Applications nabízí širokou škálu kabelů pro stavby a napájecí kabely nízkého a středního napětí podporující jak bezpečnost ve stavebnictví, tak evropskou energetickou transformaci. NKT uvádí na trh vysoce kvalitní výrobky překračující očekávání našich zákazníků spolu s ergonomickým řešením, pro snadnu instalaci. V Applications se připojíte k různorodé a mezinárodní organizaci působící v pěti hlavních výrobních závodech se silnými tržními pozicemi v celé Evropě.
Společnost NKT patří mezi přední výrobce kabelů. Naše inovativní technologie umožňují bezpečný a spolehlivý přenos energie po celém světě. Jsme stabilní firma s otevřenou firemní kulturou, která podporuje profesní růst i rozvoj svých zaměstnanců.
Do našeho týmu IT podpory v NKT hledáme zkušeného a komunikativního kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže udržovat stabilní a spolehlivé IT prostředí ve výrobním závodě v Kladně.
Hledáme člověka, který již má praxi v IT podpoře, dokáže si poradit s běžnými problémy a umí profesionálně komunikovat s uživateli.
V NKT budete první kontaktní osobou při řešení incidentů a servisních požadavků a budete poskytovat podporu IT uživatelům nejen v Kladně, ale i na dalších pracovištích NKT po celém světě.
Jako IT Support Specialista v NKT budete zajišťovat každodenní IT konzultace, odpovídat na „how-to“ dotazy, řešit problémy související s hardwarem, softwarem, sítěmi a dalšími IT systémy. Zároveň se budete podílet na údržbě a rozvoji IT infrastruktury a procesů v rámci celé společnosti.
Co bude vaší rolí?
- Být první kontaktní osobou pro všechny IT dotazy, incidenty a servisní požadavky.
- Poskytovat špičkovou zákaznickou podporu a technicky přesná řešení.
- Zodpovídat za svěřené incidenty a požadavky – od převzetí až po jejich vyřešení.
- Spolupracovat s dalšími IT týmy na efektivním řešení složitějších problémů.
- Identifikovat možnosti zlepšení, včetně automatizace, a podílet se na jejich realizaci.
- Aktivně přispívat ke stabilitě IT prostředí a prevenci výpadků.
- Přispívat k tvorbě a aktualizaci znalostních článků a dokumentace.
- Proaktivně informovat vedení o incidentech, hrozbách a preventivních opatřeních ke zvýšení IT bezpečnosti.
Co od vás očekáváme?
- Minimálně 2 roky zkušeností v oblasti IT podpory (service desk, on-site support nebo administrace systémů).
- Samostatnost, schopnost převzít zodpovědnost za incidenty a požadavky a dotáhnout je do konce.
- Technické znalosti – Windows OS, Office 365, základní HW, orientace v sítích (IP), správa AD, znalost produktů Cisco, povědomí o aplikační podpoře.
- Silné schopnosti řešení problémů – analytické myšlení, zkušenosti s troubleshootingem.
- Zkušenosti s ITIL procesy a práci s ITSM nástroji (ServiceDesk+ výhodou).
- Silné komunikační dovednosti v angličtině, psané i mluvené, a schopnost profesionální komunikace s uživateli.
- Dodržování stanovených postupů, pracovní etika a disciplína.
- Pozitivní přístup, schopnost spolupráce a týmový duch.
- Zkušenosti z globálního prostředí (výhodou).
Co nabízíme?
- Profesní růst a rozvoj ve stabilní mezinárodní společnosti.
- Podpora týmové spolupráce a rozvoje dovedností.
- Bezpečné a inspirativní pracovní prostředí.
- Pracovní poměr na dobu neurčitou.
- 25 dní dovolené.
- 7,5hodinová pracovní doba s flexibilním začátkem a koncem.
- Jazykové kurzy.
- Práce v přátelském globálním týmu ve společnosti s dlouhou tradicí.
- Příspěvek na dopravu, příspěvek na penzijní připojištění, Multisport karta aj.
- Parkování v areálu.
- Kantýna na pracovišti a stravenky.
Pokud splňujete naše požadavky a máte o pozici zájem, budeme se těšit na váš životopis.