Nekrachni je vzdělávací ekosystém na finanční gramotnost, která už oslovila přes 500 000 mladých lidí. Rosteme, naše plány jsou ještě větší... a potřebujeme posilu!
Kolegu, který nám pomůže s oslovením naší cílovky. Čeká tě proto budování naší značky u GenZ – budeš hledat témata, která mladé zajímá a pálí. Pak o nich budeš psát a dostávat je mezi mladé.
Strategické myšlení
Projektový management
B2C marketing a copywriting
Integrita a spolehlivost
Tohle jsou zadání, která budou přicházet:
💬 "Potřebujeme pokrýt téma XX. Udělej si rešerši a navrhni obsah kurzu v appce."
💬 "Máme akademie a chceme je dostat k rodičům nebo dalším zákazníkům. Navrhni B2C kampaň."
💬 "Mrkni na data z appky nebo na Instagramu a dej dohromady, co za cílovku tam nesmí chybět."
💬 "GenZ přijde téma XX ne tak zajímavé. Připrav si nápady na komunikaci, kterými zájem vzbudíme."
💬 "Jsme pořád pro cílovku relevantní? Na IG stagnuje nárůst sledujících. Co se děje...? A co s tím budeme dělat?"
✏️ Přemýšlet nad formou obsahu, tak aby zaujal GenZ (neboj, máme v týmu lidi, kteří mají plné instagramy memeček a rádi nasměřují)
✏️ Připravovat obsahové strategie pro fakt velké značky. Spolupracujeme třeba s E.ONem nebo s Portu
✏️ Podílet se na osvětových kampaních s estatisícovým zásahem. Loni to bylo Moneyfestuj v Jihomoravském kraji. V roce 2026... Stay tuned, zatím tajné! 😁 Ale bude to ještě větší.
✨ Pěknou práci s přesahem – všechno, co uděláš, je s cílem budovat generaci, která je finančně v pohodě
💰 Hezké platové ohodnocení
⏰ Flexibilní pracovní dobu
👥 Mladý kolektiv tvořený fajn lidmi
🚀 Možnost růst s organizací, která má velké plány
Termín zaslání krátkých zpráv a CV's je do 30. prosince 2025 23:59. První kolo pohovorů proběhne v týdnu od 16. do 20. ledna, vypracování úkolů v tom samém týdnu a finálně bychom se rádi rozhodli v týdnu od 23. do 27. ledna 2026. Preferovaný nástup je 1. února 2026.