and receiving job offers
More accurate recommendations of companies that meet your needs
All Atmoskop content
mnoho přesčasových hodin, které nebyly zaplaceny
Velká část platu byla v pohyblivých složkách, které nebyly vypláceny pod sebemenší záminkou
Varied work
jako vedení prodejny děláte vše, objednáváte zboží, připravujete zboží do pultu, prodáváte zboží, zaškolujete a kontrolujete pracovníky, pracujete s hotovostí
+ Díky práci ve společnosti Zeman - Uzeniny Příbram jsem se naučila jednání s lidmi - v současné době už se nebojím oslovit někoho cizího.
+ Za další pozitivum považuji osobně to, že jsem si našla pár nových přátel, na které se mohu spolehnout a naše vztahy trvají i po skončení pracovního poměru.
+ Naučila jsem se, že člověk nemůže být vždy jen ten hodný a je důležité umět říct ne a nenechat se zneužívat. I tak jsem ale ráda, že jsem si tímto zaměstnáním prošla a uvědomila si, co už určitě nikdy nechci dělat.
- Negativum, ale možná i zároveň pozitivum: jak může být díky nezkušenému a nerespektovanému vedení kolektiv rozvrácen a poštván proti sobě.
- Poznala jsem, že ne vždy je tvrdá a poctivá práce doceněna.
- Šílená pracovní doba
- Neproplacené přesčasy
- Nedovolání se spravedlnosti ani na vyšších místech ve firmě - problémy zaměstnanců a obchodu nikoho "netankovaly" a nikdo je neřešil.
Alma Career companies will process the e-mail you provide in order to send you job offers and/or company reviews. You can manage the settings for these e-mails in your Atmoscope account. Show more | Terms of Service
Atmoskop.cz - find a job that suits you
We believe that people should have a job that fits naturally into the life they want to lead.
Ratings are anonymous and companies cannot delete them.
Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register