Tento profil zatím neobsahuje žádnou fotografii
Přidat fotku
Logo zatím není k dispozici
Přidat logo

Retail Fashion s.r.o.

Přibližně 75 zaměstnanců
Maloobchod s oděvy
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (47)
Všech oddělení/oborů (47)
Komentáře zaměstnanců

Cením si toho, že mi vychází vstříc, co jen muže. Mohu si libovolně volit směny, dle svých potřeb. S výměnou smen nikdy nebyl problém, pokud jsem musela na směnu přijít od dvě tři hodiny déle- nebyl problém. Kdykoliv se da s manazerkou i vedoucími směny domluvit. Pokud jsem měla nějaký problém a začala ho řešit, snažila se manažerka tento problém vyřešit a vyjít mi vstříc. Kolektiv je super, se všemi si rozumím a chováme se k sobě slušně. Peníze mi jako brigadnici vyhovují, velmi se mi líbí a zdají se mi jako motivační soutěže, které máme.
Lépe ocenit pracovníky, kteří delaji pro firmu dlouho a odvádějí dobrou práci.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Nevim
Otevřel bych aspoň jednu pobočku s dětskou módou...
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

V ESPRITu jsem spokojená a mám naši společnost ráda. Je to neustále se rozvíjející firma, ve které se pořád něco děje, jsou otevřené nové možnosti a poskytuje mi jistotu a stabilitu zaměstnání.
Zmínila bych plat, který je na Prahu poměrně skromný.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Cením si přístupu k zaměstnancům ve smyslu přátelské komunikace. Snahu o zlepšení různých podmínek - inovace. Jen se domnívám, že brigádníci mají dnes pocit, že jejich výplaty se obratu netýkají a zajímají se jen o hodiny. Namísto toho HPP jsou odkázáni na obrat, kdy dle výsledků tento rok moc pozitivní není a tedy ani výplaty s porovnáním růstu výplat všude kolem nás.
Zvýšila bych finanční ohodnocení HPP zaměstnanců, jinak i přes všechna pozitiva, odejdou k jiné firmě. Nemluvě finančně ohodnocen by měl být i každý post už z důvodu zodpovědnosti a času navíc.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Jistota a zázemí, to hlavně a dále, podpora, komunikace, rodinný přístup, řešení situací, vstřícný přístup, rozvíjení a vzdělávání, důvěra ve firmu a její zaměstnance, pomoc při problémech, přístup k charitě a pomoci potřebným, ohled k životnímu prostředí a strašně moc dalších věcí. Prostě práce, do které stále ráda každé ráno jdu.......JÓÓÓ a loňská akce "Beach volejbal + odpoledne s firmou" úplně nejvíc krásná věc a to mě na této firmě baví, zájem o své zaměstnance. Děkuji moc.
V předchozí otázce jsem už vlastně odpověděla i na tuto, nemám zájem ani touhu něco měnit. jsem tu ráda a chtěla bych být co to půjde.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Benefity:stravenky, příspěvek na dovolenou, multisport karta, příspěvek na penzijní pojištění, osobní ohodnocení, průběžné zvyšování platu...
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Že s námi jedná fér.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Cením si toho, že vždy mi pomůže. Pokud mám nějaký problém, není pro zaměstnavatele vyřešit daný problém či alespoň poradit. Cením si loajality a upřímnosti, kterou přináší do firmy.
Nic bych neměnila, jsem teď spokojená.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zaměstnavatel dokáže ocenit odvedenou práci, nejen finančně, ale i slovně. Vážím si všech benefitů, jelikož si myslím, že jiný zaměstnavatel toho tolik neposkytuje.
Nenapadá mě žádná změna.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Spolehlivost,dobre platove ohodnoceni i benefity.
Nic
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Retail Fashion s.r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.