4. prosince

Business Development Manager – 90 000+ měsíčně? Záleží jen na tobě! - Teya Czech Republic s.r.o.

80 000 – 100 000 Kč/měsíc
Teya je poskytovatel platebních a softwarových služeb se sídlem v Londýně, který podporuje malé, lokální podniky po celé Evropě. Společnost byla založena v roce 2019 a vyvíjíme snadno použitelná, integrovaná řešení, která našim zákazníkům umožňují přijímat platby a zlepšovat výkon jejich podnikání. V Teya věříme, že malé, lokální podniky jsou životně důležitou součástí našich komunit.

💡 Hledáš práci, kde nebudeš sedět v kanceláři, ale budeš v akci? Baví tě komunikace, obchod a chceš být součástí rostoucí společnosti?

Super, protože hledáme Business Development Manager – člověka, který pomůže businessu usnadnit jejich platební procesy a přinést jim špičkové fintech řešení.

Co tě čeká?


🔹Rozvoj velkých klientů ve svěřených odvětvích (například - hotelnictví, bary, kluby) včetně account plánu, multi-sale rolloutů a zvyšování podílu Teya na trhu.
🔹Otevírání nových segmentů (například - kantýny, velké trhy, stadiony) - definice value proposition, pilotní spolupráce a partnerské modely.
🔹Propagace a prodej platebních terminálových řešení společnosti Teya novým obchodníkům ve svěřené oblasti a okolí.
🔹 Udržování a rozvíjení vztahů se stávajícími klienty společnosti Teya, nabízení dalších produktů a řešení dle potřeby (cross-sell, upsell).
🔹Provádění obchodně-rozvojových aktivit k identifikaci a oslovování potenciálních klientů.
🔹Spolupráce v rámci týmu na zdokonalování prodejních strategii, zlepšování procesů a sdílení osvědčených postupů.
🔹Sledování a porovnání prodejních výsledků s ostatními týmy společnosti Teya v různých zemí, řízení pipeline a forecast v CRM a pravidelné reportování KPIs.

Co potřebuješ?

✅ Češtinu/slovenštinu a angličtinu na plynulé úrovni (C1) – budeš mluvit nejen s českými klienty, ale i s kolegy ze zahraničí.
✅ Zkušenost s obchodem alespoň 3 roky.
✅ Skvělé komunikační a vyjednávací schopnosti – prostě umět si s lidmi povídat, vysvětlit a přesvědčit.
✅ Nadšení pro obchod a chuť se zlepšovat – zkušenosti s prodejem, práce s klienty, vedení obchodních jednání, plánování, reportování a doručování cílů.
✅ Týmového ducha – i když budeš často v terénu, pořád jsi součástí týmu, který si pomáhá a táhne za jeden provaz.
✅ Schopnost pracovat v dynamickém prostředí – fintech roste raketově, takže musíš umět reagovat na změny a nebát se nových výzev

Co za to?

💰 Atraktivní mzda + motivující bonusy – tvoje snaha se cení!
🎯 Flexibilita – nemáme pevnou pracovní dobu a na home office se vždy domluvíme
📈 Možnost zapojit se do něčeho nového – pomoz nám vybudovat skvělé sales oddělení!
🏖 26 dní volna + 3 sick days – protože odpočinek je základ
🎁 BenefitPlus karta – na co chceš, to si vybereš – od lístků do kina přes knížky až po cestování!
🤝 Měsíční týmové meetingy v Praze – den plný inspirace, sdílení zkušeností, skvělé atmosféry i příběhů našich zákazníků

Jak vypadá výběrové řízení u nás?


🔹 Pošli životopis – mrkneme na něj co nejdřív.
🔹 Ozve se ti naše recruiterka – krátce si popovídáte o pozici, zodpoví ti první otázky a zjistí, jestli by spolupráce dávala smysl oběma stranám.
🔹 Online pohovor – setkáš se se svým potenciálním šéfem a proberete všechno důležité. Zajímá nás, kdo jsi, co tě baví a jak by se ti u nás pracovalo.
🔹 Káva v kanceláři – když si padneme do noty, pozveme tě na finální setkání do naší pražské kanceláře. Ukážeme ti prostředí, seznámíš se s týmem a zjistíš, jestli by tě práce bavila.

Chceš do toho jít?

💥 Přihlas se hned teď a do pár dnů se ti ozveme! 🚀 Pokud si nejsi jistá/ý, že splňuješ všechny požadavky, pošli nám i tak CV a můžeme to společně probrat.

Benefity

Rozjezd zcela nového projektu, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Kafetérie, Dovolená více než 5 týdnů, Příspěvek na dovolenou, Individuální rozvržení pracovní doby, Provize z prodeje, Firemní akce, Bonusy/prémie, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vlastní organizace náplně práce

O pozici

Místo pracoviště:
Ostrava
Plat:
80 000 – 100 000 Kč/měsíc
Typ úvazku:
Práce na plný úvazek
Délka úvazku:
Na dobu určitou
Pracovní vztah:
Pracovní smlouva
Doporučené vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Doporučené jazyky:
Čeština (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá), Slovenština (Pokročilá)