8. prosince

IT Support Specialist – Kladno - NKT s.r.o.

Applications nabízí širokou škálu kabelů pro stavby a napájecí kabely nízkého a středního napětí podporující jak bezpečnost ve stavebnictví, tak evropskou energetickou transformaci. NKT uvádí na trh vysoce kvalitní výrobky překračující očekávání našich zákazníků spolu s ergonomickým řešením, pro snadnu instalaci. V Applications se připojíte k různorodé a mezinárodní organizaci působící v pěti hlavních výrobních závodech se silnými tržními pozicemi v celé Evropě.

Společnost NKT patří mezi přední výrobce kabelů. Naše inovativní technologie umožňují bezpečný a spolehlivý přenos energie po celém světě. Jsme stabilní firma s otevřenou firemní kulturou, která podporuje profesní růst i rozvoj svých zaměstnanců.

Do našeho týmu IT podpory v NKT hledáme zkušeného a komunikativního kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže udržovat stabilní a spolehlivé IT prostředí ve výrobním závodě v Kladně.
Hledáme člověka, který již má praxi v IT podpoře, dokáže si poradit s běžnými problémy a umí profesionálně komunikovat s uživateli.

V NKT budete první kontaktní osobou při řešení incidentů a servisních požadavků a budete poskytovat podporu IT uživatelům nejen v Kladně, ale i na dalších pracovištích NKT po celém světě.
Jako IT Support Specialista v NKT budete zajišťovat každodenní IT konzultace, odpovídat na „how-to“ dotazy, řešit problémy související s hardwarem, softwarem, sítěmi a dalšími IT systémy. Zároveň se budete podílet na údržbě a rozvoji IT infrastruktury a procesů v rámci celé společnosti.

Co bude vaší rolí?

  • Být první kontaktní osobou pro všechny IT dotazy, incidenty a servisní požadavky.
  • Poskytovat špičkovou zákaznickou podporu a technicky přesná řešení.
  • Zodpovídat za svěřené incidenty a požadavky – od převzetí až po jejich vyřešení.
  • Spolupracovat s dalšími IT týmy na efektivním řešení složitějších problémů.
  • Identifikovat možnosti zlepšení, včetně automatizace, a podílet se na jejich realizaci.
  • Aktivně přispívat ke stabilitě IT prostředí a prevenci výpadků.
  • Přispívat k tvorbě a aktualizaci znalostních článků a dokumentace.
  • Proaktivně informovat vedení o incidentech, hrozbách a preventivních opatřeních ke zvýšení IT bezpečnosti.

Co od vás očekáváme?

  • Minimálně 2 roky zkušeností v oblasti IT podpory (service desk, on-site support nebo administrace systémů).
  • Samostatnost, schopnost převzít zodpovědnost za incidenty a požadavky a dotáhnout je do konce.
  • Technické znalosti – Windows OS, Office 365, základní HW, orientace v sítích (IP), správa AD, znalost produktů Cisco, povědomí o aplikační podpoře.
  • Silné schopnosti řešení problémů – analytické myšlení, zkušenosti s troubleshootingem.
  • Zkušenosti s ITIL procesy a práci s ITSM nástroji (ServiceDesk+ výhodou).
  • Silné komunikační dovednosti v angličtině, psané i mluvené, a schopnost profesionální komunikace s uživateli.
  • Dodržování stanovených postupů, pracovní etika a disciplína.
  • Pozitivní přístup, schopnost spolupráce a týmový duch.
  • Zkušenosti z globálního prostředí (výhodou).

Co nabízíme?

  • Profesní růst a rozvoj ve stabilní mezinárodní společnosti.
  • Podpora týmové spolupráce a rozvoje dovedností.
  • Bezpečné a inspirativní pracovní prostředí.
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou.
  • 25 dní dovolené.
  • 7,5hodinová pracovní doba s flexibilním začátkem a koncem.
  • Jazykové kurzy.
  • Práce v přátelském globálním týmu ve společnosti s dlouhou tradicí.
  • Příspěvek na dopravu, příspěvek na penzijní připojištění, Multisport karta aj.
  • Parkování v areálu.
  • Kantýna na pracovišti a stravenky.

Pokud splňujete naše požadavky a máte o pozici zájem, budeme se těšit na váš životopis.

Benefity

Závodní stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Mobilní telefon, Firemní akce, Bonusy/prémie, Účast na zahraničních konferencích, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Sleva na firemní výrobky/služby

O pozici

Místo pracoviště:
Průmyslová 1130, Kladno
Typ úvazku:
Práce na plný úvazek
Délka úvazku:
Na dobu neurčitou
Pracovní vztah:
Pracovní smlouva
Doporučené vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Doporučené jazyky:
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)