This profile does not contain a photo yet
Add photo
The logo is not available yet
Add logo

Uzeniny Příbram, a.s.

Approximately 700 employees
Zpracování a konzervování masa
How would I fit in here?
Find out how your ideas match up with what the employees of this company are saying.
Explore the company as seen by
All employees (37)
All departments/fields (37)
Employee Comments

Kolegové na oddělení jsou fajn, snaživý, většina je dost pracovitá a chce věci dotáhnout do konce. Firma mě lecos naučila a věřím, že na horší v lecčem už nenarazím. Díky pestré škále vybavení, přetížení oddělení a hromady práce jsem se naučil pracovat nebo si vyzkoušel spoustu různých věcí z všech možných odvětví.
Vedení společnosti je slepé a žije naprosto mimo realitu. Někteří vedoucí jiných oddělení si myslí že mohou všechno a ostatní lidé jsou jen nástroje/stroje a podle toho se k nim chovají. Absolutní absence benefitů (zakázané slovo), toxické chování vedení a dalích pracovníků. Společnost nemá úplně čisté a fér praktiky v jednání s svými zaměstnanci ani dodavateli.
At the time of the review was:
Current employee
Department:IT, Software Development
Worked for the employer:more than 2 years
Written:April 2021
Was this comment helpful?
Report

Je celkem sranda sledovat dění ve firmě a co všechno jsou tu lidi schopni nejen vymyslet, ale i provádět a v jakém je to tu celkovém stavu – myslím si, že tohle jen tak jinde nazažijete… Většinou to tu i poměrně rychle uteče, protože máte tolik práce, že nevíte co dříve a rozhodně se nenudíte. Navíc jsem si mnoho věcí mohl řídit sám, což mě osobně vyhovovalo. Tím pádem jsem nabral dost zkušeností, i když spíše těch špatných – nicméně alespoň vím, čemu se mám vyhnout. Krom toho, někteří lidé tu byli fajn a to i včetně některých externistů a spolupracujících firem. Jako poslední klad bych uvedl firemní vozidlo i k soukromým účelům (i když většinou v hrozném stavu a to jsem měl několik různých vozů).
Komunikace – většinou nezájem něco řešit, případně jen tak na oko – odkýve se, slíbí se, ale reálně se nic nezmění. Dále omezování ze strany mého nadřízeného, že jsem například nemohl poslat e-mail na určité osoby nebo se s nimi telefonicky spojit – přitom se nikdy nejednalo o nic nestandardního a vždy to souviselo s prací, ve které mi bylo tímto způsobem bráněno. U některých osob jsem se musel mnohokrát s něčím připomínat, v některých záležitostech za ně komunikovat, i když to byla jejich práce, ale bez toho bych pak nemohl udělat svojí práci. Často toxická atmosféra v kanceláři + rušení ze strany některých kolegů, takže jsem se nemohl plně soustředit na práci. Špatná organizace - nikdo nemá přehled o procesech, vybavení, lidech a mnoho lidí neví, co má přesně dělat - nejspíše kvůli obrovské fluktuaci zaměstnanců a v podstatě neexistujícímu školení. Standardně se tu věci řeší na poslední chvíli způsobem – “na první dobrou, horkou jehlou” a zároveň co nejlevněji - takže výsledek tomu odpovídá a ten stejný problém/nebo v jiné formě se po nějakém čase znovu objeví jinde. Nikdy jsem tu nezaslech nic o dlouhodobém plánu nebo vizi/směru, kterým by se mělo někam směřovat. Přesčasy se považují za samozřejmost a když odcházíte na konci své oficiální pracovní doby dle Vaší pracovní smlouvy, tak si kolikrát vyslechnete různé připomínky. Práce se špinavými věcmi (mastnota, kusy nečistot - pokud jsem nepracoval v gumových rukavicích, tak neustálé mytí rukou). Nespokojenost se zaškolením – v podstatě žádné nebylo, k tomu neúplné manuály, neochota některých kolegů mi něco vysvětlit a to se jednalo o interní záležitosti této společnosti, co jsem si nemohl vyhledat jen tak na internetu jako jiné věci. Někteří moji kolegové z IT oddělení dělali práce i za údržbu a technické oddělení + sem tam i někoho dalšího, které s prací IT nijak nesouviselo. Konkrétně například: týdenní kontrola podlahových vah ve výrobním závodě - zda jsou čistý. Na všem se tu extrémně šetří – od provozních nákladů, které jsou tak ořezané, že mnoho věcí je v havarijním stavu – což generuje řadu problémů, tak i mzdy zaměstnanců jsou podprůměrné a mnohdy jsem se setkal s aktivní snahou vedení v hledání způsobů, jak je ještě snížit. Některé zadání práce byly nejasné + nesdělení potřebných informací nebo neposkytnutí podmínek pro výkon práce. Krom možnosti koupit si firemní produkty a jídelny, do které jsem stejně nechodil žádné jiné benefity. Ocenil bych například firemní akce. Řeší se tu nesmysly: je problém objednat si rozvozem jídlo k obědu nebo jít si ráno udělat kafé, případně že máte v kanceláři zhasnuto i když je prosvětlená světlem z venku. Neustále dokola opakující se některé problémy, vždy jen nějak provizorně zalepený. Neochota nechat některé zaměstnance na homeoffice v době Covidu, i když jejich práce lze vykonávat vzdáleně a to jak z povahy jejich práce, tak i technické stránky. Držení pohotovostí - bylo normální mít několik telefonátů týdně, často výskyt krizových situací ve výrobním závodě + nátlak na výkon práce nad rámec pohotovostí (například doručení tonerů k jednomu ze zaměstnanců domů, bydlištěm 40 km od místa zaměstnání po pracovní době „v rámci pohotovosti“). Nefungující topení v zimě, nefungující klimatizace v létě, protékající toaleta již přes rok. I přes opakované upozornění to nikdo dosud nevyřešil. Stav firemních vozidel (bohužel, Kodex Atmoskopu neumožňuje sdělit bližší informace)

Complex tasks
Náročnost úkolů je určena hlavně tím, že dost věcí si musíte nějak dohledat, protože nejsou evidovány a popsány + nikdo Vám s tím moc neporadí.
At the time of the review was:
Current employee
Department:IT, Software Development
Worked for the employer:more than 1 year
Written:May 2021
Was this comment helpful?
Report

Nebyla jsem spokojená s jednáním, které k nám měla naše šefova. Ani nebyla schopná nám říct že už nás nepotřebuje byly jsme tam jenom jako brigadnici proto na tu práci vzpomínám nerada.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Shop Assistant, Serving Customers
Worked for the employer:left blank by employee
Written:May 2021
Was this comment helpful?
Report

Oceňuji, že jsem dostala příležitost a posunout se o stupínek dál, zkušenosti to byly cenné.
Pracovní doba byla dle počtu zaměstnanců na pracovišti, to znamená kolikrát 15 hodin denně, pracovat za ostatní a zadarmo bylo v té době zcela běžným jevem- vedoucí, zástupce vedoucí, prodavačky byly špatně finančně odměněné, tato práce je velmi fyzicky náročná a plat prodavače byl směšný, neustále chybějící zaměstnanci, stres, velké fyzické vypetí,únava.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Shop Assistant, Serving Customers
Worked for the employer:more than 2 years
Written:September 2020
Was this comment helpful?
Report

Žádné benefity. Vůbec nic. Hrůza
Vše bylo hrozne. Přístup, chování, ohodnocení
At the time of the review was:
Former employee
Department:Administrative Work
Worked for the employer:less than 3 months
Written:August 2020
Was this comment helpful?
Report

Asi jen sem byla spokojená z kolegy páč nadřízená se ke chovala jak ke koštti a děl že mě spíš myčku a uklízečku a dávala mi ty nejpořadnejší práce
nadřízená se ke chovala jak ke koštti a děl že mě spíš myčku a uklízečku a dávala mi ty nejpořadnejší práce
At the time of the review was:
Former employee
Department:Quality, Quality Control
Worked for the employer:less than 1 year
Written:February 2020
Was this comment helpful?
Report

Please login to view further comments

Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register

By registering you will also unlock:
  • Easier company tracking and receiving job offers
  • More accurate recommendations of companies that meet your needs
  • All Atmoskop content
mnoho přesčasových hodin, které nebyly zaplaceny Velká část platu byla v pohyblivých složkách, které nebyly vypláceny pod sebemenší záminkou

Varied work
jako vedení prodejny děláte vše, objednáváte zboží, připravujete zboží do pultu, prodáváte zboží, zaškolujete a kontrolujete pracovníky, pracujete s hotovostí
At the time of the review was:
Former employee
Department:Management
Worked for the employer:more than 1 year
Written:May 2019
Was this comment helpful?
Report

spolupráce kolektivu
pomluvy, donášení, žalování jeden na druhého
At the time of the review was:
Current employee
Department:Finance and Accounting
Worked for the employer:more than 2 years
Written:April 2019
Was this comment helpful?
Report

+ Díky práci ve společnosti Zeman - Uzeniny Příbram jsem se naučila jednání s lidmi - v současné době už se nebojím oslovit někoho cizího. + Za další pozitivum považuji osobně to, že jsem si našla pár nových přátel, na které se mohu spolehnout a naše vztahy trvají i po skončení pracovního poměru. + Naučila jsem se, že člověk nemůže být vždy jen ten hodný a je důležité umět říct ne a nenechat se zneužívat. I tak jsem ale ráda, že jsem si tímto zaměstnáním prošla a uvědomila si, co už určitě nikdy nechci dělat.
- Negativum, ale možná i zároveň pozitivum: jak může být díky nezkušenému a nerespektovanému vedení kolektiv rozvrácen a poštván proti sobě. - Poznala jsem, že ne vždy je tvrdá a poctivá práce doceněna. - Šílená pracovní doba - Neproplacené přesčasy - Nedovolání se spravedlnosti ani na vyšších místech ve firmě - problémy zaměstnanců a obchodu nikoho "netankovaly" a nikdo je neřešil.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Shop Assistant, Serving Customers
Worked for the employer:more than 2 years
Written:January 2019
Was this comment helpful?
Report

Pracoval jsem denně se svojí manželkou od rána do noci
S přístupem nadřízených
At the time of the review was:
Former employee
Department:Management
Worked for the employer:less than 1 year
Written:March 2019
Was this comment helpful?
Report
Who is the company looking for right now?
Search by position or keyword
Location (e.g. region, city)

Alma Career companies will process the e-mail you provide in order to send you job offers and/or company reviews. You can manage the settings for these e-mails in your Atmoscope account. Show more | Terms of Service

Did you find Uzeniny Příbram, a.s. interesting?
Let us help you find suitable jobs.