Nezisková organizace Klubíčko je v berounském regionu pojmem, který je již 25 let pevně spjatý s poskytováním kvalitních sociálních služeb a integrovaných volnočasových aktivit pro rodiny, které pečují o děti a dospělé s těžkým zdravotním postižením a o seniory.
Klubíčko založili a vedou rodiče postižených dětí a ti také spolu s řadou odborníků určují jeho další rozvoj tak, aby byl co nejvíce prospěšný rodinám, jejichž život je ovlivněn zdravotním handicapem.
Naším cílem je sdílet s rodinami pečujícími o blízkého se zdravotním postižením náročnou péči a umožnit každému uživateli maximálně rozvinout jeho potenciál s respektem k jeho potřebám.
Na Vráži u Berouna provozujeme částečně bezbariérový penzion rodinného typu - s nepřetržitým celoročním provozem s kapacitou 13 lůžek a 4 přistýlky.
Naše zařízení je jedinečné tím, že CELOROČNĚ poskytuje komplex registrovaných sociálních služeb, vzdělávání, terapií a integrovaných volnočasových aktivit dětem, dospělým a seniorům s těžkým zdravotním postižením v malém penzionu rodinného charakteru s vysokým důrazem na individuální potřeby klientů.
Rodinný charakter fungování Klubíčka, individuální přístup ke každému klientovi, množství integrovaných volnočasových aktivit, zaměstnávání pečujících osob a osob se zdravotním postižením a plánovaná výstavba nových bytů pro chráněné bydlení – to vše jsou důvody, proč služby Klubíčka střídavě využívá cca 60 dětí i dospělých zejména s těžkým zdravotním postižením z Berounska, Hořovicka, Kladenska, Rakovnicka, z Prahy i z dalších míst ČR.
Více na www.klubickoberoun.cz
https://www.facebook.com/KlubickoBeroun/
Klubíčko Beroun, z.ú. vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
FINANČNÍ/HO MANAŽERA/KU
Hlavní pracovní poměr • plný úvazek • místo výkonu práce: Vráž u Berouna • nástup: 1. 2. 2026
Výběrové řízení probíhá od 15. 12. 2025 do 15. 1. 2026.
O naší organizaci
Klubíčko Beroun, z.ú. je nestátní nezisková organizace poskytující profesionální sociální služby dětem, dospělým i seniorům se zdravotním postižením. Zaměřujeme se na individuální podporu, spolupráci s rodinou a umožnění života v přirozeném prostředí. Nabízíme osobní asistenci, odlehčovací služby, aktivizační programy, terapie a asistovanou dopravu. Naší vizí je kvalitní, dostupná a respektující péče.
Náplň práce
- komplexní řízení financí organizace
- tvorba, aktualizace a kontrola rozpočtů (celkových i projektových)
- finanční plánování, cash-flow, reporting pro vedení organizace
- příprava podkladů pro audit, účetní závěrku, poskytovatele dotací a statistické výkazy
- příprava a kontrola dokladů pro externí účetní firmu a úzká spolupráce s ní
- sledování čerpání dotačních a grantových prostředků
- zpracování a aktualizace vnitřních předpisů v oblasti ekonomiky
- nastavování a kontrola interních finančních procesů
Požadujeme
- SŠ/VŠ ekonomického směru
- praxi v oblasti finančního řízení nebo účetnictví (neziskový sektor výhodou)
- zkušenost s tvorbou projektových a organizačních rozpočtů
- orientaci v dotačních a grantových pravidlech (MPSV, kraje, obce, EU) – praxe výhodou
- výbornou znalost MS Office, zejména MS Excel
- znalost ekonomického programu ABRA FlexiBee a AI nástroje Digitoo - výhodou
- analytické myšlení, samostatnost, pečlivost, odpovědnost
- znalost zákona o sociálních službách a cílové skupiny organizace výhodou
- chuť nastavovat efektivní procesy a pracovat v týmu
Nabízíme
- smysluplnou práci v organizaci s pozitivním dopadem
- flexibilní pracovní dobu, možnost částečného home office
- podporu dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
- přátelské pracovní prostředí
Bližší informace na tel. +420 602 707 446 (Monika Braunová, personalistka)