Letos slavíme krásných 30 let a naši zaměstnanci slaví s námi
Letos slavíme krásných 30 let a naši zaměstnanci slaví s námi
Centrála Na Pankráci 127, Praha, kooperativní zóna
Centrála Na Pankráci 127, Praha, kooperativní zóna
V roce 2024 se pyšníme krásným oceněním
V roce 2024 se pyšníme krásným oceněním
Příjemné prostředí+9
logo

ROSSMANN,spol.s r.o.

Přibližně 1 436 zaměstnanců
Maloobchod s kosmetickými a toaletními výrobky

Představení

V ČR má ROSSMANN více než 200 prodejen s ročním obratem 6,5 miliardy Kč. V roce 2024 jsme získali prestižní ocenění Nejlepší zaměstnavatel 2024 v ČR. Všichni zaměstnanci mohou využívat linku ELA. Tato služba je zaměřená na individuální pomoc při řešení osobních problémů zaměstnanců a jejich rodinných příslušníků. Služba ELA pomáhá v těchto oblastech: psychologie, právo, finance a zdravý životní styl.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (175)
Všech oddělení/oborů (175)
Komentáře zaměstnanců

Vedení prodejny nebylo jednotné. Každý manager chtěl něco jiného.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Přátelský kolektiv
Klamou u pohovoru Mizerná práce za mizerný plat Za IT pohotovostí se schovává denně vykonávaná práce + 1 týdně práce v noci - to nebylo při pohovoru řečeno Velmi špatná organizace práce, chaos a neskutečný nepořádek Nucené meetingy, které jsou naprosto o ničem. Neocenění schopností - jeden z kolegů měl o 10K více a neumí ani pracovat s exchange Častá výměna zaměstnanců - za prosinec 2021 odešli 3 lidi z IT Benefity, které jsou spíše pro pláč/k smíchu. Absolutně žádná firemní kultura Vše si kontrolujte. Zadávání nesmyslných úkolů, při jejichž dokončení se dozvíte, že jste do dělali zbytečně... Plánování směn formou RANDOM neboli jak šéf hodí kostkou.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:prosinec 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Tvoříme společně

Tvoříme společně

Konference prodeje

Konference prodeje

Na prodejnách o zákazníky pečujeme s láskou

Na prodejnách o zákazníky pečujeme s láskou

Naše práce je naší vášní+9

Vůbec se mi nelíbilo, že si vás vedení vůbec neváží jako člověka co tam pracuje. Zákazníci bylo každým dnem horší a horší a vás pořad dávají na pokladnu, už to bylo noc.

Náročné úkoly
Není to lehká práce u které si odpocinete
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:listopad 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Výplata včas na účet Benefity pro zaměstnance Pokud se nám v práci daří vedení to ocení, pochválí. Příjemné čisté prostředí Kolegyně
Závozy zboží

Práci, co dává hlubší smysl
Hlubší smysl myslím tím, že spokojený zákazník je i pro mě důležitý. Nejen pro vedení firmy ! Máme rády, když se zákazník rád vrací i za personálem, který rád poradí a usmívá se.

Jistotu a stabilitu
Jsem u firmy už poměrně dlouho, proto mohu hodnotit. Pokud dělám svou práci dobře, myslím si že není důvod hledat jinde. Pokud i nový zaměstnanec zvládne občas pořádný nápor práce (ano, na pokladně se hodně mluví, akce se často mění) ale, práce která je ve výsledku pořád stejná. Myslím si že ho to bude bavit. Výplata chodí jak má. Benefit pro zaměstnance. Pochvala od zákazníků. To je to co mě baví. Spokojený oblastní manažer a následně spokojený kolektiv.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:září 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti ROSSMANN,spol.s r.o.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
I když jsem pracovala u firmy víc jak 4 roky, stále jsem měla smlouvu na dobu určitou
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:únor 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Mzda chodila včas na účet
Extrémní fluktuace zaměstnanců jak na centrále, tak i na prodejnách. Na centrále nejhorší oddělení Property, zde se lidé mění několikrát do roka na jedné pozici.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:listopad 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Vyplata vždy a včas na učtě !!
Kazdy den máte na starosti pokladnu (to je v pořádku) ale v pořádku již není , že v čase který máte na oběd se třeba 3x zvednete od jidla a jdete obsluhovať zákazníka. Nevin zda je to praxe na každé prodejně nebo jenom neschopnost mojí vedoucí.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červenec 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pracovní doba dobrá, peníze také. Manažerka super, stejně jako centrála a ostatní nadřízení, vždy jednali a respektem a slušně.
Nebyla jsem spokojena s vedoucí a spolupracovníky, díky kterým jsem já odešla, stejně jako další kolegyně a i ty po mě.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červenec 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Možnost velkých projektů a výzev. Ohromné množství skvělých lidí na prodejnách.
Malé ohodnocení za mnoho hodin na cestách a přestavbách prodejen....mnohdy 3 - 4 noce na hotelech v týdnu. Mezery ve spolupráci centrála - provoz.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:květen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Oblečení nekvalitní materiál v tričkách vypadáme jak kdybychom se chystali na fotbalový zápas. Do drogerie patří plášť hezký slušivý a reprezentativní. Obuv zaměstnavatel bohužel nezajišťuje a ani nepřispívá na koupi. Chybí motivační program pro zaměstnance i roční ohodnocení.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:leden 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma ROSSMANN,spol.s r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.